کد خبر: ۴۱۴۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

پاشازاده: کیانیان با فریبکاری من را به راه‌آهن آورد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن یزدان می‌گوید به دلیل اینکه به کیانیان اجازه نداده یکسری از کارهایشان را در باشگاه پیش ببرد، می‌خواهند او را کنار بگذارند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره باخت پنج بر صفر تیمش - که بدون حضور او در این دیدار حاضر شده بودند - مقابل ایران‌جوان بوشهر و وضعیت خودش در این باشگاه، گفت: تیمی که تا اینجای کار ساختیم و خوب کار کردیم، خراب شد. نمی‌دانم چه بگویم. اگر کسی در باشگاه بداند اوضاع به چه شکلی است، من هم می‌دانم. کسی در باشگاه نیست که من با او صحبت کنم. مگر باشگاه صاحب دارد تا من برای بازیکنان تعیین تکلیف کنم و بگویم تمرین کی شروع میشود؟ بالاخره بازیکنان پولشان را میخواهند.

او در پاسخ به اظهار نظر رشیدی که عنوان کرده بود بخاطر اینکه پاشازاده گفته اسراف نکنند، لباس گرم برای بازیکنان تهیه نکرده‌اند، بیان کرد: این ماجرا به بازی خیبر برمی‌گردد. ما با بودجه‌ای که داریم باید خوب مدیریت کنیم و من هم به رشیدی این را گفتم و او هم قبول کرد. ولی ما عادت داریم که حرف ها را در جاهای دیگر، طور دیگری عنوان کنیم. خودشان مگر نمیگویند بودجه به ما نداده‌اند و از جیب خودشان خرج می‌کنند. من وقتی که پول ندارم هزینه هتل بدهم یا 10 دست لباس ورزشی نو بخرم، وقتی بازیکنم پول نداره کفش بخرد و شام بخورد، چرا باید هر بازی بیایم و ساق نو به بازیکنان بدهم؟

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن یزدان افزود: وقتی لباس آستین بلند نداریم، برای چی در آن زمان می‌آییم و می‌گوییم که این لباس مال خود بازیکنان باشد؟ این کار را تیم‌هایی انجام می‌دهند که پول داشته باشند. در باشگاه‌های اروپایی که من حضور داشتم هم اینطور بود که چند دست لباس در اختیار بازیکن قرار می‌داند و اگر بازیکن لباس جدید می‌خواست باید پول می‌داد و خریداری می‌کرد. وقتی نداریم باید صرفه‌جویی کنیم.

پاشازاده با اشاره به یکی از بازی‌های داخل خانه‌شان گفت: این مسأله اتفاق افتاد که در بازی خانگی که باید لباس زرد می‌پوشیدیم، سرپرست تیم گفت که نمی‌توانیم از لباس زردمان استفاده کنیم، چون کم است. من هم به آقای رشیدی گفتم که حالا فهمیدید که برای چه می‌گویم؟ حالا می‌توانید لباس بخرید؟ ما در این سرما نتوانسته بودیم لباس گرم به بازیکنانمان بدهیم و تازه دو هفته است که یک گرم‌کن دست هشت به آنها داده‌ایم.

وی افزود: تا اینجای کار هم بچه ها به من احترام می‌گذاشتند و به احترام من آمدند. ولی الان آمدند و گفتند که کادر فنی نگذاشته که بازیکنان برای بازی حاضر شوند و تقصیر ما انداختند. من چنین چیزی را پیش‌بینی می‌کردم و به‌خاطر همین گفتم که به بوشهر نمی‌آیم. تیمی که سه روز قبل از بازی تمرین نکند معلوم است که چه اتفاقی برایش می‌افتد.

سرمربی تیم راه‌آهن یزدان در ادامه درباره حواشی که بیاتی‌نیا در این چند بازی ایجاد کرده بود، اظهار کرد: بازی در کرمان، من در رختکن او را کنار گذاشتم چون کارهای عجیب و غریبی انجام می‌دادند و کارهایی می‌کرد که اصلا به او ربط نداشت. این مسائل در حدی نیست که من بخواهم درباره آن صحبت کنم. متاسفانه مدیریت باشگاه در طول هفته با بازیکنی که من اخراجش کردم در ارتباط است و او را به بازی می‌برد. نتیجه‌اش هم همین می‌شود! این بازی نشان داد که کار ما درست بوده است.

پاشازاده با بیان اینکه توانسته با دیسیپلین و نظمی که در تیم ایجاد کرده، بدون داشتن ستاره و پول با این تیم نتیجه بگیرد، گفت: بازی‌ای بوده که من شش بازیکنم را در اختیار نداشتم ولی چنین اتفاقی نیافتاده و رفتیم سه تا زدیم و پنج تا هم نزدیم. یک کاری را اگر بلد نیستید انجام ندهید. آنهایی که در این کار سررشته دارند در آن مانده‌اند چه برسد به شما؛ ولی بهتر است که احترام‌ها حفظ شود.

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که به چه امیدی در راه‌آهن باقی مانده است؟ گفت: من عشقم فوتبال است و یک مورد خوب در کارنامه‌ام درج شده که با تیمی را بدون ستاره و پول نتیجه گرفتم. خیلی مسائل زیادی بوده که گفتنش درست نیست. خدا شاهد است که در بازی با ایرانجوان بیاتی‌نیا، سلیمانی، پناهی و شیروانی بازی کردند و آنطور هم نبوده که کسی نباشد ولی این تیم کجا و آن تیم کجا! من در این چند وقت فقط مدیریت کردم و خودم مدیر تیم بودم. یکسری مسائل هم نمی‌توان گفت. من فقط خواستم تیم را تا نیم‌فصل نگه دارم.

پاشازاده همچنین عنوان کرد: بدون هماهنگی من با بازیکنان جلسه گذاشتند که به بوشهر بروند یا نه! تمرین دو سه روز تعطیل بود که به من زنگ زدند که با تیم امید به بوشهر برویم که من هم گفتم که مسئولیتش با خودتان است و من مسئولیتی قبول نمی‌کنم. این مسائل را کیانیان گفته و این نطفه را او کاشته است. او با دروغ آمد و راه‌آهن را برای تیم داری گرفت. حتی من هم فریبش را خوردم و به این تیم آمدم. خیلی از بازیکنان هم به خاطر نام من حاضر به فعالیت در راه‌‌آهن شدند. الان هم بخاطر اینکه اجازه ندادم یکسری کارهایشان را در باشگاه پیش ببرد و منافع خودشان را درخطر دیدند، سعی کردند من را از تیم کنار بگذارند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین