کد خبر: ۴۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

تماشاگران بارسلونا در اروپا اول شدند + عکس

در فصل جاری لیگ‌های برتر اروپایی تماشاگران بارسلونا بیشترین حضور را در ورزشگاه در میان دیگر تیم‌ها داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
نوکمپ امشب شاهد داربی ایالت کاتالان است. بارسلونا و اسپانیول برابر هزاران تماشاگر آبی‌اناری‌پوش به مصاف هم خواهند رفت.  تماشاگران بارسلونا در اروپا اول شدند + عکس

هواداران بارسا در این فصل نسبت به فصل‌های گذشته بیشتر از تیم خود حمایت کردند و بهترین آمار را از لحاظ حضور در ورزشگاه در میان لیگ‌های برتر اروپایی به ثبت رساندند. میانگین آمار تماشاگران در نوکمپ، ۸۱ هزار و ۶۸۳ نفر است. این اتفاق در حالی در لالیگا رخ داده است که آبی‌اناری‌ها امسال نتایج ضعیفی در خانه کسب کردند.

بارسا بالاتر از بوروسیا دورتموند با میانگین ۸۱ هزار و ۳۱ نفر تماشاگر در هر بازی است. این تیم کاتالانی نسبت به فصل گذشته آمار بهتری بر جای گذاشته است.

میانگین حضور تماشاگران، ۷۸ هزار و ۷۳۵ نفر بود. در نخستین سال حضور لوییس انریکه (سرمربی کنونی بارسلونا) این آمار به ۷۷ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده بود. 

در آن سال آبی‌اناری‌ها برای دومین بار سه‌گانه را فتح کردند. این موضوع در رابطه با بارسا پپ گواردیولا ۶۸ هزار و ۸۶۴ نفر بود.

تماشاگران بارسلونا در اروپا اول شدند + عکس

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا،بهترین آمار در دوران حضور این سرمربی اسپانیایی، ۷۹ هزار و ۱۹۱ در فصل ۱۱ – ۲۰۱۰ بود. در تصویر زیر به میانگین حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های برخی تیم‌های اروپایی اشاره شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین