کد خبر: ۴۱۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

کرایسلر 100 مینی‌ون خودران به گوگل می‌دهد+تصاویر

شرکت کرایسلر 100 خودروی مینی‌ون خودران پاسیفیکا را تکمیل کرده که اوایل 2017 به ناوگان تاکسی‌های "وایمو" گوگل خواهند پیوست.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از ورج، این ون‌ها که خودروهای هیبریدی برقی مجهز به سخت‌افزار و نرم‌افزار رانندگی خودران شرکت "وایمو" هستند، بخشی از مشارکت میان شرکت‌های فیات کرایسلر و وایمو به شمار می‌روند که اوایل سال جاری آغاز شد.

جان کرافسیک، مدیرعامل وایمو هفته گذشته اظهار کرده بود که شرکتش علاقه‌ای به ساخت خودروهای بهتر نداشته و در عوض خواهان ایجاد رانندگان بهتر است. از این رو، وایمو با کرایسلر مشارکت کرده که مانند خودروسازانی همچون جنرال‌موتورز و فورد، در نمایش فناوری‌های خودران فعال نبوده است.

کرافسیک در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با ورود این مینی‌ون‌های جدید عالی در جاده‌های بازارهای آزمایشی‌مان متوجه خواهیم شد که تجربه مردم از  فناوری کاملا خودران ما چگونه خواهد بود.

وایمو تاکنون چند نمونه اولیه از خودروی پاسیفیکا را آزمایش کرده اما خودروهای جدید آن از ادغام بیشتری با سخت‌افزار خودران این شرکت برخوردارند.

مهندسان به اصلاح سیستم‌های برقی، انتقال قدرت، شاسی و ساختاری پاسیفیکا به منظور آماده‌سازی مینی‌ون‌های کرایسلر برای فناوری خودران وایمو پرداخته‌اند. این خودروها تاکنون در مناطق مختلفی از جاده‌های آزمایشی فیات بررسی شده‌اند.

وایمو و کرایسلر ممکن است برای ایجاد یک شرکت تاکسیرانی خودران نیز برای اواخر سال 2017 با هم همکاری کنند که شامل مینی‌ون‌های جدید خواهد بود.

خودروی خودران پاسیفیکا احتمالا سال آینده وارد خیابان‌های کالیفرنیا، واشنگتن، آریزونا و تگزاس خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین