کد خبر: ۴۱۶۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

نتانیاهو سفرای ۱۴ کشور حامی قطعنامه ضداسرائیلی در شورای امنیت را فراخواند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این نیز به سفرای این رژیم در نیوزیلند و سنگال دستور داد تا برای مشورت و رایزنی به تل‌آویو بازگردند.
آفتاب‌‌نیوز : نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه توقف شهرک‌سازی، سفرای ۱۴ کشور نزد این رژیم را احضار کرد.

به گزارش تسنیم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور احضار سفرای 14 کشور عضو شورای امنیت در تل‌آویو را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو سفیر آمریکا را احضار نکرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این نیز به سفرای این رژیم در نیوزیلند و سنگال دستور داد تا برای مشورت و رایزنی به تل‌آویو بازگردند.

شورای امنیت سازمان ملل شامگاه جمعه در اقدامی بی‌سابقه پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی چهار کشور مالزی، ونزوئلا، نیوزلند و سنگال در محکوم کردن شهرک سازی رژیم صهیونیستی و درخواست برای توقف سریع آن را تصویب کرد. 14 عضو شورای امنیت به این قطعنامه رای مثبت دادند و تنها آمریکا رای ممتنع داد.

به‌موجب این قطعنامه، تمامی فعالیت‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطی اشغالی از جمله قدس شرقی به موجب قوانین بین‌المللی اقدامی غیر قانونی است و مانعی اساسی بر سر راه تحقق صلح و سازش بر اساس راهکار تشکیل دو کشور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
به اين ميگن اعتراض نه مثل ما كه بچه بچه در مياوريم !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین