کد خبر: ۴۱۶۸۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

رییس‌جمهوری که می‌خواهد مشکل مواد مخدر و اعتیاد را با خونریزی حل کند+تصاویر دیده‌نشده

«دوترته در سخنرانی اخیر خود گفته بود که قوانین حقوق بشری را فراموش کنید. او به شهروندان فیلیپینی وعده داده بود که همان کاری را در مقام ریاست جمهوری انجام دهند که در زمان شهردار‌بودنش انجام داده بود و با قاچاقچیان مبارزه خواهد کرد.»
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- خبرگزاری «رویترز» با انتشار گزارشی درباره «رودریگو دوترته» رییس‌جمهوری فیلیپین اشاره می‌کند که او با سیاست مشت آهنین به شهروندان فیلیپینی وعده داده که با مشکل مواد مخدر در آن کشور مقابله خواهد کرد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این خبرگزاری می‌نویسد: «دوترته در سخنرانی اخیر خود گفته بود که قوانین حقوق بشری را فراموش کنید. او به شهروندان فیلیپینی وعده داده بود که همان کاری را در مقام ریاست جمهوری انجام دهند که در زمان شهردار‌بودنش انجام داده بود و با قاچاقچیان مبارزه خواهد کرد.»

رییس‌جمهوری که می‌خواهد مشکل مواد مخدر و اعتیاد را با خونریزی حل کند+تصاویر دیده‌نشده

این خبرگزاری اشاره می‌کند که بیش از هفت ماه گذر زمان از ریاست‌جمهوری دوترته پس از پیروزی در انتخابات او مدلی را در مقیاس ملی در فیلیپین اجرایی کرده است که بیش از ۲۲ سال و در هفت دوره به عنوان شهردار اجرایی کرده بود. اکنون مانیل پایتخت فیلیپین توسط پلیس و اوباش محاصره شده است و کشت و کشتار در آنجا ادامه دارد؛ یک گروه در داوائو می‌گوید که آمار نشان می‌دهند جوخه‌های مرگ مسئول مرگ دست‌کم ۱۴۰۰ نفر در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ میلادی در آن منطقه بوده‌اند.» 

در داوائو، دوترته دارای کیش شخصیت است و مردم او را به عنوان فردی مبارز علیه قاچاقچیان مواد مخدر می‌شناسند. این خبرگزاری می‌نویسد: «شهرداری که رهبری سوسیالیست بوده و دشمن ستمکاران و قهرمان فقرا بوده است و الهام گیرنده از کاسترو و مائو؛ این تصویری است که بسیاری از هواداران دوترته از او دارند. 

بسیاری از فیلیپینی‌ها در دوران شهرداری او از سیاست‌هایش طرفداری کردند و آن را ضامن رشد دانستند. یک مقام ارشد در اتاق بازرگانی امریکا در فیلیپین نیز سیاست‌های تیم اقتصادی او را مورد تحسین قرار می‌دهد. با این حال، منتقدان او می‌گویند که دوترته ناقض حقوق بشر است و ارزش‌های انسانی را نادیده می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
1
9
بهتر می باشد از روشی که در کشور ما انجام میگیرد بهره برداری نمایند که بسیار موثر واقع شده است.
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
3
3
خدا نیخشد آن کسی راکه اسم بیمار را به افراد معتاد گذاشت
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
5
درود بر شرف دوترته کبیر........
بخدا قسم کارش درسه در این بلای خانمان سوز...............
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
2
کار بسیار درستی میکنه .... بهتر از کشور ماست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین