کد خبر: ۴۱۶۹۳۲
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
"آشتی‌دادن افرادی که با هم اختلاف دارند ظلم به نظام است"

روایت علم‌الهدی از قول و قرار خاتمی و موسوی/ اعتراض به درخواست رفع‌حصر؛ مگر مملکت بی‌صاحب است که عده‌ای وعده می‌دهند؟/در کدام دادگاه مورد عفو قرار می‌گیرند؟/رهبری حجت امام زمان هستند

امام جمعه مشهد با بیان اینکه یک عده راه افتاده‌ و می‌گویند ما وعده می‌دهیم رفع حصر صورت گیرد، گفت: مگر این مملکت بی‌صاحب است، مگر دادگاه ندارد و مگر ما مسئول خون‌های ریخته شده نیستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم ۹ دی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه دوستی و وابستگی با افراد مغضوب خدا این است که این‌ها به‌جایی می‌رسند که قسم دروغ می‌خورند درحالی‌که خودشان هم می‌دانند دروغ است. افرادی در جریان فتنه ۸۸ حاضر شدند در خط دوستی با جریان معاند و مغضوب خدا قرار می‌گیرند. اگر ما جریان فتنه ۸۸ را بخواهیم در قالب یک متن کوتاه و عبارت خیلی مختصر مشخص کنیم، باید گفت افرادی که کارگزار فتنه دشمن قرار گرفتند، در خط دوستی و وابستگی به جریان معاند استکباری مغضوب خدا درآمدند.

وی با بیان اینکه لازم است امروز بعد از ۸ سال، بازخوانی نسبت به فتنه ۸۸ داشته باشیم، تصریح کرد: اولین کسی که متوجه این فتنه شد و اول مغز نخبه‌ای که این واقعیت را درک کرد، مقام معظم رهبری بودند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب چند ماه پیش از انتخابات نسبت به بروز فتنه هشدار داده بودند. در آبان ۱۳۸۷، چند ماه به انتخابات مانده در فرمایشات و سخنرانی‌شان فرمودند «سیاسیون در زمین دشمن بازی نکنند که چه ببرند و چه ببازند، برد با دشمن است»، در ایام نوروز هم، هنگام مراجعت ایشان من در سفر بودم، مرحوم آیت‌الله طبسی وقتی از سفر برگشتم، فرمودند رهبری به من سفارشی کردند تا به شما بگویم، فرمودند در جریان انتخابات، در مقام برخورد با هیچ شخص و جریانی اقدام نکنید و درصدد تخریب هیچ فردی قرار نگیرید، چون این انتخابات آبستن عوارض و حوادثی است، شما در این عوارض و حوادث نقش نداشته باشید.

وی با اشاره به اینکه بر حسب توصیه رهبری در مسیر انتخابات هیچ فعالیت سیاسی له یا علیه کسی نداشتم، گفت: فقط در شام غریبان حضرت زهرا (س) یک کارناوال انتخاباتی در وکیل‌آباد راه افتاد و دختر و پسر مشغول عیاشی بودند که من در روز بعد در نماز جمعه نفس این حرکت را محکوم کردم اما درصدد تخریب یا نسبت دادن این حرکت نابه‌هنجار به کاندیدایی برنیامدم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جریان اصلاحات قرار بود میان آقایان خاتمی و میرحسین موسوی هر کدام که کاندیدا شدند دیگری به نفع او کنار برود، بیان کرد: بر حسب قرار آنان بنا شد تا آقای خاتمی به صحنه بیاید و موسوی کنار برود اما او با لموند فرانسه مصاحبه کرد و وقتی خبرنگار از او پرسید رئیس‌جمهور آینده ایران باید چه اقداماتی انجام بدهد، موسوی فهرست و لیستی از برنامه‌ها و اقدامات رئیس جمهور آینده ایران ارائه داد که خبرنگار به او گفت رئیس جمهور که شخص اول ایران نیست و اجرای بسیاری از این برنامه‌ها مربوط به شخص اول کشور و رهبر ایران است که موسوی نیز در پاسخ به خبرنگار گفت اگر یک رییس‌جمهور با قدرت در این کشور بیاید، مردم را به وسط خیابان‌ها می‌آورد و مردم و رهبر را مجبور می‌کنند وظایفش را بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی، محدود بداند. وقتی این مصاحبه را انجام داد، برخی جریان‌های سیاسی آمدند آقای موسوی را مجبور کردند برخلاف آن قرار اولیه، با این‌که آقای خاتمی کاندیدا شده بود، او به صحنه انتخابات بیاید.

وی با اشاره به اینکه آقای خاتمی وقتی چشمش را باز کرد و دید پشت سرش جز جبهه مشارکت، کسی نیست، گفت: مجاهدین انقلاب، کارگزاران، تمام شعب اصلاحات به خاطر همسویی با او در تعارض با رهبری سراغ آقای میرحسین موسوی رفتند بنابراین آقای خاتمی مجبور شد به نفع میرحسین موسوی کنار برود.

علم‌الهدی با بیان اینکه این مصاحبه هم در داخل برای کارگزاران فتنه زمینه‌ای ایجاد کرد و هم در خارج مشخص شد موقعیت براندازی در انتخابات همین الان است، ادامه داد: رمز فتنه تقلب در انتخابات بود. دو روز بعد از انتخابات راهپیمایی از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی شروع شد و وقتی راهپیمایان به چهارراه نواب رسیدند موسوی برای اینکه اعلام کند مدیریت این راهپیمایی با اوست بالای وانت رفت و شعارها و راهپیمایی را مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مدیریت راهپیمایی را شخص موسوی بالای وانت به دست گرفت، گفت: تا ۲۵ بهمن سال ۸۸، ۱۷ مورد راهپیمایی و تجمع ساختارشکن به وسیله عناصر ضد انقلاب و استکباری به راه افتاد.

وی یادآور شد: در روز قدس نیز هنجارشکنان به راهپیمایان روزه‌دار پیوستند، آب خوردند و تظاهر به روزه‌خواری کردند. بعد از آن در دانشگاه تهران عکس امام (ره) را پاره کردند تا قصه به روز عاشورا رسید و مساله از نه غزه نه لبنان و جمهوری ایرانی تجاوز کرد و به هتک حرمت به امام حسین (ع) در روز عاشورا رسید که این مساله برای مردم قابل تحمل نبود و به حماسه ۹ دی و حضور میلیونی آنان انجامید.

علم‌الهدی اضافه کرد: اقتضای حماسه نهم دی این بود که این حرکت به‌کلی به‌عنوان یک حرکت شکست‌خورده آرام بگیرد اما این‌ها بازهم از سر اصرار فرو ننشستند تا ۲۵ بهمن که در مقابل حرکت مردمی و قیام ملی ۲۲ بهمن مردم اعلام راهپیمایی کردند، هنجارشکنی در مقابله با انقلاب پیروز شده در ۲۲ بهمن انجام دادند که طبیعتاً امنیت جامعه اقتضا می‌کرد که ارتباط فتنه‌گران با خارج کشور قطع شود و انقطاع این ارتباط جز با حصر خانگی برای رؤسای فتنه امکان نداشت و قضیه به اینجا انجامید.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه حصر خانگی برای فتنه‌گران یک نقطه مصونیت است، خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند آقایان موسوی و کروبی خبر نداشتند که این فتنه خارجی است، به فرض اینکه از چنین چیزی خبر نداشتند مگر از راهپیمایی ۲۴ خرداد هم خبر نداشتند، در این راهپیمایی خون‌ها ریخته شد، اما موسوی از بالای وانت راهپیمایی را مدیریت می‌کرد، در این راهپیمایی اموال مردم به آتش کشیده شد و خون‌های بیگانه ریخته شد. آیا این محاکمه و دادگاه ندارد؟

وی با بیان اینکه از روز بعد از انتخابات تا ۲۵ بهمن ماه آقایان کروبی و موسوی ۱۷ بیانیه در تائید هر حرکتی که به ضد نظام و انقلاب انجام گیرد صادر کردند، گفت: این‌ها در برابر هر حرکتی بیانیه دادند و این حرکت‌ها را تائید کردند که اگر این اقدامات در هر دادگاهی بررسی شود با مبانی و استدلال حکم اعدام صادر خواهد شد.

علم‌الهدی در واکنش به شعارهای مرگ بر فتنه‌گری که حاضرین سر می‌دادند، خاطرنشان کرد: مساله شعار و احساسات نیست، در کدام دادگاه است که این‌ها بخواهند مورد عفو قرار گیرند؟ کدام دادگاه است که کیفری کمتر از اعدام برای آن‌ها قائل شود؟ حصر خانگی برایشان یک مصونیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در نشستی که طرفداران فتنه با مقام معظم رهبری داشتند از ایشان درخواست کردند که دادگاهی برای سران فتنه تشکیل شود که مقام معظم رهبری به آنان می‌فرمایند اگر اینان محاکمه شوند و دادگاهی برایشان تشکیل شود شما از امروز ناراحت‌تر خواهید شد.

وی با بیان اینکه یک عده راه افتاده‌اند و می‌گویند ما وعده می‌دهیم رفع حصر صورت گیرد، گفت: مگر این مملکت بی‌صاحب است، مگر دادگاه ندارد، مگر ما مسئول خون‌های ریخته شده نیستیم و مگر دستگاه قضا و عدل این کشور می‌تواند آرام بنشیند.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه اندیشه سیاسی ما مبتنی بر نظرات و سلیقه‌های سیاسی نیست بلکه مبتنی بر باورهای دینی ماست، افزود: امام زمان (عج) امام همه ما هستند و ایشان ما را به مجتهد جامع‌الشرایط در زمان غیبتشان رجوع دادند و او را حجت خود معرفی کردند. مقام معظم رهبری به عنوان حجت امام زمان (عج) هستند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه در فتنه ستون خیمه نظام هدف‌گیری شد، عنوان کرد: چیزی که باعث تاسف است وجود خواص بی‌بصیرت است که در مقابل این موضوع آرام بودند. آن‌ها بدتر از فتنه‌گرها هستند، یک عده از خواص ما در جریان فتنه سکونت کردند و برخی از آنان نیز به آن طرف میز رفتند، ولی شما مردم با حماسه و شوری که داشتید پای حجت امام زمان (عج) ایستادید به همین منظور رهبری فرمودند ۹ دی ماندنی شد.

وی خطاب به مردم، گفت: باید دقت کنید تا عناصری که در عرصه نظام می‌آورید با رهبری زاویه‌ای نداشته باشد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه یکی از عوامل ریزش خسته شدن از انقلاب است، گفت: خستگی افرادی که پای انقلاب ایستادند و از ابتدا بار نظام را به دوش گرفتند طبیعی است، اما باید توجه داشت که چرا خود امام و رهبری در طول انقلاب خسته نشدند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی همچنین صبح امروز در همایش سراسری حزب موتلفه اسلامی در مشهد با اشاره به رسالت و تجربه خاص حزب موتلفه اسلامی عرصه نجات ریزش ها و برگرداندن افراد قابل بازگشت، اظهارکرد: بعضی دوستان بعد از فتنه 88 در صدد نجات ریزش ها برآمدند اما راه کار درستی برای این کار انتخاب نکردند.

وی ادامه داد: پیگیری و تعقیب این بستر با عنوان آشتی دادن افرادی که با هم قهر هستند و اختلاف دارند ظلم مضاعف به مقام ولایت و رهبری نظام بود. راه  جلوگیری از ریزش عنصری که در مقابل رهبری نظام به صورت یک عنصر انحرافی دست به دست دشمن داده و کارگزار فتنه ای شده که اصل آن در مغز دشمن است و در مقابل رهبری نیز با تمام وجود ایستاده، آشتی دادن نیست بلکه نظام استبصار است.

علم الهدی با بیان اینکه استبصار یک رسالت بسیار با اهمیت و ضروری برای تداوم این انقلاب است، تصریح کرد: تنها تشکلی که می تواند این را اجرا کند حزب موتلفه اسلامی است و اگر با مکانیزم استبصار وارد عرصه پیشگیری از ریزش برخی افراد می شدند شاید موفقیتی برای آن ها حاصل می شد، اما اینکه بخواهیم آقایی را با مکانیزم آشتی دادن به عرصه بیاوریم این ظلم به رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما بگوییم شما بیایید ببخشید، اغماض کنید و بروید با رهبری آشتی کنید  که حجت امام زمان است و همه باید مطیعش باشند، این برخورد ظلم به رهبری است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه یکی از عوامل ریزش خسته شدن از انقلاب است، تصریح کرد: خستگی افرادی که قبل از پیروزی انقلاب پای انقلاب ایستادند، مقاومت کردند، در کنار امام با نظام ستم‌شاهی جنگیدند و در شعاع مبارزات با امام اقدامات زیادی انجام دادند و از ابتدای پیروزی انقلاب بار نظام را به دوش گرفتند طبیعی است، اما باید توجه داشت که چرا خود امام در طول انقلاب خسته نشدند و چرا مقام معظم رهبری با همه ویژگی‌ها امروز پس از تقریبا 60 سال مبارزه و انقلابی بودن بانشاط‌تر و قوی‌تر از اول پای انقلاب ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی افزود: دیروز در کنار امام و امروز در کنار رهبری افرادی هستند که با وجود سابقه طولانی در انقلاب نشاطشان بیشتر و اصرارشان بر پاسداری از انقلاب و اجرای اصول انقلاب در عرصه‌های سیاسی بیشتر است؛ چرا اینها خسته نشدند؟

وی با بیان اینکه این خستگی دو عامل دارد، عنوان کرد: یا اینکه از ابتدا انقلابی نبودند، اخلاص قوی و صد درصد کامل برای خدا، دین و پیغمبر در قاموس آنها وجود نداشته و رسیده یا نرسیده به توقعات و خواسته‌هایی در راستای بعضی از علائم مادی، اجتماعی و سیاسی این دنیایی داشتند، خسته شده‌اند و یا اینکه عامل ریزش آنها به عنوان خستگی از انقلاب تغییر شروط و ضعف و موقعیت آنهاست.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: روزی زندگی آنها برای انقلاب بوده، اما چون شرایط و ظروف زندگی آنها تغییر کرده امروز اگر بخواهند از زندگی موجود را ظرف انقلاب قرار دهند با یک نارسایی‌ روبه‌رو می‌شود، چه بسا مقداری از این نارسایی‌ها را تحمل کرده و خسته شدند؛ ما در ریزش‌های فتنه 88 یکی از این چهره‌ها داریم.

وی گفت: طبیعی است وقتی شرایط و ظروف زندگی عوض شود، این عنصر انقلابی می‌تواند تا چند صباحی مقاومت کرده و رنگ انقلابی خود را حفظ کند، آخرش خسته می‌شود و خستگی او را از پای در می‌آورد و دچار ریزش خواهد شد. اینها مواردی است که اندیشمندان در حزب موتلفه با توجه تجربه سیاسی خود و به خصوصیات این افراد می‌توانند جلوی خیلی از ریزش‌ها را گرفته و یا برخی از ریزشی‌ها را برگردانند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: مرحوم عسگر اولادی در جریان فتنه 88 در فکر این بودند تا به این عرصه وارد شوند. روزی اعلام کردند که من می‌خواستم وارد عمل شوم، اما شکست خوردم و حتی به فکر فاصله گرفتن از دبیری حزب افتادم.

وی با تاکید بر اینکه این نیست که تنها یک فتنه 88 بیاید و جریان‌های و عناصر انقلابی ما را دچار ریزش کند، گفت: دشمن با فتنه 88 به این جمع‌بندی رسیده است که اگر یک مقدار مهره‌ها را جابه‌جا کند مشابه این قبیل فتنه‌ها در نظام و انقلاب ما موثر واقع می‌شود، لذا درصدد اصلاح نقاط ضعف و اشتباهاتی است که در فتنه 88 انجام داده تا دوباره با  حرکتی مردمی مثل 9 دی  مواجه نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه 88 برای ما تدارک دیده شده است، تصریح کرد: این که می‌گویم فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه 88 برای ما تدارک دیده شده در مقام یک پیش‌بینی سیاسی نیست، بلکه از این بابت است که دشمن در مقام تداوم عناد به خودش در شرایطی است که جز فتنه گری هیچ راه دیگری ندارد لذا با فتنه‌گری و توطئه می‌تواند مسیر شیطانی و ابلیسی خود را در مقابله با ما ادامه دهد.

وی ادامه داد: پیش از این دشمن تصور می‌کرد اگر بخواهد حرکتی در کشور انجام دهد باید به دنبال بازمانده‌های جریان‌های انقلاب ناپذیر رفته یا از طریق سلسله‌ای از عناصر غیر مرتبط با انقلاب که دارای بینش‌هایی علیه ما هستند فتنه‌ای انجام دهد، اما در فتنه 88 دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که لازم نیست به دنبال این افراد بروند، بلکه حتی می‌توانند از نزدیک‌ترین خواص این نظام و انقلاب  کارگزار فتنه ساخته و به میدان بیاورند.

علم‌الهدی ادامه داد: آنها  هم اکنون در حال ارزیابی خواص وابسته به انقلاب در موقعیت‌های مختلف سطح بالا هستند تا ببینند که کدام یک این مزاج را دارند که به صورت کارگزار فتنه دشمن، مجری یک فتنه پیچیده‌تر از فتنه 88 باشند.

وی افزود: همچنین آنها به جمع‌بندی رسیده‌اند که اگر بنا باشد در بین خواص نظام عناصری را برای کارگزاری فتنه انتخاب کنند باید افرادی را انتخاب کنند که با رهبری زاویه داشته باشند، این زاویه هر چقدر هم کوچک مزاج این را دارد که روزی کارگزار فتنه قرار بگیرد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: یکی از مسائلی که امروز در نظام به عنوان یک شگرد سیاسی مطرح  بوده و دست به دست می‌چرخد و از آن مسائلی است که  مولد زاویه با رهبری است، مساله سیاست توسعه تعامل است.

وی گفت: سه توسعه همچون سه تبر برنده و کوبنده بر پیکره انقلاب ما وارد شد. اول توسعه اقتصادی با الگوی غربی در دولت سازندگی بود. مقام معظم رهبری در آنجا تنها ماندند و هر چه فریاد می‌زدند که توسعه غربی مسیر عدالت اجتماعی ما را کور کرده و اگر ما به دنبال توسعه هستیم باید به دنبال توسعه رفورمیستی باشیم کسی به حرف ایشان گوش نمی‌داد. ضربه دوم که با عنوان توسعه بر پیکره نهاد انقلاب وارد شد، توسعه سیاسی با الگوی جامعه مدنی غربی بود که در دولت اصلاحات به وجود آمد که همچنان در زیر بارش ضربه‌ها و ناهنجاری‌های این توسعه زندگی می‌کنیم.

علم‌الهدی ضربه سوم را توسعه تعامل عنوان کرد و گفت: مساله توسعه تعامل جریان خطرناکی است که متاسفانه فضای خواص نظام را گرفته و دقیقا در مقابل اصل استکبار ستیزی که یکی از اصول انقلاب است قرار دارد. این توسعه باز از خواص ما نیرو خواهد گرفت و با ایجاد فاصله با رهبری در خواص ما ریزش به وجود می‌آورد لذا توسعه تعامل به عنوان یک خطر برای جامعه ما مطرح است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: بحران‌های جزئی در انتخابات مساله جزئی است اگر بر این اصول کلی فایق شدیم و توانستیم ریشه اندیشه استکبار را از جامعه خود برکنیم موفق هستیم و هر فردی که قدرت را به دست بگیرد در اصل تداوم انقلاب توفیق خواهیم داشت.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵۴
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
2
58
به به چه تحلیلی ...
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
با این افکار جوانان مشهدی را از اسلام و انقلاب دور میکنید ان دنیا باید جواب دهید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
42
تو که راست میگی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
1
58
بنده همینجا از آقای علم الهدی دعوت می کنم کاندیدای ریاست جمهوری شود و ببیند تفکر ایشان چقدر در مملکت طرفدار و رأی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
لطف کنید از این نوع دعودت ها نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
19
ماشالله به این تحلیل سراسر ابکی
فکر نمیکنی تو اون هشت سال محمود خان یه ایراد کوچولو وجود داشته
امیر محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
77
10
درود خداوند بر این سید بزرگوار ،خداوند حفظ شان بکد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
6
20
شبانه روز دست به دعا هستیم که صاحبش ظهور کند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
29
خداوندقهاراست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
2
39
خدایا به تو پناه می بریم...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
3
44
ما رو ساده گیر اوردی.معلوم نیست اینارو از کجا قصه سرایی می کنی
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
5
64
صاحب این مملکت مردم ایران هستند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
2
43
این همه ارزش داره که منافع مردم و ملت رو به راحتی زیر پا میگذارید....
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
6
مگه تو صاحب مملکتی که تعیین تکلیف میکنی چه کاری انجام بشه چه کاری انجام نشه؟!تو مگه قیم مردمی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
15
عاقلان دانند که سناریوی انتخابات ۸۸ کجا نوشته شده بود ؟؟؟!
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
12
یعنی سه مسیر توسعه مختلف در دوران سازندگی،اصلاحات و تدبیر و اعتدال پر از مشکل و ضد انقلاب بودند و تنها توسعه! ایران در دوران احمدی نژاد در مسیر انقلاب بود. جالبه واقعا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
22
از اینکه آقای علم الهدی مثل همیشه با در و گهر گویی هایشان موجبات خنده و شادی ما را فراهم می کنند از ایشان سپاسگذاریم.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
10
خوبه علم الهدی رییس جمهور نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
13
اندیشمندان در حزب موتلفه !مگه داریم ؟مگه میشه؟
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
14
ایشون و همفکراشون فقط دوره غارت این مملکت توسط رییس جمهور محبوبشون رو دوران طلایی مدیریت کشور می دونن و سه دوره سازندگی، اصلاحات و اعتدال دو برای این مملکت فاجعه می دونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
1
16
اين كه همينطورى پرت وپلا ميگه، حالا تحليل هم ميكنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
1
25
آقای علم الهدی زمان انقلاب سابقه مبارزه دارید ؟ زمان جنگ چطور چقدر در مناطق جنگی بودید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
کی یا دارند ؟
ایمان
|
Germany
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
8
خدایا این چه تحلیل و تفسیر هست که دارن میکنن؟؟؟
ایمان
|
Germany
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
11
خدایا این چه تحلیل و تفسیر هست که دارن میکنن؟؟؟
.....8 سال هم گه از معجزه هزاره سوم هم که همه جوره حمایت کردین تا هزار بلا رو سر مملکت در بیاره که هیچ بنی بشری نتونه درستش کنه.
بسه تور خدا
بگذارید مردم به غم خود بسوزند
اینقد روی این زخم مردم رنج دیده نمک نپاشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
8
..شاگردی به اعتراض به معلم ادبیاتش گفت : شما به "مه جوزی" بمن در ادبیات صفر دادی ؟ معلم گفت به همین "مه جوزی" (مجوز)که الان گفتی ..
آقای علم الهدی!
......؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
9
متاسفانه آقایان متوجه نیستند که ....
اداره کشور فقط میتواند حول یک محور که همان قانون است صورت گیرد دست روی هر
نا بسامانی که میگذاریم ریشه در زیر پا گذاشتن از قانون دارد . ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
11
به نظر من نظریات ایشان را پخش نکنید چون حرفهای ایشان در جامعه جدی گرفته نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
6
چرا در لباس اخلاق از بی اگاهی علم سیاست ، حرف های زده شود ، که خود را ملعبه اهل نظر موضوعی داخلی و خارجی قرار دهیم ،
و دوستان نگران باشند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
2
چرا سانسور میکنید مگه ما چه گفتیم منتشر نمیکنید ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
8
پروردگارا..................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
9
هر هفته تو نماز جمعه خودت و مردم رو به تقوا دعوت می کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
8
1
درود خدا بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
10
صاحب مملكت شما نيستي ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
7
خدا قضاوت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
7
تو هم تو مشهد ادعای .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
7
باكدام دادگاه حصرشدند؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
6
پاسپورت مشهد میخوام.
مهر آریا
|
Canada
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
4
خدایا ...............................................آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
10
ما كه به جز تيتر چيز ديگه اى رو نخونديم ولى مطمئنم شما صاحب اين مملكت نيستى
شما فقط مى تونى براى مشهد تصميم بگيرى حد خودتونو بدونيد لطفاً
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
2
5
سلام
اقای علم الهدی
مملکت بی حساب وکتاب نیست
تاکنون کسی بصورت رسمی وعده رفع حصر نداده ولی گفتند تلاش شان را دراین زمینه خواهندکرد
اینقدر نیروهای داخلی نظام را مقابل یکدیگر قرار ندهیم ودشمنان نظام را خوشحال نکنیم
چنانچه از طرف رهبر فرزانه وعزیزمورد لطف وبخشش قرار گرفتندورفع حصر صادر شد
سکوت همگان (خاص وعام )لازم واجراست وهمه باید تبعیت فرماییند
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
9
سلام بر حرم پاک رضا(ع),همان امامی که به ضامن آهو می شناسیمش.اما چه شده است که امروز در حرم و بارگاه ایشان باید افرادی سخن بگویند که از مروت و گذشت اسلامی هیچ خبری نباشد.الهی همه ی ما را در صف واحدی قرار بده که بتوانیم مانند آن امام عزیز دعوت کننده انسان ها به برادری و یکدلی باشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
7
وقعی نگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
8
خوشش میاد توی افتاب سخنانش پخش شود . ...
آمیز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
4
آقای الم الهدا لطف جلد 14 بحار الأنوار مجلسی را یک بار بخوانید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
8
ايكاش قانون اساسى اجرا بشه
به اقايان خاتمى و كروبى و ... بهمين اندازه وقت و امكانات تريبونى بدهند.
انوقت حقيقت را خواهيم فهميد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
9
خدایا همه بیماران رو شفا بده
سیناپس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
7
حاج آقا یه سری هم به کارتن خوابها و گورخوابها و ... بزنید ..........
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
1
9
حاج اقا خود خوب می دانی که کل حرفهای شما در ایرا ن خریدار ندارد ولی از شما تقاضا دارم یکبار هم شما واقای خاتمی باهم کاندید شویدشما همه دستگاها اگر برایتان تبلیغ کنند وخاتمی فقط اسمش باشد 10به هیچ بازند ه هستید......
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
4
آقای علم الهدی به عنوان یه مقلد امام عزیز و رنج کشیده ی انقلاب و جنگ حلالت نمیکنم

یا یادگار ارزشمند امام یعنی انقلاب چه میکنید؟

امام راحل آقای خاتمی را فرزند فاضل و دانشمند خودشون خطاب فرمودند آنهم مکتوب

راستی اگر امام در مورد شما اینو میگفت چی میکردی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
3
سخنرانی آقای الم الهدا رو چند روز قبل وبعد انتخابات 88 پخش کنید
نظرسنجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
2
آقای علم الهدی
ازاین تحلیل ها وتفسیر ها به خدا پناه میبریم
بختیاری
|
-
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
درود بر این سید بزرگوار که درس بصیرت را باید ازاین عزیزان آموخت
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
ممنون از شما سید بزرگوار .که خداوند این بصیرت و آگاهی رو به شما عنایت کرده که بعنوان یک سرباز ی همیشه در صحنه باشی و ابوذر گونه در بزنگاه ها فریاد خود را بر سر در خواب رفته ها و آنان که خودشان را به خواب زده اند بلند کنید ..خداوند به شما قدرت و قوت عنایت کند و هرگز در این مسیر خسته نشی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین