کد خبر: ۴۱۷۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

روایت آيت‌الله جنتي از عملکرد فرصت‌طلبان بعد از رحلت پیامبر(ص): تعدادی را كشتند و تعدادی را محصور کردند

آیت‌الله احمد جنتی در آيین تقدیر از بسیجیان نمونه جزیره کیش گفت: «آنان با جمهوری اسلامی هرچه بتوانند دشمنی می‌کنند، اما برخی فرصت‌طلب‌ها به این دشمنی باور ندارند و به ‌دنبال برقراری دوستی با آنها هستند، این افراد نمی‌خواهند باور کنند که آمریکا دشمن جمهوری اسلامی است».
آفتاب‌‌نیوز :
دبیر شورای نگهبان به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: «معظم‌له بارها فرموده‌اند انقلابی باشید و حوزه‌های علمیه، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز باید انقلابی باشند تا فرزندان این مرزوبوم رشد کنند و انقلاب فراگیر شود تا بتوانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند».او با بیان اینکه نگهدارنده و پایه و اساس این انقلاب فرزندان انقلابی و حزب‌اللهی در هر لباسي هستند، افزود: «جمهوری اسلامی از نظر اقتصادی و نیروها و استعدادهای انسانی غنی است و این نیروها در هیچ‌کجای دنیا پیدا نمی‌شوند».

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: «بسیاری از اقدامات ارزنده در کشور به همت همین نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی انجام شده است. اگر در آن دوران این نیروهای انقلابی جان خود را تقدیم کشور نکرده‌اند، امروز عمر خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم می‌کنند، برخی فرصت‌طلبان نیز منتظر به‌بهره‌رسیدن این زحمات هستند تا از آن استفاده کنند».

دبیر شورای نگهبان خطاب به بسیجیان گفت: «شما بسیجیان باید به خود ببالید، شما به‌حق سربازان امام زمان(عج) هستید و بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می‌کنید و در این مسیر مشکلات را تحمل کرده و جان خود را ایثار می‌کنید». او تأکید کرد: «شما بسیجیان باید با جدیت و دلگرمی بیشتر فعالیت کنید».

آیت‌الله جنتی به هدایت و رهبری امام خمینی(ره) در آن دوران اشاره کرد و افزود: «نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی به دعوت امام (ره) لبیک گفتند تا اسلام را زنده نگه دارند و همواره در صحنه حاضر شوند».

رئیس مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اهداف انقلاب اسلامی گفت: «رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان، اجرای عدالت و براندازی ظلم از اهداف انقلاب اسلامی بود که در این راه نیز هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم».

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه مشابه این انقلاب را نمی‌توان در هیج‌جای دنیا مشاهده کرد، افزود: ما توانستیم در مقابل محاصره دشمن و تحریم‌های آنان به پیشرفت‌های علمی و صنعتی دست پیدا کنیم و در کنار این پیشرفت‌ها نیز به اقشار مختلف مردم روستاها و شهرها خدمات ارائه دهیم».

او خطاب به بسیجیان گفت: «آنجا که سخن از ایثار و ازخودگذشتگی است، نیروهای حزب‌اللهی و بسیجیان حضور دارند، اما زمانی که موفقیت حاصل و آرامش حاکم می‌شود، فرصت‌طلبان خودنمایی می‌کنند و به دنبال کنارزدن آنها برمی‌آیند تا موقعیت‌ها را خود به دست گیرند، چنین اقداماتی در تاریخ نیز سابقه دارد».

رئیس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: «در دوران پیامبر اسلام (ص) جنگ‌های متعددی رخ داد و افرادی همچون عمار، یاسر، ابوذر و سلمان‌ها حضور داشتند که پیروزی حاصل شد».

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: «بعد از رحلت پیامبر (ص) نوبت به فرصت‌طلبان رسید، آنها ابوذر را تبعید کردند و عمار، یاسر و دیگر نیروهای اسلامی پیشرو را کشتند و تعداد دیگری را محصور کردند تا جایی که حکومت به دست بنی‌امیه و بنی‌عباس افتاد».دبیر شورای نگهبان افزود: «در آن زمان افرادی که در مقابل پیامبر اسلام(ص) ایستادند، وارث قدرت اسلامی شدند که این نیز سابقه زنده تاریخ اسلام است».او گفت: بعد از پیامبر اسلام (ص)، حضرت علی (ع) خانه‌نشین شد، اما امروز بعد از امام راحل، رهبر معظم انقلاب با پیروی و حمایت مردم خانه‌نشین نشدند و هدایت انقلاب اسلامی را برعهده گرفتند».آيت‌الله جنتي تصریح کرد: «در کشور افرادی هستند و باوجود اینکه در زمان جنگ و انقلاب هیچ خدمتی به مردم و کشور ارائه نکردند، اما امروز شاهد گرفتن حقوق‌های نجومی از سوی آنها هستیم که متأسفانه برخی نیز از این افراد حمایت می‌کنند».

منبع: ایرنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین