کد خبر: ۴۱۸۴۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
ترامپ سناتور "چاک شومر" را "دلقک" خوانده بود

جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو! تو رییس‌جمهور هستی!

معاون اوباما در مصاحبه‌ای گفته است دونالد ترامپ باید بزرگ شود و مانند یک بزرگسال رفتار کند!
آفتاب‌‌نیوز :
جوزف بایدن، معاون باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با برنامه "ساعت اخبار" شبکه PBS در پاسخ به این که چه اظهارنظری درباره توییت‌های اخیر دونالد ترامپ‌، رییس جمهوری منتخب آمریکا دارد، گفت: دونالد بزرگ شو! الان وقت بزرگ شدن است. تو رییس جمهور هستی!

ترامپ در یکی از توییت‌های خود سناتور "چاک شومر" را "دلقک" خوانده بود. بایدن در ادامه خطاب به ترامپ گفت: تو باید کاری انجام دهی. به ما نشان بده که چه کسی هستی.

در جریان کمپین انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا بایدن به شدت مخالف و منتقد ترامپ بود. در اکتبر 2016، بایدن این مساله را مطرح کرد که اگر با ترامپ در یک مدرسه بودند، با وی به درگیری فیزیکی می‌پرداخت.

معاون اوباما گفته بود: مطبوعات همیشه از من می‌پرسند آیا دوست دارم با ترامپ به مناظره بپردازم و پاسخ من این بوده که آرزو می‌کردم در مدرسه بودم و با او وارد درگیری فیزیکی می‌شدم. این چیزی است که من آرزویش را دارم!

در همین حال قرار است ترامپ امروز (جمعه) در جریان گزارش سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا دایر بر "مداخله روسیه" در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر قرار گیرد. اما ترامپ این ادعاها را زیر سوال برده و در توییت‌هایش از جامعه اطلاعاتی آمریکا انتقاد کرده است.

بایدن گفت نشانه "بی فکری" است اگر رئیس جمهور منتخب به دستگاه‌های اطلاعاتی ایمان نداشته باشد.

وی گفت: "اگر رئیس جمهور به دستگاه‌های متعدد اطلاعاتی از سازمان اطلاعات دفاعی گرفته تا سازمان اطلاعات مرکزی ایمان نداشته باشد، و آماده نباشد به آنها گوش کند، کاملا نشانه بی فکری است. این فکر که اطلاعات شما از اطلاعات جامعه اطلاعاتی بیشتر است مثل این است که بگویید من از استاد فیزیکم بیشتر فیزیک می‌دانم. کتاب را نخوانده‌ام اما می‌دانم که بیشتر می‌دانم!"

با این حال بایدن در ادامه ترامپ را "مردی خوب" توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، او گفت که گزارش سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا که ابعاد مداخله روسیه در دوره منتهی به انتخابات را تشریح می‌کند خوانده است.

ترامپ قرار است امروز در جریان این گزارش قرار گیرد و یک نسخه غیرمحرمانه آن هفته آینده در اختیار عموم گذاشته خواهد شد.

بایدن گفت که این گزارش آشکارا جزییاتی "دارد درباره اینکه روس‌ها در راستای یک سیاست برای تاثیرگذاری بر انتخابات تلاش کردند."

او گفت که هک ایمیل‌ها بخشی از یک عملیات حساب شده برای تضعیف هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ، در انتخابات بود.

یکی از کسانی که هک شد جان پودستا، مدیر کمپین خانم کلینتون بود. همچنین دفاتر کمیته ملی حزب دموکرات هدف حملات مشابه قرار گرفت.

این اسناد بعدا توسط سایت افشاگر ویکی لیکس منتشر شد.

جیمز کلاپر، مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا، روز پنجشنبه در یک کمیته سنای آمریکا گفت که آمریکا تاکنون با حمله‌ای مانند اقدام روسیه و با هدف مداخله در انتخابات این کشور، مواجه نشده بود.

کلپر تلاش‌های روسیه را "عملیاتی چند بعدی" توصیف کرد و گفت شامل "پروپاگاندای کلاسیک، پخش اطلاعات غلط و اخبار جعلی بوده است."

جیمز کلاپر با اشاره به اینکه که رهبر روسیه دستور هک ایمیل‌های حزب دموکرات را داده بود گفت که انگیزه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در این گزارش ارائه خواهد شد.

روسیه این اتهامات را رد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
1
وایخدا مردم از خنده
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
1
وای خدااااااااااااا
از خنده مردم!!!
دونالد بزرگ شو! الان وقت بزرگ شدن است. تو رییس جمهور هستی!!!!!!!!!!!!!!!1
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وای خدا مردم از خنده
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
بله ترامپ جان بزرگ شو وکمی دروغ و وقاحت وبیشرمی را از مسئولین ما یاد بگیر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین