کد خبر: ۴۱۸۵۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
پاسخ معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری به اظهارات مسئولان قوه قضائیه:

اقدامات امنیتی نهاد ریاست‌جمهوری با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات است

معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری حضور نداشتن رییس‌جمهوری در نهاد را رد کرد و درباره ورود تجهیزات امنیتی به آن مجموعه نیز گفت: مسایل امنیتی نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی بانک عصر جمعه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری افزود: من مطئنم که آقای رییس‌جمهوری با همه قوت و قدرت اقدامات امنیتی نهاد ریاست‌جمهوری با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات استدر مجموعه ریاست‌جمهوری و در محل اصلی ریاست جمهوری همواره حضور داشته و فعالیت می‌کنند و نیازی به حضور در مکان های مختلف و متنوع ندارند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی داند این صحبت‌ها با چه رویکرد و براساس چه نشانه هایی است، ادامه داد: هرکاری در مسایل امنیتی نهاد ریاست جمهوری شده با هماهنگی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات صورت گرفته و قطعا تخلف نبوده است.

بانک خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم که قوای مختلف وقتی می‌خواهند موضوعی را مطرح کنند، به بازتاب‌های منفی توجه داشته و اسناد و مدارک بیشتری را بررسی کنند.

وی با ابراز تاسف از افزایش شایعه‌پراکنی در جامعه گفت: امروز فرصتی برای مخالفان شده تا علیه دولت، تحرکات خود را منسجم کنند و این سخنان نیز ناشی از نزدیک‌شدن به انتخابات است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با تولیدکنندگان اخبار و فیلم‌های بسیار وقیحی که حتی نسبت به شخص رییس‌جمهوری ساخته می‌شود،‌ برخورد کند و اجازه ندهند که حیثیت و موقعیت مقام ریاست‌جمهوری و یا قوای دیگر مخدوش شود. اگر امروز شخصیت رییس‌جمهوری مورد خدشه و حمله قرار گیرد، فردا بعید نیست که دیگران نیز با همین مشکل روبرو شوند.

منبع:‌ ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
2
توهین به رئیس جمهوراشکالی نداردچون ایشان غیرخودی هستند توهین به خودی ها گناه کبیره است وجرم است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
2
2
رای ما فقط روحانی ..اینبار بیشتر از قبل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
2
شک نکنید انانی ریاست جمهوری را هدف قرارداده اند ، نفوذیهای دشمن هستند
قیطران از روستای حی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
2
احسنت برشما درست گفتین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
باید روحانی جلوی این بد اخلاقی ها کوتاه نیامده و سایر مقامات و اعضای هیات دولت با مصاحبه های روشنگرانه واقعیت ها را با مردم در میان گذاشته و ترس نداشته باشند.
ملت حامی دولت است.
بامید موفقیت مجدد اعتدال و عقلانیت بر تحجر و جنگ طلبی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین