کد خبر: ۴۱۸۸۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

توکلی: در بحث املاك نجومي تخلفات شهرداری و وقوع جرم محرز شد/دیگر به قالیباف رای نخواهم داد

احمد‌توکلی در برنامه زنده تلویزیونی به شدت از ماجرای املاک نجومی و شهردار تهران انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
نماینده سابق مجلس گفت: ‌امروز طوری فساد رسانه ای می شود که مردم می گویند همه فاسد هستند. من خودم 2 بار از آقای قالیباف در توکلی: با این قضایای پیش آمده، دیگر از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی کنمانتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردم اما با این قضایا دیگر نمی کنم.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ گزیده سخنان توکلی در زیر می آید:

من خودم 2 بار از آقای قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردم اما با این قضایا دیگر نمی‌کنم. 

گاهی بررسی یک پرونده مدت‌ها طول می کشد. معاون اول یک دولت پس از چند سال محاکمه و یک رشوه گیر پس از 13 سال محاکمه شد. مردم مطمئن باشند گزارش دهند ما رسیدگی می کنیم. فساد از بعد از جنگ در ایران آغاز شد و امروز به این نقطه رسیده است.

مردم چرا نباید بدانند مدیران و وزرا و نمایندگان کشور چقدر حقوق می‌گیرند؟ آن وقت مشخص می شود فردی که برای عروسی فرزندش شاهانه مراسم گرفته از کجا آورده است. باید در یک سایت روشن مطرح شود. البته در این مورد آزادی مطبوعات مهم است. بر اساس قانون دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات دستگاه‌های دولتی حق ندارند روی هر نامه‌ای مهر محرمانه بزنند و اگر مردم از آنها درخواست اطلاعات کردند باید ارائه کنند.

صدا و سیما خیلی زور دارد و باید اجرای این قوانین را مطالبه کند. همه ما مسئول هستیم با فساد مبارزه کنیم. مطمئن باشید سیستم فساد دارد شبکه‌ای کار می کند و حتی رسانه می خرند. فساد در رسانه ها وجود دارد.

در یکی از استانها یک نماینده مجلس زمین مفتی را از بنیاد مستضعفان و جانبازان گرفت. قاضی اول این نماینده با نفوذ را محکوم کرد و در تجدید‌نظر هم حکم قطعی شد. پرونده رفت در مرحله بعدی و باز هم محکوم شد و ساختمان تخریب شد و این نشان دهنده قضات سالم است.

این افشاگری‌ها در روش و نیت متفاوت است. گاهی افشاگری می‌کنیم فرد یا مقام و نهادی را بکوبیم اما یک وقت وظیفه‌ای احساس می‌شود و برای درمان یک بیماری جای بیماری را نشان می دهیم که باید غیرخطی و غیر سیاسی باشد. اما امروز طوری فساد رسانه‌ای می‌شود که مردم می‌گویند همه فاسد هستند. من خودم 2 بار از آقای قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردم اما با این قضایا دیگر نمی‌کنم.

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
6
سلام
اقای توکلی اب پاکی را ریخت
اقای قالیباف با چه روی میخواهی کاندیدا ی ریاست جمهوری شوید؟
شاید روی نیست ......
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
1
اگر قالی باف نامزد شد وتایید گردید شک نکنید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
1
نظرشمابرای مردم حجت است.....چششششم
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
حالا اون زمان که تو مجلس بودی از این چیزها نمی گفتی نون به نرخ روز خور
نومید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
متاسفانه در ناحیه 6 شهرداری منطقه 6 واقع در شهرک والفجر جنب ایستگاه پمپ گاز، ماموران و مسئولان آنجا در حال تخلفات گسترده می باشند.چه کسی به فریادمان می رسد؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین