کد خبر: ۴۱۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

كمال ال دين پيرموذن : سران قوا ، قانون اساسي را دريابند/شاهدتخريب نامزدهاي احتمالي بويژه دكتر روحاني هستیم

آفتاب‌‌نیوز :
کمال الدین پیر موذن نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آفتاب نیوز با اشاره به اینکه ملت مسلمان ايران اماده مي شوند تا دريكي از شورانگيزترين عرصه هاي مشاركت عمومي حضوريابند و جلوه اي ديگر از حماسه افريني را تدارك  مي بينند ادامه داد: ملت شاهدتخريب نامزدهاي احتمالي  بويژه دكترروحاني انهم  درسطح بالاي اركان نظام است  .  

وی افز.د: در اين هنگام كه كشور نيازمند همدلي و اتحاد و پرهيز از هرگونه تنش است  اين گونه اقدامات نمي تواند در راستاي تحكيم وحدت ملي و تقويت اقتدار ملي تلقي گردد بلكه موجبات فراهم امدن دلسردي مردمي مي شود . 

اگر تاكنون نگران ظهور خودسري بوديم و صداي پاي ان را از دوردست مي شنيديم متاسفانه امروز شاهد نقص قانون اساسي توسط صاحب منصبان رده بالاي سه قوا هستيم .  

وی با تاکید بر اینکه حاكميت قانون شعار و خواست مردم كشورمان در سالهاي اخير بوده است ادامه داد: از سران قوا و نهادهاي حاكم انتظار مي رود كه در پاسخگويي به اين خواسته بحق احاد ملت جز بر مدار قانون عمل ننمايند .   بي ترديد دستيابي به وحدت و وفاق ملي و پيشرفت و توسعه همه جانبه كشور جز از طريق پاي بندي صادقانه به قانون اساسي  وتلاش مستمر همگان براي اجراي تمام و كمال ان ، بعنوان ميثاق ملي و محور اتحاد و همبستگي و فصل الخطاب همه اختلافات و اختلاف نظرها و سليقه ها در سياستگذاري ها ، برنامه ريزي ها و اداره امور كشور ميسر نيست .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین