کد خبر: ۴۱۸۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

تصویری دردناک از ستاره سابق تیم ملی انگلیس

اسطوره فوتبال انگلیس همچنان حال و روز خوبی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : پل گاسکوئین، اسطوره فوتبال انگلیس یا در واقع یک اسطوره نابود شده که تنها نامی از او باقی مانده، باز هم درگیر یک ماجرای جنجالی شد، و البته این بار طبق گفته پلیس مورد حمله ای قرار گرفته که در آن مقصر نبوده است.

به گزارش خبرآنلاین، این اتفاق حدود دو هفته پیش رخ داد و حالا در گزارشی که از شبکه CCTV پخش شد، گفته شده که ستاره سابق انگیس به طور ناخواسته وارد یک درگیری شده است. گازا ۴۹ ساله، دچار شکستگی کاسه سر شده و این شکستگی نیاز به ۱۱ بخیه داشته و دلیل این اتفاق هم پرت شدن او با لگد به پایین پله های یک هتل در لندن عنوان شده است.

یکی از منابع نزدیک در این تحقیق گفته نیروهای پلیس با کمک مدیران این هتل در شرق لندن به دنبال ردیابی این اتفاق هستند و شاید چهره شناسی کامپیوتری فرد ضارب نیز صورت گیرد. پلیس همچنین در انتظار ملاقات با گاسکوئین است تا اظهارات او را نیز در مورد این حادثه بشنود.

یک منبع مطلع در این زمینه گفت: «پلیس به طور جدی پیگیر این ماجرا است. هیچ شکی وجود ندارد که پل گاسکوئین در هنگام وقوع این حادثه در حالت مست بوده اما تحقیقات بیشتر نشان می دهد که گویا حمله ای که باعث شده او کارش به بیمارستان کشیده شود، با انگیزه قبلی نبوده است. پل اصرار دارد فردی که باعث آسیب دیدگی او شده عامل این اتفاق بوده و باید مجازات شود.»

ستاره سابق تیم ملی انگستان در بیماستان A&E مورد درمان قرار گرفت. بعد از مرخص شدن از بیمارستان او در توئیتر نوشت: «در بیمارستان بودم. سرم شکسته و ۱۱ بخیه خورده، روی پلکم نیز زخم شده و دستم نیز به شدت آسیب دیده و دلیلش هم این بود که آنها مرا از پله ها به پایین پرت کردند. »

یکی از نزدیکان گاسکوئین گفته: «چند نفر شروع کردند به مزاحمت برای گازا و از او پول و عکس خواستند، او هم به سمتشان پول پرت کرد. اما یکی از آنها یک دفعه حمله کرد و او را از پله ها پایین انداخت. بعد یک زن ادعا کرد که پل به او دست درازی کرده در حالی که او چنین کاری کرده بود. اوضاع از کنترل خارج شد اما تقصیر گازا نبود. »

گازا خودش اعتراف کرده که بیش از دو دهه است که با اعتیاد به الکل می جنگد. او چهارشنبه گذشته برای دهمین بار به مرکز بازپروری رفت و انتظار می رود دست کم دو هفته آنجا بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین