کد خبر: ۴۱۸۹۳۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
اظهارات جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه درباره برجام و انتخابات 96

‌جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: مذاکرات هسته‌ای معاویه زمان را نجات داد/در انتخابات آینده جهت‌گیری باید در جهت جبهه انقلاب باشد/سپاه در جناح وارد نمی‌شود ولی در جبهه وارد می‌شود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برخی در مذاکرات هسته‌ای معاویه زمان را از نابودی نجات دادند و امروز مانند ابوموسی اشعری به چه کنم چه کنم افتاده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که صبح امروز با حضور ۶۰۰ نفر از نخبگان و اعضای شوراهای مجامع بسیج پیشکسوتان سراسر کشور برگزار شد با گرامیداشت سالروز ۱۹ دی ماه که روز قیام مردم قم بود اظهار داشت: در روایت آمده که هر تلاشی بدون توفیق از طرف خدا نتیجه نمی دهد. خدا دو چیز از ما خواسته که اگر انجام شود به نتیجه می رسیم، یکی حرکت ما جهادی باشد که در انقلاب وضعیت عادی جواب نمی دهد بلکه قیام و جهاد واجب است و دوم اینکه این جهاد جهت دار باشد یعنی برای خدا صورت بگیرد که اگر به این دو نکته توجه شود خدا جلوی اشتباهات ما را خواهد گرفت.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ولی فقیه معصوم نیست ولی برجسته‌ترین مصداق مصونیت از خطاست، تاکید کرد: باید در کارها اخلاص داشته باشیم و در تمام کارها خدا را درنظر بگیریم در این صورت پیروز خواهیم شد زیرا ما هرچه داریم از خدا بوده و اگر امروز به جایی رسیدیم از طرف خدا بوده است.

وی افزود: آیا تا لحظه آخر این روحیه انقلابی را نگه خواهیم داشت یا خیر، از خدا می خواهیم تا آخرین لحظه زندگی ما را انقلابی نگه دارد و لذا نسبت به آینده باید به خدا توکل کنیم تا عاقبت به خیر شویم.

‌جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: مذاکرات هسته‌ای معاویه زمان را نجات داد/کسانیکه می‌گویند انقلاب را با بعد رحمانی جلو ببریم، سخنگوی کاخ سفیدند!/رئیس‌جمهور حق قانون‌گذاری ندارد

حجت الاسلام حاجی صادقی یکی از مهمترین شاخص های مومنین راستین واقعی را دفاع از دین دانست و گفت: مومنان واقعی فقط دین دار نیستند بلکه اگر جایی دین خدا مورد هجوم واقع شود وارد صحنه دفاع از دین می شوند، درست مانند همان چیزی که امامان ما انجام دادند. اگر گلوله های دشمن به دین بخورد به هدف خورده ولی اگر به جسم بخورد یعنی ما پیروز شده ایم، این همان فرهنگ عاشورایی است که برای دفاع از دین جان خود و عزیزان خود را نیز می دهد.

وی ادامه داد: وضع جهان اسلام به گونه‌ای شده که یا باید فاتحه اسلام خوانده شود یا باید شهادت‌نامه خود را بنویسیم. امروز دفاع از دین خدا در قالب دفاع از انقلاب شکل گرفته که تجلی بخش حاکمیت خدا همان اسلام ناب است. امروز یک فرد انقلابی درسی که از اهل بیت گرفته دفاع از انقلابی است که احیاگر اسلام ناب بوده و در آینده زمینه ساز نهضت ظهور است و زمینه ظهور را فراهم کرده و شرایط را آماده ظهور می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ماموریت انقلاب اسلامی را آماده کردن جهان برای ظهور دانست و گفت: خوشا به حال کسانی که در این راه به شهادت رسیده اند زیرا پیروزی انقلاب پیروزی اسلام ناب است. دفاع لوازم و مقدماتی دارد که یکی از مهمترین الزامات دفاع توجه به نوع خطر و ابزار حمله دشمن است، برای اینکه بتوانیم دفاع صحیح داشته باشیم باید از حمله های دشمن یک تصویر درست داشته باشیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی بصیرت را بسیار حیاتی دانست و گفت: یکی از مهمترین ابعاد بصیرت آگاهی نسبت به دشمن است به خصوص در شرایطی که دشمن با چهره دوستانه و نفاق و فتنه می آید‌، در فتنه تانک‌های دشمن در قالب طنز و مردم‌داری و ارادت می آید در چنین وضعیتی دفاع بدون دشمن‌شناسی امکان ندارد. درگیری جبهه استکبار در برابر جبهه انقلاب شفاف شده است، سال قبل رهبر انقلاب فرمودند دشمن جبهه ای عظیم و گسترده و نامتجانس مقابل انقلاب درست کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  با اذعان به اینکه، گیرندگی ما نسبت به نسخه های هدایت بخش رهبر کم شده است، بیان داشت: رهبر گفتند همه همت دشمنان این است که ماندگاری انقلاب را بر هم بزنند، بین ایران و آمریکا چیزی نشسته که نمی گذارد دست این دو به هم برسد و اگر انقلاب اسلامی از وسط آن ها برداشته شود ایران و آمریکا دوست خواهند شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: دشمن ناکام امروز امیدوار به فتنه ها است و دیدیم که فتنه ۸۸ یک حماسه ۴۰ میلیونی را آسیب زد و چه زمینه های خوبی را برای دشمن فراهم کرد. در فتنه دو روز ۲۹ خرداد ۸۸ که روز اعجاز ولایت الله بود و دیگری ۹ دی بود که اعجاز الهی به دست مردم شکل گرفت.

وی اظهار داشت: علت شکست این فتنه دو چیز بود یکی قدرت رهبری بود اما امروز دشمنان تلاش می کنند تا به جایگاه رهبری در فتنه های بعدی ضربه بزند. در انتخابات خبرگان برخی هوس هایی داشتند و برخی می گویند باید کاری کرد که رهبری سوم از جنس رهبر اول و دوم نباشد، باید مراقب این فتنه بزرگ باشیم، برخی نیز به دنبال عوض کردن خطوط قرمز رهبری هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: رهبری ما که از امام علی بالاتر نیست‌، در زمان حضرت علی با فتنه که همان آتش بس با معاویه بود علی را خراب کردند و صدمات سنگینی به اسلام زدند، دومین نکته اینکه تحمیل کردند به حضرت علی که با معاویه مذاکره کند.

وی افزود: برخی در مذاکرات هسته ای معاویه زمان را از نابودی نجات داند و مانند ابوموسی اشعری به چه کنم چه کنم افتاده اند

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: سران قوا بدانند حق سیاست گذاری ندارند و همه باید پشت رهبری باشند.

وی ادامه داد: تمام رئیس‌جمهوران ما خودشان را رئیس نظام می‌دانند و اقدام به سیاست‌گذاری می کنند که اقدام غلطی است و تنها کسی که حق سیاست‌گذاری دارد رهبری است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف نهادها و کسانی است که پشت ولایت فقیه ایستاده اند است‌، اظهار داشت: دومین عامل شکست فتنه ۸۸ از زبان دشمنان این است که مردم آمادگی فتنه را نداشتند لذا دشمنان بر این باورند که اول باید مردم را آماده فتنه کنیم و بعد عملیات آغاز شود‌، فتنه دهه ۹۰ آمده است مردم را برای تغییرات آمریکایی آماده کند.

وی اظهار داشت: فرق یزید و معاویه در این است که یزید به میدان می آید ولی معاویه به گونه‌ای عمل می کند که قتل‌عام امامان توجیه داشته باشد لذا امروز چهره دشمن چهره معاویه ای است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان با فتنه نفوذ می خواهند ضربه بزنند، باید بدانیم خطر نفوذ امروز یک تهدید بزرگ است چرا که گرایش مردم و اعتقاد آنها را تغییر می دهد و آماده تغییرات آمریکایی کرده و مردم را از روحیه استکبارستیزی دور می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نفوذ فرهنگی را  بسیار مهم دانست و گفت:  نفوذ فرهنگی یعنی اینکه دشمن تلاش می کند خداگرایی را کم رنگ کند و مردم به جای رای به افراد انقلابی به کسانی رای می دهند که آزادی فراهم کند و مردم به دنبال الگوهای غرب گرا می روند، دشمن در انتخابات به دنبال این است که مردم بگویند کدام کاندیدا دنیای ما را فراهم می کند و به دنبال افراد انقلابی نمی روند، نفوذ فرهنگی یعنی اینکه منکرها معروف شود.

وی افزود: یکی از راههای درمان نفوذ فرهنگی احیای امر به معروف و نهی از منکر است، متاسفانه دشمن در نفوذ فرهنگی پیش روی کرده است. نفوذ سیاسی یعنی اینکه در ۲۲ بهمن فردی برود پشت تریبون بگوید که انقلاب را باید به روز کنیم، یعنی انقلاب را با بعد رحمانی جلو ببریم و با تمام دنیا باید رفیق شویم و این افراد به دنبال تحریف انقلاب هستند. کسی که می گویند با شعار مرگ بر آمریکا نمی شود کشور را هدایت کرد قطعا  سخنگوی کاخ سفید است.

وی ادامه  داد: به دنبال این هستند که بگویند نماز را با رهبر بخونید ولی یادتان نرود که از سفره معاویه نیز باید بخورید، برخی می گویند که نیازی نیست پول زیادی را صرف نیروهای مسلح کنیم، این فرد نمی‌داند که با توان دفاعی می‌توانیم دشمنان را عقب بزنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال آن است که ساختار حکومت را از دست ولایت بگیرد اظهار داشت: جا دارد که جبهه انقلاب منسجم شود در حالی که می بینیم دشمنان جبهه انقلاب را به جان هم انداخته اند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی سنگرنشینان خط مقدم اسلام و انقلاب، بیان داشت: سپاه در جناح وارد نمی شود ولی در جبهه وارد می‌شود، در جبهه انقلاب اسلامی مردانه و شجاعانه حضور داریم و اگر دفاع از ارکان انقلاب و اصل ولایت فقیه سیاسی است سپاه از همه نهادها سیاسی‌تر است.

حجت الاسلام حاجی صادقی خطاب به دشمنان انقلاب اظهار داشت: استکبار و هنرپیشگان استکبار بدانند این آرزو را به گور می برید که سپاه روزی به عناصر و نهادهای انقلاب بی تفاوت باشد. همیه همت من و شما باید این باشد تا ماندگاری انقلاب را حفظ کنیم ، رهبری فرمودند که این ماندگاری را به عنوان هدف قرار دهید لذا همه ما وظیفه داریم برای ماندگاری انقلاب تلاش کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی را دارای ۴ رکن دانست و گفت: موتور حرکت انقلاب اسلام است که دشمنان در پی خاموش کردن آن هستند ، راننده این حرکت ولایت است و دشمنان می خواهند راننده را حذف کنند، سوخت این موتور مردم هستند و استکبارستیزی رکن دیگر انقلاب است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات سال آینده جهت‌گیری ما باید در جهت وحدت جبهه انقلاب باشد زیرا  رئیس‌جمهوری می خواهیم که نسبت به اسلام تقید داشته باشد و نسبت به ولایت تبعیت و فرمانبردار و نسبت به ولایت سرباز باشد‌، نسبت به مردم روحیه خدمت گذاری داشته باشد، نسبت به دشمنان تبری و استکبارستیز داشته باشد و با دشمن سازش نکند.

وی درپایان اظهار داشت: امیدواریم خدا کمک کند تا بتوانیم انقلاب اسلامی را که امانت امام دست ما است از گردنه‌های سخت عبور دهیم و به دست امام زمان برسانیم.

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
33
توهين به مقامات دولت هم يك فتنه است
قیطران از روستای حی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
16
0
درست گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
33
طبق وصيتنامه امام ورود سپاه در سياست حرام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
20
تفسیر به رای همینه دیگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
5
درود خدا و پیامبرش بر خامنه ای , سید محمد خاتمی , هاشمی و روحانی که با روشنگری و عملکردشان ایران را سرافراز نگه داشته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
14
چقدر هجمه و تخریب علیه روحانی , نکنه میخواهید باز یکی مثل احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
1
15
وارد هر جبهه یا جناحی که میخواهید بشوید اما این را بدانید شعور جمعی مردم این روزها بحدی از کمال رسیده است که راه صحیح را برگزیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
13
خداوند شر نامحرمان و نااهلان که مایه خصومت و تفرقه بین ایرانیان شده اند را به خودشان برگرداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
1
امام گفتند اگر روزی یک سپاهی و یا ارتشی وارد سیاست شد بای فاتحه ان را خواند .
محمد
|
Germany
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
2
خداوندا ایران را از شر کوته فکران و جزم اندیشان محافظت بفرما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
1
عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
2
عجب معاویه. زمان؟ آفتاب شما فهمید ید منظور ش کیه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین