کد خبر: ۴۱۸۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

استعفای کی روش مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفت

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به انتقادات چند روز گذشته در اردوی دبی از سمت خود به صورت شفاهی استفعا داده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ورزش 3،آنچه که باعث اتخاذ این تصمیم از سوی کی روش شده، دلخوری او از انتقادها و حملات کاربران در فضای مجازی است، چراکه او همواره به عنوان یک سرمربی محبوب موجی از تحسین ها را در پی خود داشته اما مساله درگیری کش‌دارش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، فضایی دو قطبی ایجاد کرد و انتقاداتی جدی را متوجه وی کرد.

کی روش در دبی به مهدی تاج رئیس فدراسیون گفته با توجه به فضای پیش آمده و برای اینکه فدراسیون را زیرفشار بیشتری نگذارد از سمت خود استعفا می دهد اما تاج با رد این استعفا از کی روش خواسته با قدرت کار خود را ادامه دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال که تا به اینجا چالش‌های اطراف تیم ملی را مدیریت کرده، قصد دارد با آرام کردن فضا، شرایط صلح بین کی روش و برانکو را فراهم کند و در این راستا به کمک رسانه‌ها و البته هواداران فوتبال نیز احتیاج دارد. همچنین سرمربی پرسپولیس نیز با خودداری از صحبت های بیشتر باید فضا را به سمت آرامش ببرد؛ این توصیه‌ای است از بزرگان فوتبال که امروز به برانکو اعلام شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در بهترین شرایط برای صعود به جام جهانی و دومین حضور متوالی در این رقابت‌هاست که اگر به این موفقیت برسد برای اولین بار در تاریخ خواهد بود. فوتبال برای این موفقیت به حضور همه نیروها احتیاج دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین