کد خبر: ۴۱۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

قیمت آپارتمان در «شهران»

متوسط قیمت پیشنهادی آپارتمان در نقاط مختلف محله شهران مترمربعی 4 تا6 میلیون تومان از سوی واسطه‌ها اعلام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : محله شهران در شمال غربی منطقه پنج شهرداری تهران واقع شده و در زمره محله‌های پرمتقاضی غرب تهران محسوب می‌شود. مشاوران املاک معتقدند بخشی از تقاضای سکونت در شهرک غرب و سعادت‌آباد به شهران سرازیر می‌شود، چراکه این منطقه ضمن استقرار در غرب تهران، قیمت مناسبت‌تری نسبت به محله‌های یادشده دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت واحدهای نوساز بر اساس مرغوبیت محله و امکانات واحدهای مسکونی، پیشنهاد می‌شود. آپارتمان‌های میانسال با سن بنای 5 تا 12 سال نیز عمدتا بین 4 تا 5/ 5 میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده‌اند، اما اگر قدری بیشتر در بازار جست‌وجو کنید، آپارتمان‌های قیمت‌مناسب در این بازه سنی پیدا می‌کنید که قیمت هر مترمربع آنها بین 5/ 3 تا 4 میلیون تومان است.

یکی از مشاوران املاک درخصوص آخرین وضعیت بازار معاملات املاک در شهران گفت: در چند ماه اخیر نوسازهای زیادی در محله شهران فایل شده است، اما از آنجا که فروشندگان در یکی، دو ماه اخیر توقع افزایش قیمت دارند و واحدهای خود را قدری بالاتر از سطح قیمت تابستان، قیمت‌گذاری کرده‌اند، حجم معاملات نوساز در شهران نسبت به تابستان افت کرده است.

در مقابل واحدهای میانسال و به ویژه با عمر بیش از 10 سال قیمت پیشنهادی عادلانه‌تر و بازار گرم‌تری دارند. مشاوران املاک معتقدند در حال حاضر فایل‌های زیر قیمت متعددی در بازه سنی بیش از 10 سال قابل جست‌وجو هستند. کوهسار، جهاد، فلکه‌های اول، دوم و سوم، طوقانی، اسحاقی، وسک و نیروگاه عناوین برخی زیرمحله‌های شهران است که در سن بنای مشابه، تفاوت قیمت زیادی با یکدیگر ندارند.

قیمت آپارتمان در «شهران»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین