کد خبر: ۴۱۹۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
پیام تسلیت نوبخت در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی؛

امروز ایران اسلامی در سوگ هجرت بزرگ‌مردی عزادار است/خدمات ارزشمند ایشان در تاریخ ایران کم‌نظیر بوده

به باور ملت ایران، آیت الله هاشمی رفسنجانی هنوز زنده است، چرا که اندیشه و تفکر ممتاز ایشان به ویژه در انتخاب خط مشی اعتدال و میانه‌روی از یک سو و مرجعیت در مصلحت‌اندیشی و ایجاد وحدت و همدلی در جامعه از سوی دیگر، سرمایه‌ای ارزشمند برای انقلاب بوده و خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی در گذشت حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و اناالیه راجعون»

امروز ایران اسلامی در سوگ هجرت بزرگ‌مردی عزادار است که عمر پر برکت خود را وقف آرمان، ملت و سرزمین خویش نمود.

درگذشت عالم عالیقدر، مبارز نستوه، یار همیشگی حضرت امام و رهبر انقلاب و مرد روزهای سخت انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی موجب اندوه، تأثر و تألم عمیق گشت. 

خدمات ارزشمند ایشان به انقلاب اسلامی، به اذعان همگان در تاریخ ایران کم‌نظیر بوده است. 

مبارزات دوران قبل از انقلاب، نقش موثر در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرماندهی هشت سال دفاع مقدس به نیابت از بنیانگذار انقلاب، فرماندهی دوران سازندگی و حضور در سنگرهای مهم انقلاب از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تنها بخشی از کارنامه درخشان آن مرحوم بود و صدالبته که مرم شریف، غیور و فهمیده ایران اسلامی همواره قدردان وی خواهند بود. 

به باور ملت ایران، هاشمی هنوز زنده است، چرا که اندیشه و تفکر ممتاز ایشان به ویژه در انتخاب خط مشی اعتدال و میانه‌روی از یک سو و مرجعیت در مصلحت‌اندیشی و ایجاد وحدت و همدلی در جامعه از سوی دیگر، سرمایه‌ای ارزشمند برای انقلاب بوده و خواهد بود.

اینجانب رحلت حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع و علمای محترم، ملت بزرگوار ایران اسلامی و به ویژه خاندان معزز آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم و علو درجات الهی را برای ایشان از حضرت حق تعالی خواستارم.

محمدباقر نوبخت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین