کد خبر: ۴۱۹۶۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

افزایش قربانیان قتل‌عام دو خانواده در اراک/ قاتل ۲۶ ساله همچنان متواری است

دادستان عمومی و انقلاب اراک از کشته شدن شش نفر در جریان تیراندازی به اعضای دو خانواده در این شهر خبر داد و گفت:حادثه حوالی ساعت پنج صبح امروز رخ داده و علاوه بر کشته شدن شش نفر،دو نفر نیز زخمی شده اند.
آفتاب‌‌نیوز : حسینی طاهری دادستان اراک با اعلام اینکه قاتل پس از وقوع جنایت از محل حادثه گریخته و تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد گفت: ریشه این حادثه به اختلاف قبلی میان این خانواده‌ها برمی‌گردد، بطوری که سال گذشته این فرد به اتهام ایراد صدمه بدنی عمدی در جریان یک نزاع دستگیر و روانه زندان می‌شود.

به گزارش تسنیم، دادستان اراک با اعلام اینکه در آن درگیری متاسفانه یک نفربه قتل می رسد گفت:عامل حادثه امروز، پس از آن درگیری به جرم ایراد صدمه بدنی عمدی دستگیر و روانه زندان می شود و پس از یک سال، در تاریخ دهم دی ماه امسال با قراروثیقه دویست میلیون تومانی آزاد می شود.

وی افزود: بر اساس تحقیقات و اطلاعات اولیه، این شخص پس از آزادی، از سوی خانواده و بستگان به عنوان عامل ایجاد نابسامانی و مشکلات در خانواده مورد شماتت قرار می گیرد و فشار نیز از سوی خانواده مقتول درگیری سال گذشته به خانواده آنها بوده که باید از شهر اراک کوچ کنند و بروند، مجموعه این فشارها و بگومگو‌ها گویا موجب سکته پدر متهم و در نهایت وارد آمدن فشار روحی مضاعف بر روی متهم و در نتیجه حمله مسلحانه به خانواده های مرتبط و شاهد در حادثه سال قبل و کشته شدن 6 نفر می شود.

حسینی طاهری تاکید کرد: قاتل صبح امروز با یک اسلحه کلاشنیکف ابتدا به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در ماجرای سال قبل به عنوان شاهد با پلیس همکاری کرده و موجب دستگیری وی شده بودند،در آنجا با شلیک گلوله 4 نفر را به قتل می رساند و سپس به سراغ خانواده‌ای می رود که در جریان نزاع سال قبل یک نفر از آنها توسط فرد همراه او کشته شده بود. در آنجا نیز پدر و مادر آن خانواده را به قتل می رساند و در این میان دو نفر نیز مجروح می شوند.

به گفته دادستان اراک قاتل که فردی 26 ساله بوده هم اکنون متواری است و تلاش ها برای دستگیری او ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
1
5
دویست میلیون وثیقه برای یک شرور و یک میلیارد برای جوانی که مثلا به اسید پاشی اعتراض کرده یا..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
1
من میخوام برم تگزاس. امنیتش بیشتره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین