کد خبر: ۴۱۹۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

لاریجانی: از تجمع پی‌درپی بازنشستگان فولاد مقابل مجلس خجالت می‌کشم

صندوق بازنشستگی کشوری "مفلس فی امان الله" است. باید کاری کنیم که با تامین منابع مشکلات این صندوق رفع شود.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی ماده‌ای از لایحه برنامه ششم مربوط به حل مشکل بازنشستگان صندوق فولاد گفت: دلم می‌خواهد مشکل صندوق فولاد حل شود چون آنقدر این پیرمردها ( تجمع کنندگان صندوق بازنشستگی فولاد) جلوی مجلس می‌آیند، آدم خجالت می‌کشد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس و در هنگام بررسی بندی از ماده 13 مربوط به حل مشکل بازنشستگان صندوق فولاد به بحث‌های متعددی پرداختند که همگی در این بحث بر لزوم حل مشکل این صندوق با ارائه پیشنهادات مختلفی تاکید می‌کردند.

در این بین رئیس مجلس پیشنهاد رفع ابهام و اصلاحیه‌ای در بند ارجاعی کمیسیون تلفیق را مطرح کرد تا بر اساس آن صندوق بازنشستگی فولاد با حفظ موقعیت به وزارت کار انتقال یابد تا نگرانی نمایندگان مبنی بر اینکه با این انتقال ماهیت صندوق و وضعیت بازنشستگان نامعلوم شود، از بین رود.

در خلال این بحث‌ها رئیس مجلس در واکنش به تلاش و هم همه نمایندگان برای رفع مشکل صندوق بازنشستگان آن‌ها را دعوت به آرامش کرد و گفت:‌ دلم می‌خواهد مشکل صندوق فولاد حل شود چون آنقدر پیرمردها جلوی مجلس آمده‌اند که آدم خجالت می‌کشد.

لاریجانی همچنین در واکنش به پیشنهاد قاضی‌پور که به دنبال انتقال صندوق بازنشستگان کارکنان فولاد به صندوق بازنشستگی کشوری بود، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری "مفلس فی امان الله" است. باید کاری کنیم که با تامین منابع مشکلات این صندوق رفع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین