کد خبر: ۴۱۹۸۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

سخنان عجیب سردار اسدی که اصلاح شد

مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه با درگذشت آیت الله هاشمی انقلاب و نظام یکی از ستون های خود را از دست داد گفت: با حضور مردم در تشییع آیت الله هاشمی، توطئه دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خنثی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بسیج‌پرس نوشت: سردار جعفر اسدی مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه در یادواره شهدای عرفه، شهدای عرفه بویژه شهید کاظمی حق عظیمی بر گردن مسئولین و مردم دارند. صحبت از شهدا بسیار سخت است زیرا جای شهدا در این دنیای کوچک نیست و آنها نزد خدا روزی میخورند، و کسی قادر نیست از اقدامات و زحمات آنها تشکر کند.

وی ادامه داد: امروز به لطف خدا و شهدا خط مقدم مبارزه به خارج از مرزها و به اطراف مدیترانه رفته است، در حالی که روزی خط مقدم مبارزه در آبادان بود.

سردار اسدی با بیان اینکه نظام با درگذشت آیت الله هاشمی یکی از ستون های خود را از دست داد گفت: دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به انتخابات پیش رو، برنامه ریزی های فراوانی را در دستور کار خود داشتند، اما این خواسته آنها با وحدت روز گذشته مردم به یاس و نامیدی تبدیل شد و آنان به فضل الهی خلع سلاح شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و نفش شهید کاظمی در جنگ گفت: آشنایی بنده با شهید کاظمی به زمان جنگ تحمیلی برمیگردد. من در عملیات های مختلف در کنار ایشان بودم و از او راهنمایی میگرفتم. شهید کاظمی فردی بسیار شجاع و زیرک بود و در عین حال یک پاکی بسیار خاصی تمام وجودش را گرفته بود و تمام اقدامات خود را در جهت رضای خدا انجام می داد.

مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در پایان به بیان خاطرات از شهید کاظمی در دوران دفاع مقدس پرداخت و ادامه داد: شهید کاظمی معتقد بود برای خوش آمدن زید و امر با اقدامات و فعالیت هایتان خودتان را به جهنم نفرستید.

گفتنی است که بخشی از اظهارات سردار اسدی که ابتدا در خبرگزاری بسیج‌پرس منتشر شد و جنجال‌هایی در فضای مجازی ایجاد کرده بود، بعد از مدتی اصلاح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
عمر يا امر؟
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
از افعال معکوش برره ای استفاده کرده.
شریف
|
Spain
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
مطالب سردار ارزش مادی ومعنوی هاشمی رابیان کرده بابلاغت وفصاحت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین