کد خبر: ۴۱۹۸۸۴
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
معاون سیما مطرح کرد:

شرط صداوسیما برای پخش مواضع سیدمحمد خاتمی

معاون سیما می‌گوید بیش از نود درصد آرشیو صداوسیما درمورد آیت‌الله هاشمی ظرفیتی است که کاملا مواضع ایشان با مواضع اساسی و کلان کشور همخوانی دارد و از آن بیش از پیش استفاده می‌کنیم. به عقیده او هیچ محدودیتی در زمینه استفاده از آرشیو تاریخی درباره سیدمحمد خاتمی و ریاست جمهوری او در رسانه ملی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی با حواشی خاصی همراه بود. بخش عمده‌ای از این حواشی در سایه حضور برخی شخصیت‌های سیاسی در میان جمعیت اتفاق می‌افتاد. ازجمله آنها اعتراضاتی بود که مردم حاضر در مراسم پس از دیدن رئیس سازمان صداوسیما از خود نشان دادند. در این مراسم؛ خبرنگار ایلنا خود شاهد صحنه برخورد مردم با علی عسگری بود. منتقدان درحالی‌که به شدت وی و سازمان متبوعش را به باد انتقاد گرفته بودند؛ شعارهایی علیه عملکرد رسانه ملی که بی‌محابا آن را میلی می‌نامیدند؛ سرداده بودند. جمعیتی که عسگری را در میان گرفته بودند و سعی در نزدیک شدن به وی را داشتند درحالی‌که با فشار محافظان وی بلافاصله از او پراکنده می‌شدند؛ جملاتی از این دست را با صدای بلند می‌گفتند: شورش را درآورده‌اید.... این چه وضع برنامه‌سازی هست... یکجانبه‌گرایی را بس کنید.. دشنام به هاشمی را بس کنید... اعتراضات به حدی بود که علی عسگری وادار به واکنش شد و به خبرنگار ما گفت: "ما انتقادها را روی چشم می‌گذاریم و سعی می‌کنیم نسبت به انتقادها، عملکردمان را اصلاح کنیم."

در سال‌های اخیر بردن نام برخی از مسئولان و مدیران سیاسی کشور از رسانه ملی به‌قدری جرم محسوب می‌شده که عملا مدیران این رسانه در دوره‌های قبل؛ سعی در حذف کامل آنها از تاریخ انقلاب ایران را داشته‌اند. آقایان هاشمی رفسنجانی و رئیس دولت اصلاحات از این شمارند. در همین زمینه با «مرتضی میرباقری» معاون سیمای سازمان صداوسیما گفتگو کرده و نظر او را در رابطه با اتخاذ موضع این سازمان در روزهای آتی نسبت به آیت‌الله هاشمی و تغییر رویکردهای رسانه ملی درباره این شخصیت سیاسی بعد از درگذشتش و همچنین نحوه پرداخت به چهره‌های دیگری که هنوز مغضوب صداوسیما هستند؛ پرسیده‌ایم.

صداوسیما در ایامی که از درگذشت آقای هاشمی می‌گذرد به بهانه‌های مختلف به ایشان و فعالیت‌های‌شان می‌پردازد؛ رویکردی که مخاطبان از صداوسیما به ویژه پس از سال 88 از این رسانه انتظار نداشتند. روز گذشته آقای عسگری به اعتراض مردم خشمگین از سانسور صداوسیما در پوشش خبری این رسانه، که در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی حضور داشتند واکنش نشان داد. اما واقعیت این است که آقای هاشمی تا امروز در برنامه‌‌سازی‌ها و مستندهای سیاسی که به هر دلیل از صداوسیما پخش شده و به مرور تاریخ انقلاب می‌پرداخته؛ کاملا سانسور شده است. نه تصویر؛ نه فیلم و نه سخنرانی‌ها و گفتگوهای ایشان هیچ بازتابی در رسانه ملی نداشته گویی که ایشان اصولا در تاریخ انقلاب اصلا حضور نداشته‌اند. اما رسانه ملی به همین مقدار هم بسنده نکرد بلکه در تمام این سال‌ها آشکارا به تخریب این شخصیت سیاسی می‌پرداخت و هرگز نه به او و نه خانواده‌اش امکان دفاع داده نشد. حالا مردم می‌پرسند چرا با مرگ آیت‌الله رسانه ملی رویکرد خود را عوض کرده است. آیا داستان بر منوال همان ضرب‌المثل معروف است که سرخ‌پوست خوب سرخ‌پوست مرده است؟!

آنچه اتفاق افتاد ایجاب می‌کرد برای تقدیر باشکوه از زحمات ایشان رسانه ملی وارد عرصه شود و مدیریت کار رسانه‌ای را به عهده بگیرد و اجازه ندهد رسانه‌های معاند از این ماجرا سوءاستفاده کنند یا کسانی که از مصالح و منافع ملی و مصلحت کشور آگاهی جامع ندارند؛ صحنه را خراب کنند تا یک تکریم باشکوه از ایشان برگزار نشود. این وظیفه ما بود. در دوره‌ای که ما آمدیم یعنی در دوره‌ای که آقای علی عسگری؛ مسئولیت کار را در صداوسیما برعهده گرفتند؛ مناسبت و موقعیتی نبوده که در رابطه با آیت‌الله هاشمی مساله تخریب بخواهد صورت بگیرد. مثلا در رابطه با رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، برنامه‌ای از آقای هاشمی ضبط شده بود که پخش شد و ایشان در آن برنامه حضور داشتند و نقطه نظرات خاص خودشان را هم ابراز کردند. یعنی این اتفاق در دوره‌ای افتاد که ما مدیریت را انجام می‌دهیم.

سیاست ما درمورد دهه فجر و انقلاب هم همچنان استفاده از ظرفیت فکری و آرشیوی است که در رابطه با ایشان داریم. موضعی هم که سه‌شنبه 21 دی رئیس سازمان در رابطه با آیت‌الله هاشمی اعلام کرد نیز موضع رسمی سازمان صداوسیماست. به امید خدا باید با شرایطی که پیش می‌آید و تصمیمیاتی که گرفته می‌شود؛ عملکرد این رسانه به محک گذاشته شود تا ببینیم قضاوت به چه صورتی است.

شاید در دوره‌های پیش از مدیریت آقای علی‌عسگری حذف تصویر آقای هاشمی در صداوسیما پررنگ‌تر بود اما مردم قضاوت کلی درباره عملکرد این رسانه دارند. آنها می‌گویند صداوسیما تاریخ انقلاب را از سال 88 تاکنون به کلی تحریف کرده. می‌پرسند چه کسی پاسخگوی این تحریف است؟ امروز چطور می‌توان مستندسازان یا برنامه‌سازانی که با دست‌ودلبازی به راحتی تاریخ را تحریف کرده‌اند؛ مورد اتهام و مواخذه قرار داد؟ چگونه است که هنوز مجریانی که دشمنی آنها با برخی شخصیت‌های سیاسی مشهود است؛ برنامه‌های مهم این رسانه را راهبری می‌کنند. آقای علی عسگری برای این جریان چه پاسخی دارد؟

ما در هر صورت یقینا براساس همان مسیری که مصالح عمومی نظام و مردم ایجاب کند؛ حرکت می‌کنیم. هرچند امکان دارد فراز و فرودهایی به انحای مختلف وجود داشته باشد. شاخص عمده عبارت از این است که مصالح کلان کشور مدنظر قرار بگیرد و از ظرفیت‌های مسئولان کشور در زمینه آنچه که باعث انسجام ملی و باعث اقتدار ما در مقابل بیگانگان می‌شود، بسته به مواضع‌شان استفاده کنیم. یقینا با اتفاق میمونی که در این چند روز در استقبال از آقای هاشمی رفسنجانی صورت گرفت و همه اقشار مردم به صحنه آمدند، قطعا ما از مجموعه مواضع ایشان که در ظرفیت آرشیوی ما موجود است؛ استفاده می‌کنیم. می‌شود گفت بیش از نود درصد این آرشیو ظرفیتی است که در آنها کاملا مواضع ایشان با مواضع اساسی و کلان کشور همخوانی دارد و از آن بیش از پیش استفاده می‌کنیم. قطعا استفاده ما در سازمان صداوسیما از ظرفیت آیت‌الله هاشمی با این اقبالی هم که انجام گرفته؛ بیش از پیش انجام خواهد گرفت.

مشابه همین برخورد با رئیس دولت اصلاحات و آقای سیدمحمد خاتمی هم انجام می‌گیرد. شاید درست باشد که آقای خاتمی امروز مورد تائید بخشی از نظام نیست اما او هشت سال رئیس‌جمهور کشور بوده و احترام و حفظ شان ایشان برای همه ازجمله رسانه‌ای که نام ملی را بر پیشانی خود دارد؛ واجب است. چگونه است که هشت سال ریاست‌جمهوری ایشان در روایت‌های صداوسیما هیچ جایی در تاریخ معاصر ما ندارد؟ آیا خدایی نکرده باید اتفاقی مشابه آنچه برای آقای هاشمی افتاد؛ برای ایشان بیفتد تا ایشان هم اجازه حضور در روایت تاریخ معاصر ایران را در تلویزیون رسمی کشور پیدا کنند؟

ما امیدواریم کسانی که فرصت‌ها و مسئولیت‌هایی در کشور داشتند؛ همچنان فرصت خدمت کردن به مردم‌ را داشته و این زمان برای آنها تداوم پیدا کند. براساس قانون اساسی، چارچوب‌هایی که نظام دارد و براساس قوانینی که وجود دارد؛ رعایت اصول، قوانین و مصالح، توسط افراد و بزرگانی که دوره‌هایی نمایندگی مردم را برعهده داشتند و کارهای افتخارآمیزی انجام دادند؛ زیبنده‌تر و ضروری است. اگر تخلفی بخواهد توسط کسی که مورد اقبال افکار عمومی بوده صورت بگیرد؛ امکان دارد ضربه جبران‌ناپذیری به کشور وارد شود؛ و وقتی مواضع ایشان با مصالح عمومی کشور تطبیق نداشته باشد؛ گرفتاری به وجود می‌آید. این خود آقایان هستند که شرایطی را فراهم می‌کنند تا چگونگی حضور آنها در رسانه‌های ملی کشور تغییر یابد.

آیا این تغییر مواضع به منزله حذف آنها از تاریخ است؟

نکته‌ای که وجود دارد؛ این است که رسانه نیست که تعیین می‌کند چه کسی در آن حضور پیدا کند یا نکند. اگر کسانی که مسئولیت دارند و وزیر و وکیل‌اند؛ همچنان مسیرشان به گونه‌ای باشد که خطوط قرمز و مصالح اصلی نظام را رعایت کنند و دشمن از آنها سوءاستفاده نکند، تریبون‌های ملی همچنان در اختیارشان است. ما امیدواریم واقعا شرایط به گونه‌ای باشد که تمام کسانی که مورد اقبال مردم بودند، هستند و انشالله خواهند بود، همانطور که مورد اقبال هستند به مصالح و منافع اساسی درازمدت کشور توجه کنند. شما خبرنگار هستی و به مسائل اشراف داری. می‌دانید که دشمن به طرق مختلف تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های کسانی که در چشم مردم و مورد اقبال آنها هستند؛ سوءاستفاده کند. این سوءاستفاده‌ها به هر میزانی که انجام بگیرد، محدودیت‌هایی به نحوی از انحا به وجود می‌آورد. به هر صورت کشور دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد و به صور مختلف کشورداری ایجاب می‌کند که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما انواع ارتباطاتی که وجود دارد را مورد توجه قرار بدهد.

لطفا بیشتر توضیح دهید؟

شاید لازم نباشد بسیاری از مسائل درمعرض دید و اطلاع عمومی مردم قرار بگیرد ولی این اطلاعات را دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی و امنیتی کشور دارند. متاسفانه بعضا می‌بینیم کسانی که در مراحلی مورد اقبال بودند به این امر توجه نمی‌کنند و بعضا مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند. اینجا برای اینکه مصالح نظام حفظ شود؛ تصمیماتی اتخاذ می‌شود. این همان زیرکی و درایت و تدبیری است که کسانی که مورد اقبال هستند باید داشته و مراقبت‌های ویژه‌ای کنند. امام (ره) در مورد آقای منتظری فرمودند که دشمن با ده‌ها واسطه حرف‌های خودش را از زبان ایشان مطرح می‌کند. این کلام مکتوب امام است. یعنی دشمن صدها افراد و حلقه‌ها را واسطه می‌کند تا حرفی که می‌خواهد بزند بیان کند چون دشمن اگر حرفش را از زبان خودش بزند که مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد؛ می‌آید از زبان کسی که وجاهت دارد می‌زند. اینها را دستگاه‌های امنیتی و وزارتی و اطلاعاتی کشور می‌توانند مراقبت و شناسایی بکنند و بعضا گرفتاری‌هایی به وجود می‌آید و کسانی که محبوبیت داشتند و مورد اقبال بودند مورد طمع دشمن قرار گرفتند و در زمین دشمن هم احیانا بازی کردند بدون اینکه اراده‌ای جدی هم خودشان داشته باشند. ما امیدواریم که واقعا همه ظرفیت‌هایی که در نظام از اول انقلاب به وجود آمده این درایت را داشته باشند و رسانه ملی هم یقینا به وظایف خودش عمل می‌کند.

متوجه منظورتان درباره شرایط امروز سیدمحمد خاتمی و به قول خودتان محدودیت‌ها هستم اما بخش دیگر صحبتم درباره روایت تاریخ انقلاب تا امروز است که نمی‌توان هشت سال ریاست جمهوری را انکار یا حذف کرد حتی اگر به قول شما مواضع کنونی رئیس‌جمهور پیشین با خواست امروز شما متفاوت باشد.

{آرشیو تاریخی} در رابطه با ایشان {سیدمحمد خاتمی} و کسان دیگر حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی در این زمینه نیست. در بسیاری از مستنداتی که در رسانه ملی پخش می‌شده و می‌شود؛ حضور افراد به‌عنوان نقش تاریخی که در دوره خودشان داشتند؛ هیچ وقت مورد انکار قرار نمی‌گرفته است. این در آینده هم مورد توجه است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
2
47
میزان سنجش مواضع برنامه کامپیوتری غیر قابل انحراف و اشتباه نیست که بتوان مشخص کرد که چه کسی در مسیر نظام است و چه کسی زبان دشمن .
چه بسا نفوذ در بین سازمانها و افرادی باشد که تصمیم ساز و برنامه ریز هستند . زیرا اینها موثر تر هستند تا افرادی که فقط سخن ور هستند . و مسلما دشمن تمام تلاش خود را میکند تا با چهره ای دلسوز و مهر برپیشانی خورده و یقه تا بالا بسته و تسبیح بدست (‌همچون کشمیریها ) بین مسئولین نفوذ کند . دلسوزان نظام و میهن را با انگ و برچسب و اتهامات و عکس های تصنعی و شبهات مختلف بدنام نموده و کنار بزند .
داستان دو زن که بر سر کودکی دعوایشان شده بود و قضاوت حضرت امیرالمومنین . مصداق این مدعاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
این صدا و سیما بلایی را به سر خود آورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
خارج ترین فرد از مسیر انقلاب و امام شخص احمدی نژاد است . . . فاصله طبقاتی و فساد دو عامل اصلی انقلاب بود که در 8 سال ریاست احمدی نژاد از این نظر روی همه را سفید کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
81
این که کاره ای نیست دنیا می داند اینها اختیاری ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
4
89
تنها با ایجاد صدا و سیمای خصوصی میتوان حقایق را به مردم منتقل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
در ایالات متحده با رسانه های مثلا خصوصی (که از رسانه های دولتی دولتی ترند) کدام رسانه از 50 میلیون کارتن خواب گرسته خبر داده بود؟ یعنی فقط ترامپ و کلینتون اون هم در سال جاری فهمیده بودن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
این صحبت شما درست نیست بیشتر بررسی کنید و به صدا و سیمای انحصاری تندروها کمتر وابسته شوید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
2
42
محترم سیما یه زمانی معاون جوانان خاتمی عزیز نبود؟!
تاکی دعوا تهمت وتوهین سیاسی؟!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
70
ما که آخرش متوجه نشدیم این آقا مواضعش تغییر یافته یا نیافته. ظاهرأ از نظر ایشون اقای خاتمی و امثالهم باید تغییر یابند تا صدا و سیما مواضع آنها را پخش کند. یعنی به زبان ساده آقای خاتمی باید شخصیتش تغییر یابد و مثل اقای احمدی نژاد شود تا مواضعش در صدا و سیما پخش شود. واقعأ خنده دار است.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
احسنت تا خیانت نکنه ارزش پیدا نمی کنه در صدا وسیما غیر مردمی اگر صاحب این مملکت مردم هستند باید آقای عسکری صدای ملت شنید من گاهی میگم حرام اشان باشه از مالیات این مردم این سازمان حقوق می گیرنند بر علیه خادمین ملت عمل می کنند
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
شما گاهی وقتها میگید حراموشون باشه من هر روز میگم ... بشه اون پول مفتی که میگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
3
70
ببينيم اينقدر مرد هستند و جرات دارند يك برنامه زنده با حضور جناب ناطق نورى، سيد حسن خمينى و سيد محمد خانمى ترتيب دهند؟ به شدت بعيد ميبينم ولى خدا كند اين آخرين شانس را از دست ندهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
2
76
خجالت بكشه صدا سيما. كلا از مردم جدا شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
سالهاست که با مردم نبوده و نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
2
59
لطفآ روشن كنيد مصالح نظام يا مصالح عده اي خاص !!!!!
چون مصالح نظام و مردم كاملا با انها زاويه دارد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
4
66
لازم نیست صدا وسیما از بزرگانی همچون هاشمی عزیز وخاتمی دردانه چیزی بگوید،تا مردم قبول کنندوتاریخ بنویسد،بلکه ملت فهیم ایران بزرگانشان را در قلبهایشان سینه به سینه حفظ میکنند،متاسفانه حالا طوری شده که مردم هرچه صدا وسیما تبلیغ میکندبرعکسش رو قبول دارن،،،یادتان رفته این رسانه از کرم حلزون چه تبلیغی میکرد،ما همه را اینطوری میفهمیم،،،،،،،،،،،،
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
16
ببخشید شما از صدا و سیمای صحبت می کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
1
38
یکی از خواسته های اول انقلاب توسط مردم حذف سانسور بود . متاسفانه سالهاست مخصوصا از سال 76ببعد صدا و سیما بجای اینکه صداوسیمای مردم باشد صداو سیمای میلی شده.
یامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
1
27
انقلاب را مردم به پیروزی رساندند و کسی که مورد اقبال مردم است قطعا انقلابی است و رسانه ملی مال همه مردم است . به فهم مردم توهین نکنلد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
30
به شعور و درک مردم احترام بگذارید و بدانید خاتمی محبوب ميلوينها نفر است
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
31
نتيجه دو انتخابات اخير محبوبيت هاشمي و خاتمي را مشخص كرد
پهلوانان نميميرند
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
17
نتيجه دو انتخابات اخير محبوبيت هاشمي و خاتمي را مشخص كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
13
این بنده خدا کاره ای نیست برای نمونه لحظات ابتدای ارتحال آیت الله صدا وسیما خیلی طبیعی بدون قطع برنامه خبر را اعلام کرد تا اینکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
18
عملکرد صدا وسیما رسانه میلی زیر ذره بین ملت است شما فقط خودتان وامثال خودتان را میخواهید وبس . اگر اجازه داده بودید مردم شما را با این عملکرد تان تکه تکه میکردند. وای بر روزی که آتش خشم این ملت شعله ور شود . به همه دروغ گویان ودلواپسان میگوییم آتش زیر خاکستر درست نکنید این ملت هر کاری که بخواهد می تواند انجام دهد.کاری نکنید که مورد خشم وغضب ملت قرار گیرید .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
29
صدا و سیمان میلی در قلب مردم جایی ندارد.
مردم خواستار رسانه ای مستقل و خصوصی هستند تا افکار جامعه و حرف دل های مردم و مسئولین واقعی مردم را پوشش دهد.
آقای خاتمی در جان و قلب مردم ساری و جاری است. صدا و سیما نمی تواند این رود همیشه جاری را حذف کند.
حرف حساب و اصلی مردم این است که صدا و سیما تعطیل بشه بهتره تا این طوری ادامه بده.
حسین
|
Australia
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
13
سیاستهای صدا و سیما غیر قابل تغییر ؛ پس امیدوار نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
15
این جمله رو از من یادگاری داشته باشین:

" تاریخ همیشه چیزی نیست که در کتابها براساس سلیقه نوشته میشود . تاریخ را مردم در سینه هاشان منتقل میکنند اما نه آشکارا."
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
17
صد آه وسیم توی دل هیچ کس جاش نمیشه . خودم باگوش های خودم صدای مرگ بر هاشمی را در ماه های اخیر از همین سیمای میلی شنیدم واجازه پخش دادند. در حالی که شعار مردم در روز تشییع جنازه آقای هاشمی که ضد صدا وسیما بود وهمچنین شعارهایی که به حمایت از اصلاح طلبان داده می شد را بر روی آن آهنگ عذا داری می گذاشتند. چقدر شما .....
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
12
2
سلام
با رحلت آیت‌الله رفسنجانی رسانه ملی رویکرد خود را با پیام رهبر فرزانه که با معرفی خناسان از طرف رهبر عزیزمواضع خود راعوض کردوراهی غیر از این هرگز برایش وجودنداشت
وباید بدون درنگ ووقفه تابع میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
12
پیشنهاد می کنم هر کس رییس جمهور شد حداقل یک بخش خبری در اختیار داشته باشه تابتونه اخبار ومواضعش را بیان بکنه الان با این وضعیت لااقل صدا وسیما پاسخگوی نیاز 30میلیون ایرانی نیست خود من قبلا مجبور بودم اخبار را از تلویزیون ببینم اما حالا که حدودا 6ماه است کامپوتر خریده ام تلویزیون منزل ما مختص کارتن دیدن دختر هفت ساله ام شده
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
17
هر کاری هم بکنند ، بازهم صدا و سیمای میلی محسوب میشه! حقه بازی تاکی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
14
صدا وسیما رسانه ملی هههههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
14
وقتی اینهمه رسانه و سایت و . . . هست که میشه سراغشون رفت نیازی نیست برای کسی فرش قرمز پهن کرد. صداوسیما اگه میخاد توی این بازار مشتری داشته باشه باید رویه اش رو عوض کنه در غیر اینصورت حذف خواهد شد. الان هم اگه دقت کنید همین تعداد مشتری هم که براش مونده برای برنامه های ورزشی یا سریالهاست. و دیگر برنامه هاشون شاید بیننده هایی در حد هزار و ده هزار داشته باشند. این برای رسانه ای که داعیه ای ملی داره ننگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
12
وقتی اینهمه رسانه و سایت و . . . هست که میشه سراغشون رفت نیازی نیست برای کسی فرش قرمز پهن کرد. صداوسیما اگه میخاد توی این بازار مشتری داشته باشه باید رویه اش رو عوض کنه در غیر اینصورت حذف خواهد شد. الان هم اگه دقت کنید همین تعداد مشتری هم که براش مونده برای برنامه های ورزشی یا سریالهاست. و دیگر برنامه هاشون شاید بیننده هایی در حد هزار و ده هزار داشته باشند. این برای رسانه ای که داعیه ای ملی داره ننگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
9
چه چرندیاتی بهم بافته !! خبرنگار هم نتوانسته خوب مباحثه کند . اینجا بحث توسعه سیاسی و آزادی بیان در کشور مطرح است .
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
1
11
سیاستهای صدا وسیما از بیرون تهیه وابلاغ می شود فقط اینها مجری هستند که اجرا کنند منتها باز هم جا دارد کارهایی انجام گیرد این راه صدا وسیما فقط دشمن تراشی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
1
13
خاک خدا بر سر این صدا وبیصدای میلی
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
3
صدا وسیما هیچ اختیاری ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
4
تمایل به شنیدن خبر از شبکه های خارجی خود موید اینه که صدا و سیما از ریل اصلی خود استفاده از نظرات همه اقشار هست جلوگیری کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
3
تمایل به شنیدن خبر از شبکه های خارجی خود موید اینه که صدا و سیما از ریل اصلی خود خارج شده و از بیان و نقطه نظرات همه اقشار جلوگیری کرده.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
1
صداو سیما انشاالله دراینده از نظرات مختلف بیشتراستفاده کند تاهمه جناحها باکمال ادب نسبت به یکدیگر نظرات خودشان راکه انشاالله به نفع بیشترمنافع ملی منجر گردد انجام گیرد
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
صدا و سیما رسانه ملی نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین