کد خبر: ۴۲۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

جبارف: می‌دانم که استقلال باشگاه بزرگ و پر افتخاری است

هافبک ملی‌پوش ازبکستانی می‌گوید از پیوستن به استقلال خوشحال است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرور جبارف، هافبک ازبکستانی که با استقلال قراردادش را امضا کرده است، در این باره گفت: از پیوستن به استقلال خوشحال هستم و امیدوارم با عملکردی مناسب بتوانیم به اهداف باشگاه برسیم و هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربیاتش آیا می‌تواند به استقلال کمک کند، بیان کرد: من می‌دانم که استقلال باشگاهی بزرگ و پرافتخار است. این مسئله مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و به شخصه تلاش خود را انجام می‌دهم.

جبارف در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا دچار مصدومیت است، گفت: در بازی ایران و ازبکستان دچار مصدومیت جزئی‌ای ناشی از یک برخورد بودم ولی الان کاملا آماده هستم و مشکلی برای بازی کردن ندارم.

جبارف همچنین در صحبت‌هایی جداگانه به سایت باشگاه استقلال گفت: خیلی خوشحالم به استقلال پیوستم. استقلال باشگاه بسیار بزرگ و پر افتخاری است. می دانم استقلال باشگاهی است که دو بار در آسیا قهرمان شده و دو بار نیز به فینال رفته است. بسیاری از مردم ایران طرفدار استقلال هستند. بازی های خانگی استقلال در یک استادیوم بسیار زیبا و خوب برگزار می شود و می دانم هر بار که استقلال در خانه بازی داشته باشد، هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد. من قبلا با تیم ملی ازبکستان به ورزشگاه آزادی آمدم و در اینجا بازی کردم و شرایط ورزشگاه آزادی را می‌دانم.

کاپیتان تیم ملی ازبکستان اضافه کرد: من الان خیلی آماده هستم و باید همیشه آماده و روی فرم باشم زیرا یک بازیکن حرفه ای هستم و همیشه برای اینکه آماده باشم تمرین می کنم.

به گزارش ایسنا، جبارف درباره مصاف استقلال و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا یک بازی مقابل السد دارد که بازی دشواری است و بعد از بردن السد وارد مرحله گروهی می‌شود. بعد از گروه نیز امیدوارم تا مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی صعود کنیم. هواداران استقلال منتظر هستند تا این تیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند و جایگاه خوبی را در جدول به دست آورد.

او در پایان درباره پستش در استقلال عنوان کرد: هر جایی که سرمربی از من بخواهد بازی خواهم کرد ولی فکر می کنم هافبک تهاجمی گزینه مناسبی برای من باشد اما در نهایت تابع تصمیم سرمربی هستم اما اگر از نظر شخصی بخواهم بگویم، هافبک تهاجمی پستی است که در آن راحت هستم و امیدوارم بتوانم به تیم در راه گلزنی و کسب پیروزی کمک کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین