کد خبر: ۴۲۰۷۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

شلیک ضدهوایی به پهپاد در تهران+فیلم و تصاویر

عصر امروز صدای شلیک ممتد سامانه‌های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد که دلیل آن ورود یک پرنده بدون سرنشین به منطقه پرواز ممنوع بود.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر امروز دوشنبه صدای شلیک سامانه‌های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد. این تیراندازی ممتد بود و چند دقیقه به طول انجامید.

در همین راستا امیر الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد: یک فروند پرنده بدون سرنشین فیلمبرداری وارد منطقه پرواز ممنوع شده بود که سامانه‌های پدافند هوایی برابر روش‌های جاری وارد عمل شد.


الهامی تاکید کرد: این پرنده بعد از اولین رگبار از محدوده خارج شد و برای تامین امنیت مردم منطقه تیراندازی خاتمه یافت و تهدید خاصی به حساب نمی‌آید.


اما ناصربخت معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران پیش از این گفته بود که هدف یک پرنده بدون سرنشین بوده که وارد منطقه ممنوعه شده و توسط سامانه های پدافندی ساقط شده است.

چندی پیش نیز یک فروند پرنده بدون سرنشین که متعلق به یک گروه مستند ساز بود هنگام ورود به منطقه پرواز ممنوع توسط سامانه‌های پدافند هوایی ساقط شده بود.

یکی از نکات جالب توجه در هنگام این شلیک‌ها حضور جمعی از پایتخت‌نشین‌ها در محل و ثبت تصاویر و انتشار آن در فضای مجازی بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
6
9
خطر سقوط ترکشهای گلوله های شلیک شده و خطر برخورد گلوله ها با هواپیماهای مسافر بری در صورت مشاهده پهباد از سمت جنوب! ایجاد آلودگی صوتی ! خطر برای بیماران قلبی ! مسایلی است که استفاده از پهبادهای شکارچکی پهباد یا پرنده های دست آموز در این موارد را ضروری می سازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
پرنده دست آموز تو الودگی هوای تهران خفه می شه نسل عقاب های ایرانی هم منقرض ،وقتی که توپ 23 میلیمتری روی سقف یه ساختمون چند طبقه مستقر شده.لوله اش هم ارتفاع گرفته و شلیک می کنه،به نظرتون یه اسباب بازی می تونه این قدر ارتفاع بگیره؟پس این کواد کوپتر با نمونه های اسباب بازی خیلی فرق می کنه که این قدر ارتفاع گرفته،داعش هم با کواد ها محموله انفجاری حمل می کنه،کواد انتحاری ساخته،خبرش رو همین افتاب نیوز زده+ برخی رسانه ها، پس پدافند حق داشته ریسک نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
9
7
درود بر پدافند قهرمان
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
10
9
ما اینیم هر ورود غیر مجاز جواب دندان شکن خواهد داشت. جهت اطلاع بعضی کشورهای ناآگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
3
3
دمشون گرم ، خیلی هم باحال بود ، کاش آخر هفته ها هر چند وقت یه بار یه رگبار حسابی و مشتی به افتخار سلامتی و شادی ملت بزنن ، ما که کلی حال کردیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین