کد خبر: ۴۲۰۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

افتخاری: مجیدی و حاج محمدی اگر چیزی می‌دانند، بگویند

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از اظهارات اخیر دو بازیکن در آستانه جدایی از این تیم گفت: میثم مجیدی و امین حاج محمدی چه چیزی را می‌خواهند افشا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال بعد از جدایی بختیار رحمانی گفت: ما برای اضافه کردن بازیکنان جدید نیاز داریم تا بازیکنانی را از لیست فعلی خارج کنیم. با جدایی بختیار رحمانی می‌توانیم جپارف را به جای او در لیست‌مان قرار دهیم.

او در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت سجاد شهباززاده بیان کرد: این بازیکن با من صحبت کرد و قرار شد که وقتی رضایت‌نامه‌اش را گرفت به ما اطلاع دهد تا کارهای لازم را انجام دهیم. فعلا خبر جدیدی از او به ما نرسیده است.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به اینکه میثم مجیدی و امین حاج محمدی گفته‌اند به زودی مسائل زیادی را درباره استقلال افشا می‌کنند چیست، بیان کرد: چه چیزی را می‌خواهند افشا کنند. ما چیزی نداریم که بخواهند افشا کنند. چند ده میلیارد بدهی داریم، این‌ها را می‌توانند افشا کنند. به خود آن‌ها هم گفته‌ایم که بهتر است تیم‌های مد نظرشان را به ما معرفی کنند. در کل هر کس هرچه می‌داند بگوید تا مردم در جریان قرار بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین