کد خبر: ۴۲۰۸۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
انتقاد از سیاست‌های ترامپ درباره روسیه و بیمه درمانی

شورش جمهوری‌خواهان علیه ترامپ‌؛ درباره رابطه‌ با پوتین توضیح دهید

روزنامه «گاردین» با انتشار گزارشی درباره مخالفت‌های جان مک کین و رند پائول سناتورهای امریکایی با ترامپ اشاره می‌کند که این دو چهره به اصلی‌ترین مخالفان جمهوریخواه ترامپ تبدیل شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- یک گروه کوچک از جمهوریخواهان تبدیل به خاری در چشم دونالد ترامپ رییس‌جمهوری منتخب امریکا شده‌اند. آنان با شورش جمهوری‌خواهان علیه دونالد ترامپ‌/درباره رابطه‌ با پوتین توضیح دهیدسیاست‌های او در قبال روسیه و همچنین درباره مراقبت‌های بهداشتی و بیمه درمانی مخالفت دارند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه «گاردین» با انتشار گزارشی درباره مخالفت‌های جان مک کین و رند پائول سناتورهای امریکایی با ترامپ اشاره می‌کند که این دو چهره به اصلی‌ترین مخالفان جمهوریخواه ترامپ تبدیل شده‌اند. 

این روزنامه می‌نویسد: «مک کین که در سال ۲۰۰۸ میلادی نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری شده بود خواستار تحقیق کنگره امریکا درباره دخالت روسیه در انتخابات سال گذشته شده است. او با استناد به نتیجه دستگاه‌های اطلاعاتی امریکا در این‌باره که روسیه در هک کردن حزب دمکرات نقش داشته است اشاره می‌کند که رهبران حزب جمهوریخواه در مجلس سنا نیز باید در این‌باره تحقیقات را آغاز کنند. مک کین در حالی خواستار پاسخگویی ترامپ در این باره شده است که در اوایل مبارزات انتخاباتی ترامپ خدمات مک کین در جنگ ویتنام را مسخره کرده بود و بازداشت و شکنجه او توسط ویت‌کنگ‌ها را به سخره گرفته بود. ترامپ گفته بود که مک کین قهرمان جنگی نیست چرا که او اسیر شده بود. سناتور لیندسی گراهام و مارکو روبیو نیز خواستار پاسخگویی ترامپ در مورد رابطه‌اش با پوتین شده است. در جلسه‌ای دیگر نیز روبیو خواستار پاسخگو رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا و یکی از مدیران نفتی اکسون موبیل درباره همکاری‌هایش با پوتین شده است. تیلرسون گفته بود که از اصطلاح جنایتکار جنگی برای اقدامات پوتین در بمباران سوریه استفاده نمی‌کند و سناتورها بخاطر این موضوع را سرزنش می‌کردند.»

گاردین در ادامه اشاره می‌کند که سناتور رند پائول سناتور امریکایی نیز از این موضوع انتقاد کرده است. او یکی از مخالفان لغو سریع بیمه خدمات درمانی است. 

شورش جمهوری‌خواهان علیه دونالد ترامپ‌/درباره رابطه‌ با پوتین توضیح دهید

گاردین اشاره می‌کند که سوزان کالینز، لیزا مارکوزکی، باب کورکر، بیل کسیدی و راب پورتمن پنج جمهوریخواه دیگری هستند که در برابر لغو قانون بیمه خدمات درمانی (اوباماکر) مقاومت کرده‌اند. 

«چارلی دنت» نماینده امریکایی دیگر نیز که از جمهوری‌خواهان میانه‌رو در مجلس نمیاندگان بوده است نیز گفته است که بدون ارائه برنامه‌های جدید مخالف لغو قانون اوباماکر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
8
اصلا این دیگه آبروی امریکا رو تو دنیا میبره

دلقک شومن مشاور املاکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
0
دیوانگی واگیر داره
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
0
کاش مشاور املاک بود. این خانواده جد اندر جد .....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین