کد خبر: ۴۲۰۹۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

۱۱ خودروی داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی

سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌ام S ۱۱۰، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان X۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماهه کیفیت خودروهای در حال تولید در خودروسازان داخلی را ارزیابی کرده و گزارش رده‌بندی کیفی این محصولات را تهیه می‌کند.

این گزارش‌ها از یک سو برای اطلاع وزارت صنعت، معدن و تجارت از نحوه عملکرد یکی از مهمترین بخش‌های صنعتی کشور به این وزارتخانه ارسال شده و از سوی دیگر نسخه‌ای از آن نیز برای آگاهی افکار عمومی و مصرف‌کنندگان از کیفیت خودروهای داخلی، در سایت این شرکت بازرسی منتشر می‌شود.

در این زمینه براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در آذر ماه امسال، مشخص شده که ۱۱ مدل سواری در حال تولید در خودروسازان داخلی در پایین‌ترین سطوح کیفیت قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده‌اند.

این خودروها شامل سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌امS ۱۱۰، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان X۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ هستند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
همشون آشغل اند. باید فکری به حال مردم کرد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
و 90% ماشینای تو خیابون اینا هستن.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
و 90% ماشینای تو خیابون اینا هستن. با متوسط مصرف بنزین 10لیتر در صد کیلومتر. شورولت ماشین هیبریدی میزنه صدی 1 میسوزونه. همزمان که ما اینا رو تولید میکنیم تو بسیاری از جاهای دنیا تولید خودرو فول بنزینی ممنوع میشه. ما همچنان پراید میخریم با لبخندی برلب... و مدام از آلودگی هوا شکایت میکنیم. و نمیفهمیم که اگر مصرف بنزین از 10 لیتر به 1 لیتر برسه یعنی اگه شهر شما قبلا 2 روز بعد بارون یا باد هواش کثیف میشد با مصرف 1لیتر در 100 کیلومتر ماشینا الان 20 روز بعد هوا آلوده میشه و طبیعتا تو 20 روز بالاخره یه بادی بارونی چیزی زده... خوشحال باش پراید سوار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین