کد خبر: ۴۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

داورزنی شایعه ارتباط پسرش با سعید معروف را رد کرد

نشست خبری رییس فدراسیون والیبال ایران صبح چهارشنبه برگزار شد و او در این نشست گزارشی از فرایند جذب سرمربی جدید تیم ملی ارائه کرد و بعد از این گزارش پاسخگوی خبرنگاران بود.
آفتاب‌‌نیوز : به‌ گزارش ‌ایسنا، سوال اول از محمدرضا داورزنی درباره شایعه ارتباط پسرش با سعید معروف بود که او به شدت این موضوع را رد کرد و گفت: ترجیح می‌دهم به طور کلی بگویم فعالیت پسرم هیچ ارتباطی به من و فدراسیون ندارد. این که چند جوان یک شراکتی انجام دهند و کار اقتصادی انجام دهند چه ارتباطی به من فدراسیون یا سعید معروف دارد؟

او ادامه داد: چند جوان رستورانی بزنند یا به طور قانون باشگاهی را اجاره کنند چه ارتباطی به فدراسیون دارد؟ اگر سوالی مطرح است مسوولان ذی‌صلاح می‌توانند تصمیم بگرند و هرکس هم که سوالی دارد به آن‌جا برود و از نزدیک موضوع را بررسی کند. اصلا مهمان من بروید یک قهوه هم بخورید. و از نزدیک ماجرا را بررسی کنید.

سوال بعدی درباره فعالیت سیاسی او بود که پاسخ داد: علاقه‌مند به کار سیاسی نیستم و اعتقاد دارم افت سیستم اجرایی کشور این است که مسوولان اجرایی آلوده کار سیاسی شوند. به نظرم باید تقابل جدی هم در این مورد صورت بگیرد. مساله مطرح شده نیز موضوعی بود که یک‌بار در راستای وحدت ملی مطرح شد و خب ما همه به دنبال وحدت ملی هستیم اما به یک‌باره دیدیم فهرستی مطرح شده که سریعا واکنش نشان دادم و گفتم اعتقاد من این است که ما در جهت وحدت ملی حرکت می‌کنیم و من به عنوان مدیر اجرایی حرام می‌دانم  که بیانیه سیاسی بدهم و علیه دولت حرف بزنم. به عنوان مدیر اجرایی کارم چیز دیگری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین