کد خبر: ۴۲۱۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در بریانک+تصاویر

آتش‌نشانان پنج نفر را که در پی حریق یک ساختمان مسکونی در بریانک محبوس شده بودند، از میان دود و آتش نجات دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ساعت 17:05 دیروز یک مورد حادثه حریق در ساختمانی مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 5 و 85 را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بریانک اعزام کرد. 

پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در ساختمان پنج طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن یک واحد به مساحت 70 مترمربع در طبقه پنجم این ساختمان است که شعله‌های آتش تمام آن را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کرده و یک گروه از آنان با استفاده از تجهیرات موجود موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.گروه دیگر آتش‌نشانان نیز با استفاده از دستگاه‌های تنفسی وارد ساختمان شده و پس از تلاش فراوان، پنج مرد و زن را که از ساکنان ساختمان بودند به محلی امنی در خارج از ساختمان انتقال دادند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تایید این خبر به ایسنا، گفت: خوشبختانه علیرغم خسارات مالی، این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و آتش‌نشانان نیز پس از ایمن سازی کامل محل و تخلیه دود، به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته یادگاری علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در دست بررسی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین