کد خبر: ۴۲۱۲۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

نوبخت: مهمترین دغدغه دولت یازدهم اتمام طرح هاست

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه مهمترین دغدغه دولت را اتمام طرح ها و پروژه ها بیان کرد و گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید این طرح ها باید به فرجام خوب و مطلوبی برسد و رضایت مردم را در پی داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان اسدآباد در استان همدان در جمع خبرنگاران افزود: بعنوان سخنگوی دولت حامل سلام گرم رئیس جمهوری و هیأت وزیران به مردم متمدن و با فرهنگ استان همدان و شهرستان اسدآباد دیار سیدجمال الدین اسدآبادی هستم.
وی اظهار کرد: رفع مشکلات، شتاب بخشی در اجرای طرح های دولت و توسعه استان همدان مورد تأکید دولت است و در صورت نیاز در سازمان برنامه و بودجه به این طرح ها رسیدگی و اگر کمکی لازم بود، اعمال شود.

به گزارش ایرنا ،معاون رئیس جمهوری که به منظور بررسی روند احداث طرح راه آهن سننندج - همدان - تهران سفر خود را به غرب کشور آغاز کرده درباره اهمیت این طرح گفت: بسیاری از شهرستانها از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد و به لحاظ اهمیت این طرح در طول یک ماه گذشته دوبار مورد بازدید قرار گرفته است.

نوبخت در بدو ورود به اسدآباد مورد استقبال فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و جمع زیادی از مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.
در سفر هیات دولت به همدان بنا بر تاکید رئیس جمهوری 2 هزار میلیارد ریال اعتبارات به طرح راه آهن همدان - تهران تخصیص یافت.

طول مسیر راه‌آهن همدان ـ تهران ـ سنندج 500 کیلومتر است که 268 کیلومتر آن در محدوده استان همدان قرار گرفته است.
محمد باقر نوبخت در سفر امروز خود به همدان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان اسدآباد حضور خواهد یافت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و فرهیختگان شهرستان اسدآباد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در سفر یکروزه به این استان همدان است.
اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان و در مسیر غرب کشور به سمت استانهای کردستان و کرمانشاه واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین