کد خبر: ۴۲۱۳۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
رئیس ستاد بحران نیروی زمینی ارتش اعلام کرد

آماده‌باش بیمارستان‌ها و یگان‌های مختلف ارتش در تهران

رئیس ستاد بحران نیروی زمینی ارتش گفت: در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی و همچنین ریزش یک ساختمان تجاری در مرکز تهران علاوه بر حضور یگان‌های مختلف ارتش در محل حادثه، بیمارستان‌ها و سایر یگان‌های ارتش در حالت آماده باش قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر علی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز همدردی از طرف ارتش با مردم ایران خاطرنشان کرد: ستاد بحران نیروی زمینی ارتش بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان تجاری پلاسکو در تهران بر اساس طرح‌های قبلی جلسه‌ای تشکیل داد و سپس با اعزام نماینده به محل برگزاری ستاد بحران در اطراف ساختمان حادثه دیده در این جلسه حضور پیدا کرد.

وی گفت:‌ بر اساس اعلام نیازهای موجود در جلسه ستاد مدیریت بحران که به ریاست شهردار تهران برگزار شد، به نزدیک‌ترین یگان‌های خود در منطقه به حالت آماده باش اعلام کردیم. در همین راستا نیز حدود 100 نفر از نیروهای ورزیده دانشگاه افسری امام علی (ع) به جهت اقدامات تامینی و امدادی در محل حادثه حضور یافتند. همچنین نیروهای  کلاه سبز تیپ 65 نوهد جهت انجام اقدامات مربوط به امداد و نجات با تجهیزات در اختیار خود به همراه چند قلاده سگ زنده یاب در محل حادثه حضور پیدا کرده و آماده انجام ماموریت‌های ابلاغی هستند.

رئیس ستاد بحران نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر تجهیزات مهندسی موجود در محل حادثه از جمله بیل‌های مکانیکی، ماشین‌های لودر و چندین کمپرسی، آمبولانس‌های ارتش نیز با تجهیزات کامل در محل حادثه حضور دارند.

علی پور با بیان اینکه به بیمارستان‌های نظامی منطقه اعلام آماده باش داده‌ایم، افزود: علاوه بر تجهیزات مهندسی موجود در محل حادثه تعدادی دستگاه هوابرش صنعتی نیز بر حسب اعلام نیاز انجام شده از قسمت‌های مختلف نیروی زمینی مهیا کرده‌ایم. همچنین به تعداد زیادی از نیروهای انسانی خود اعلام آماده باش داده‌ایم تا در صورت نیاز جهت انجام اقدامات مربوطه و امداد رسانی در محل حاضر شوند.

وی در پایان با اشاره به حضور مقامات و افراد مختلف لشکری و کشوری در محل حادثه ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری اظهار کرد:‌ بحران ایجاد شده به خوبی در حال مدیریت است و امیدواریم هر چه زودتر پایان یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین