کد خبر: ۴۲۱۳۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
نماینده ملایر:

برنامه ششم توسعه ضابطه‌مند و علمی است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برنامه ششم توسعه را بسیار ضابطه‌مند و علمی دانست و گفت: در این برنامه مواردی چون مطالبات فرهنگیان، نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دستمزد، توسعه رشته‌های فنی و اصلاح متون درسی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به تصویب رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر، بر لزوم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای توسعه و بهبود تعلیم و تربیت تأکید کرد.

وی ایجاد تعامل و تقویت روحیه همکاری را پیوستی لازم برای پیشرفت در کار دانست و اظهار کرد: خوشبختانه نمایندگان ملایر این روحیه و محیط تعاملی را خوب درک کرده‌اند و به دنبال آن همه مدیران نیز باید به تقویت این پیوست کمک کنند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عضویت دو نماینده ملایر در کمیسیون‌های مختلف تلفیق و فرهنگی مجلس را فرصتی مغتنم برای پیشبرد امور تلقی کرد و یادآور شد: این امر مستلزم انتقال نظرات و پیشنهادات کارشناسان و ارائه راهکارهای مناسب به نمایندگان برای خدمتی مضاعف به مردم است.

آزدایخواه اجرای درصد بالایی از برنامه ششم توسعه در سال‌های آینده را تحول‌آفرین خواند و تصریح کرد: برای تحول در حوزه آموزش و پرورش نیز باید از نگاه کارشناسان این حوزه استفاده کنیم.

وی خواستار تجهیز هرچه بیشتر سرویس‌های بهداشتی مدارس و استفاده از ظرفیت خیرین برای نیازمندی‌های عمرانی مدارس شد و افزود: نبود معاون پرورشی در اداره آموزش و پرورش ملایر و جوکار با وجود تهاجم فرهنگی دشمنان، یک خلأ جدی است و قابل دفاع هم نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین