کد خبر: ۴۲۱۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

آتشنشانان جان شان را در خطر انداختند تا مردم آن ساختمان آسیب نبینند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آمریکا مانعی مهم بر سر راه ثبات و صلح در منطقه است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، اظهارکرد: متاسفانه بحران سوریه روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و علت آن این است که برخی از کشورها در سوریه منافع دارند و دوگانه رفتار می‌کنند.

وی افزود: برخی کشورها از جمله آمریکا با صداقت رفتار نمی‌کنند و از یک سو تروریست‌ها را حمایت می‌کند و از سوی دیگر عربستان، قطر و ترکیه را حمایت می‌کند تا در برابر کشورهای حامی مقاومت بایستند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: الان که مقاومت در سوریه نتیجه داده و شهر حلب آزاد شد می‌خواهند نشستی در شهر آستانه قزاقزستان تشکیل دهند و برای همیشه به جنگ  سوریه خاتمه بدهند اما آمریکا اراده‌ای بر ختم جنگ در سوریه ندارد و شیطنت می‌کند.

آیت‎الله میرعمادی اضافه کرد: امروز مهمترین نیاز برای کشورهای منطقه ثبات و امنیت است اما آمریکا به دنبال ناآرامی است و مانعی مهم بر سر راه ثبات و صلح در منطقه است.

وی بیان کرد: به وسیله مجاهدت انقلابیون در بحرین، عربستان و کشورهای منطقه ریشه استعمار، استبداد و استکبار را قطع خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارکرد: پروژه جدید صعودی‌ها برای فتنه انگیزی اثر نخواهد کرد و خون شهیدان باعث سرنگونی ظالمان و حکومت‌های ظالمی مثل آل سعود و آل خلیفه خواهد شد.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند اعدام سه جوان مظلوم در بحرین یک فتنه انگیزی از سوی عربستان سعودی بوده است.

وی افزود: عربستان آمد و فتنه‌ای در بحرین ایجاد کرد و دستور داد رژیم آل خلیفه این جوانان را شهید کند که به فضل الهی بیداری اسلامی منطقه را فرا گرفته و خون مظلومان نتیجه خواهد داد.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: شایسته بود امسال که سال اقتصاد مقاومتی است و لرستان که به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شده، نام استان در این ردیف بودجه‌ای قرار می‌گرفت.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه این ردیف بودجه‌ای می‌تواند به تقویت برخی شاخص‌ها در استان کمک کند، بیان کرد: ۹ نماینده مجلس استان باید یکی بشوند و در کمیسیون تلفیق لرستان را در ردیف بودجه ارتقا شاخص‌ها قرار دهند.

وی با اشاره به حادثه دلخراش و دردناک فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران، اظهار کرد: این حادثه جای تاسف و اندوه دارد و همه مردم ایران ناراحت شدند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: آنچه باعث تاسف بیشتر شد شهامت و فداکاری آتش نشان‌ها بوده است که این عزیزان با فداکاری و ایثار جان شان را در خطر انداختند تا مردم کاسب آن ساختمان آسیب نبینند.

آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: این فداکاری و شهامت جای تقدیر دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیام‌شان فرمودند قابل تحسین است.

وی بیان کرد: ماه بهمن فرصت بسیار مناسبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان است و باید روحیه انقلابی را در عصر حاضر در تمام اقشار مخصوصا نسل جوان زنده نگه داریم.

آیت‎الله میرعمادی با بیان اینکه ماه بهمن ماه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و امام بزرگوار و تجدید بیعت با ولایت و رهبری است، گفت: ماه بهمن سراسر خاطره است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین