کد خبر: ۴۲۱۵۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

بیانیه مجمع نمایندگان تهران در پی حادثه پلاسکو

مجمع نمایندگان تهران در پی حادثه آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، بیانیه‌ای صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّه

بار دیگر ملت شریف ایران داغدار از دست رفتن و شهادت عزیزان و دلاورمردانی شد که ایثارگرانه جان خود را در راه نجات‌دادن همنوعان خویش از دست دادند.

مجمع نمایندگان تهران با ادای احترام به این عزیزان و طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال، برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت نموده و از تلاش وافر و مجاهدانه عوامل وزارت کشور، استانداری، شهرداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، اعضای ستاد مدیریت بحران کشور، ستاد مدیریت بحران تهران، مراکز درمانی، رسانه‌ها و سایر نیروهای مستقر در محل حادثه که با فعالیت شبانه‌روزی خود در حال خدمت‌رسانی هستند تشکر و قدردانی می‌نماید.

اعضای مجمع نمایندگان تهران از آغازین ساعات بروز حادثه با حضور در محل آتش‌سوزی و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران تهران، در کنار نهادهای ذیربط بوده و بر امدادرسانی سریع و فوری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان دستگاه‌ها  تاکید نموده‌اند.

لازم است به استحضار ملت بزرگوار برسانیم مجمع نمایندگان تهران با دقت و حساسیت لازم نسبت به ریشه‌یابی و علل وقوع حادثه و انجام وظایف نظارتی خود و پیگیری از دستگاه‌های ذیربط اقدام خواهد نمود و از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد زیرا بر این باور است که با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف و تحت نظارت و مدیریت یکپارچه می‌توان از بروز حوادث مشابه و در نتیجه هدر رفتن سرمایه‌های ملی پیشگیری به عمل آورد. از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با تمام توان روی این حادثه متمرکز شوند و سپس در فرصت مناسب علل و ابعاد آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
فیلم ها نشان می دهد مردم زیادی قبل از ریزش ساختمان پلاسکو در ساختمان بوده اند!
پس پنهان کردن تعداد جانباختگان خیانت به مردم و راه فرار مقصرین است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
پول مردم را خرج طلای گنبد ها و بازسازی حلب و درب خاتم امامان در عراق و سوریه کنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین