کد خبر: ۴۲۱۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

باخت سنگین لیورپول در خانه

لیورپول در ادامه بدبیاری‌های خود در خانه برابر سوانزی شکست خورد تا شاید رویا قهرمانی این تیم بر باد رفته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در هفته بیست و دوم لیگ برتر دو تیم لیورپول و سوانزی به مصاف هم رفتند. سوانزی با هدایت کلمنت، سرمربی تازه‌وارد خود در کنار ماکه‌له‌له متحول شده به نظر رسید اما نیمه نخست این بازی بسیار خشک و کسل کننده بود و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در شروع نیمه دوم فرناندو یورنته اسپانیایی در دقیقه ۴۸ گل نخست بازی را روی غفت بازیکنان لیوورپول به ثمر رساند. ۴ دقیقه بعد این بازیکن موفق شد این بار با ضربه سر دروازه مینیوله را باز کند تا حساب کار ۲ بر صفر شود. لیورپول که آشفته به نظر  می‌رسید سراپا حمله شد و موفق شد توسط فیرمینو در دقیقه ۵۵ یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

ورود استوریج به زمین مسابقه بار هجومی لک‌لک‌ها را بیشتر کرد و این بار هم باز هم فیرمینو ستاره سابق هوفنهایم موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶۹ به ثمر برساند تا لیورپولی‌ها به کسب سه امتیاز امیدوار شوند. اما در حالی که همه منتظر به ثمر رسیدن گل پیروزی لیورپول بودند، گیلفی سیگوردسون ایسلندی یک بار دیگر شم بالای گلزنی‌اش را نشان داد و گل سوم را به ثمر رساند تا هفته بیست و دوم لیگ جزیره با یک شگفتی آغاز شود.

لیورپول با از دست دادن این سه امتیاز شاید در پایان فصل نتواند به حسرت قهرمان نشدن در لیگ برتر پایان دهد. آن‌ها اواسط هفته باید برابر ساوثهمپتون در جام اتحادیه بازی کنند. بازی که دیدار رفت آن را یک بر صفر شکست خورده‌اند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین