کد خبر: ۴۲۱۸۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

آتش‌نشانی: زمانی‌که می‌خواستم پلاسکو را ایمن کنیم، نماینده مالک با بلندگو از کسبه می‌خواست همکاری نکنند

اگر بگوییم روایت شاهدان و کسبه پلاسکو رسمی نیست، می‌توان اظهارات محمد بیات، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر تهران را ملاک قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز : او گفت: درباره ساختمان پلاسکو موارد متعددی از تذکر را داشتیم که به شورای این ساختمان و مالک اعلام می‌شد. در موارد مختلفی الزامات ایمنی را با کسبه مطرح می‌کردیم و از آنها می‌خواستیم با همکاری خود بسیاری از نکات ایمنی را محقق کنند و آنها هم همراهی می‌کردند؛ اما در جریان یکی از این برنامه‌های القائی که با کسبه داشتیم، مأموران ما یک روز آمدند و گفتند کسبه دیگر همکاری نمی‌کنند. گویا نماینده مالک که بنیاد مستضعفان است، با بلندگو وسط ساختمان ایستاده بود و با لحنی جدی از کسبه پلاسکو خواسته بود با آتش‌نشانی همکاری نکنند.

به گزارش شرق ، بیات افزود: پس از آن، ما چند بار دیگر تلاش کردیم؛ اما وقتی همکاری نمی‌شد، ما هم نتوانستیم ورودي جدی کنیم و بیشتر از این از دستمان برنمی‌آمد. معاون سابق عمليات آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه نمی‌توان مسائل ایمنی در پاساژهاي مهم را با تنش، درگیری و زور اجرائی کرد، گفت: عموم این اقدامات هزینه‌های زیادی دارد و یک‌شبه هم اجرائي نمی‌شود. درعین‌حال باید مالک و کسبه را با خود همراه کنید؛ درغیر‌این‌صورت ماجرای علاءالدین تکرار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
1
بنیاد مستضعفان چطوری شده مالک این ساختمون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
بنابر این خبر ،بنیاد مستضعفان هم مسئول شهادت آتشنشانهاست،حتی میشه گفت بیشترین سهم رو داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین