کد خبر: ۴۲۲۰۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

گریزمان مانع از شکست اتلتیکومادرید شد

اتلتیکومادرید با گلزنی مهاجم فرانسوی‌اش از شکست در خانه اتلتیک بیلبائو فرار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اتلتیکومادرید یکشنبه شب در هفته نوزدهم لالیگا در سن مامس مهمان اتلتیک بیلبائو بود که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در شروع نیمه نخست اتلتیکومادرید به گل دست یافت. سانتر کوکه بدون برخورد با بازیکنی درون دروازه اتلتیک جای گرفت. این گل در دقیقه 3 به ثمر رسید. در ادامه رائول گارسیا یک فرصت خوب را از دست داد و نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند. خطاهای بازیکنان در این لحظات بیشتر شد و در نهایت داور نخستین کارت زرد را به ویلیام داد. تلاش بازیکنان اتلتیک به ثمر رسید و اینیگو لکوئه با یک شوت سرکش دروازه مهمان را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم میزبان باز هم به گل دست یافت. اسکار د مارکوس در دقیقه 56 با پاس گارسیا دروازه اتلتیکو را برای دومین بار باز کرد. در این شرایط دیگو سیمئونه ترکیب را تغییر داد و فرناندو تورس، آنخل کورئا و نیکلاس گایتان  به میدان آمدند. اتلتیکو به حملات خود ادامه داد و در نهایت شوت زیبای گریزمان در دقیقه 79 درون دروازه اتلتیک جای گرفت و بازی دوباره به تساوی رسید و تلاش‌های دو تیم در 10 دقیقه پایانی با گل همراه نبود.

اتلتیکو با 35 امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی امروز سویا در یک بازی جنجالی چهار بر سه اوساسونا را شکست داد. در ادامه بازی‌های امشب رئال بتیس میزبان اسپورتینگ خیخون است، رئال سوسیداد به مصاف سلتاویگو می‌رود و بارسلونا برابر ایبار قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین