کد خبر: ۴۲۲۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

تنفس پایتخت در بهمن‌ماه/ هوای امروز تهران سالم است

نتایج پیش‌بینی آلودگی هوا نشانگر برقراری شرایط سالم در روز جاری برای اکثر مناطق شهر تهران است و انتظار می‌رود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز سه‌شنبه همچنان ادامه داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (دوشنبه 4 بهمن)، در برخی ساعات وزش باد موثر (بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) و بارش باران انتظار می‌رود. با تداوم این شرایط در روز سه‌شنبه 5 بهمن، در برخی ساعات به ویژه در ساعات ابتدایی صبحگاه، وزش باد موثر و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز چهارشنبه6 بهمن، در طول روز از سرعت باد کاسته شده و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر انتظار می‌رود. همچنین دما طی دو روز آینده کاهش محسوسی یافته و در برخی ساعات به دمای زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نتایج پیش‌بینی آلودگی هوا نیز نشانگر برقراری شرایط سالم در روز جاری (دوشنبه) برای اکثر مناطق شهر تهران است و انتظار می‌رود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز سه‌شنبه همچنان ادامه داشته باشد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 93 و در شرایط سالم قرار داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین