کد خبر: ۴۲۲۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

تساوی پرسپولیس و گسترش فولاد در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد با تساوی دو تیم به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

قرار بود این بازی ۱۶:۴۵ آغاز شود اما مراسم قبل از بازی که برای یادبود شهدای آتش‌نشان برگزار شد، باعث شد این بازی با کمی تاخیر آغاز شود. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۵، پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد اما از این فرصت استفاده نکرد.

دقیقه ۱۳، سرخ‌پوشان نزدیک محوطه جریمه گسترش فولاد یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند. سروش رفیعی توپ را ارسال کرد و علی علی‌پور با ضربه سر شیرجه‌ای آن را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۱۸، داور در میانه زمین خطای هند محمد انصاری را اعلام کرد. بازیکنان گسترش فولاد از این فرصت استفاده کردند و حمله خطرناکی را تدارک دیدند اما در نهایت بیرانوند توپ را در اختیار گرفت.

به گزارش ایسنا،دقیقه ۲۲، مهدی طارمی با دروازه‌بان تیم تبریزی تک‌به‌تک شد اما داخل محوطه جریمه سرنگون شد و در حالی که به شدت معتقد بود رویش خطا صورت گرفته، داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۰، سیدی از گسترش فولاد داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما آن را به آسمان فرستاد.

دقیقه ۴۰، سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه شوت زد اما توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا ، علی علیپور، سروش رفیعی ، فرشاد احمدزاده ، وحید امیری و مهدی طارمی

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، سیدمحسن حسینی، یوسف سیدی، لوسیانو پریرا، محمدرضا خرسندنیا، مسعود ابراهیم‌زاده و رضا خالقی‌فر


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین