کد خبر: ۴۲۲۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

چگونه کارمند رویایی مدیرتان باشید؟

بسیاری از افراد می خواهند کارمند عالی و شایسته در محیط کار باشند اما راهکار های لازم برای این کار را نمی دانند و متاسفانه تبدیل به کارمندی بدون انگیزه می شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
برای اینکه تبدیل به یک کارمند نمونه و با آینده روشن شوید که مدیران و همکاران همگی دوستتان دارند و محیط کار برایتان دلنشین و دوست داشتنی باشد این راهکارها را در طول روز اجرا کنید:

در محیط کار حرفه ای رفتار کنید، خنده های بی جا، صحبت کردن با تلفن با صدای بلند، رسیدگی به کارهای شخصی در وقت اداری، شوخی و رفتارهای نابه جا، شلختگی و عدم رسیدگی به ظاهر مرتب و آراسته، حسودی و تنگ نظری به همکاران از جمله آفت های بسیار مخرب در محیط کاری است.

پشت گوش انداختن کارها و بی علاقگی به انجام وظایف همینطور بی اهمیت دانستن موقعیت محل کار از جمله دیگر مواردی است که می تواند مانع پیشرفت و موفقیت کارمندان شود.

برای اینکه کارمند موفقی شوید باید در محیط کار فعال باشید، به پیشرفت کارها اهمیت دهید، داوطلب شرکت در پروژه ها شوید حتی اگر مجبور به صرف وقت بیشتر از ساعات کاری شوید، به یادگیری علاقه مند باشید و دانش خود را ارتقاء دهید، مطالب جدیدی را که یادمی گیرید به سایر همکاران بویژه تازه واردها آموزش دهید، در جلسات و نشست ها شرکت کنید.

به موقع در محل کار حاضر شوید و از تاخیر برای حضور در شرکت یا خروج از محل کار بدون هماهنگی پرهیز کنید.

در مواقع بحران شرکت را ترک نکنید و حس وفادارای تا خروج از بحران نسبت به محل کارخودتان داشته باشید.

به سلامت خود اهمیت دهید و تغذیه مناسب و کافی داشته باشید در عین حال میز کار خود را هر روز مرتب کنید و از پخش و پلا کردن وسایل پرهیز کنید، مراقب اسناد باشید تا خوراکی یا نوشیدنی بر روی آنها نریزد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرید و سعی در جبران آنها داشته باشید، مرتب از مدیر خود تقاضای اضافه حقوق نداشته باشید و به شایعات در محل کار دامن نزنید، با همکاران دعوا نکنید و پشت سر آنها بدگویی و غیبت نکنید، خوش رفتار و مهربان باشید و هرگز دعوا و پرخاشگری نکنید.

با انجام راهکارهای فوق به کارمندی برتر و مورد اعتماد تبدیل می شوید و به سرعت پیشرفت می کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین