کد خبر: ۴۲۲۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

گردبادی شبیه بمباران هوایی در آمریکا+تصاویر

لین یکی از ساکنان ایالت جورجیا می‌گوید که گردباد شبیه آن بود که یک بمب بر روی سطح زمین فرود آمده باشد. او می‌گوید که می‌دید گردباد شبیه یک اسپاگتی غول‌آسا در حال حرکت است. او پس از مشاهده این صحنه به سرعت خانه را ترک کرده است. از صبح شنبه تاکنون بیش از ۳۰ گردباد در الاباما، جورجیا، لوئیزیانا و می‌سی سی پی گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- روی‌کار آمدن دونالد‌ترامپ رییس‌جمهوری منتخب امریکا دست‌کم برای ساکنان نواحی جنوب شرقی آن کشور خبر مهمی نیست. وقوع گردباد در آن منطقه سبب شده تا دست‌کم ۳۰ نفر جان خود را از دست دهند. تنها در جورجیا و می سی سی پی ۱۸ نفر جان خود را بر اثر رعد و برق و گردباد از دست داده‌اند و ۴۳ نفر نیز مجروح شده‌اند. بسیاری از مردم آن منطقه خانه و کاشانه‌شان را ترک کرده‌اند. اکنون کلیساها میزبان بسیاری از بی‌خانمان‌ها هستند. شدت گردباد به حدی بوده که سبب قطع برق شده است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه نیویورک‌تایمز با انتشار گزارشی در این‌باره اشاره می‌کند که بسیاری از آسیب‌دیدگان از این گردباد در کلیسا در حال دعا خواندن هستند. ناتان دیل فرماندار آن منطقه برای شش منطقه‌ اتکینسون، برین، بروکز، لاوندز و نوماس وضعیت اضطراری در روز یکشنبه اعلام کرده است. 

گردبادی شبیه بمباران هوایی در آمریکا+تصاویر

او گفته است که دولت فدرال از تمام منابع موجود برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان استفاده خواهد کرد. ترامپ نیز در روز مراسم تحلیف با فرماندار دیل درباره وضعیت الاباما و فلوریدا صحبت کرده است. او پیام صمیمانه تسلیت خود را برای بازماندگان جانباختگان ارسال کرده و قول کمک به اهالی جورجیا را داده است. او گفته است که برای دیدار با ریک اسکات فرماندار فلوریدا نیز برنامه‌ریزی کرده است. 

نیویورک تایمز اشاره می‌کند که آژانس وضعیت اضطراری می سی سی پی اعلام کرده بود که از روز چهارشنبه در بخش جنوبی آن ایالت گردباد آغاز شد و باعث کشته‌شدن دست‌کم چهار نفر و زخمی شدن بیش از بیست نفر دیگر شد. فیل بریانت فرماندار آن منطقه برای ترمیم خطوط انتقال برق و آوار‌برداری از جاده‌های آسیب‌دیده وضعیت اضطراری اعلام کرده بود. در ایالت جورجیا از اوایل صبح روز شنبه گردباد همراه با رعد و برق شدید آغاز شد و پس از آن باران سیل‌آسایی بارید. تنها در شرق منطقه البانی بیش از شش اینچ باران ظرف مدت ۲۴ ساعت باریده بود. 

موج سوم طوفان و بارندگی از اوایل روز یکشنبه آغاز شد. لین یکی از ساکنان ایالت جورجیا می‌گوید که گردباد شبیه آن بود که یک بمب بر روی سطح زمین فرود آمده باشد. او می‌گوید که می‌دید گردباد شبیه یک اسپاگتی غول‌آسا در  حال حرکت است. او پس از مشاهده این صحنه به سرعت خانه را ترک کرده است. از صبح شنبه تاکنون بیش از ۳۰ گردباد در الاباما، جورجیا، لوئیزیانا و می‌سی سی پی گزارش شده است. 

گردبادی شبیه بمباران هوایی در آمریکا+تصاویر

گردبادی شبیه بمباران هوایی در آمریکا+تصاویر

گردبادی شبیه بمباران هوایی در آمریکا+تصاویر

گردبادی شبیه بمباران هوایی در آمریکا+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
3
امریکا سالهاست نیروی امداد حوادث مدیر ماهر ذهنی و فیزیکی دانشگاهی تربیت می کند . با توجه به افزایش درصد موفقیت ها راضی نیست و بدنبال تجهیزان کار امد و روز امد است .
جمله شش تریلیون خرج جنگ خاور میانه همه جا علت کاستی ها قلمداد می شود .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین