کد خبر: ۴۲۲۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
در نوزدهمین همایش شرکت های برتر ایران؛

مقام اول بانک‌های خصوصی و رتبه ششم صد شرکت برتر برای بانک پارسیان

در نوزدهمین رتبه بندی صد شرکت برتر، موسوم بهIMI100، بانک پارسیان برای ششمین سال پیاپی درشاخص فروش مقام اول بین بانک های خصوصی، مقام سوم در میان تمامی بانک ها و مقام ششم در بین صد شرکت برتر را از آن خود کرد. همچنین در بین صد شرکت برتر کشور، بانک پارسیان از نظر شاخص دارایی در جایگاه پنجم قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در همایشی که روز گذشته با حضور مسئولان کشوری، مدیران شرکت های برتر و بزرگ کشور، اصحاب رسانه و مدیران کارآفرین در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد از شرکت های پیشرو و برتر کشور تقدیر به عمل آمد. در این همایش، بر اساس ارزیابی های به عمل آمده جهت رتبه بندی 500 شرکت بزرگ کشور، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش کارکنان سخت کوش خود علاوه بر کسب رتبه برتر از IMI 100  توانست همچون چند سال گذشته در میان 10 شرکت برتر کشور قرار گیرد. 

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رتبه بندی آنها از نظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی» عنوان کرده است.

این رتبه بندی بر اساس اطلاعات موجود در صورت های مالی حسابرسی شده شرکت ها و با هدف شناسایی جایگاه بنگاه های اقتصادی و گسترش رقابت میان آنها و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود. شاخص فروش سال 94 و صورت های مالی حسابرسی شده در این سال معیار اصلی این رتبه بندی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
بیچاره سهامداران این بانک که دوسال استکه ضرر روی ضرر نصیبشان شده .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین