کد خبر: ۴۲۲۴۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

تست‌گریم بازیگر نقش احسان علیخانی برای یک سریال +عکس

سریال «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان پس از مدتی وقفه دوباره به مرحله تولید بازگشت.
آفتاب‌‌نیوز : خبرگزاری صبا: مجید واشقانی ازجمله بازیگران این سریال است که نقش یک مجری تلویزیونی را در آن ایفا می‌کند. آن‌طور که در زمان پیش‌تولید این سریال به نقل از تهیه‌کننده عنوان شد این سریال شباهت زیادی به برنامه «ماه عسل» دارد و پیوستن مجید واشقانی در نقش مجری به این سریال این گمانه را ایجاد می‌کند که او قرار است در ردای احسان علیخانی ظاهر شود.
 
واشقانی با اشاره به نقش خود گفت:‌ «دیوار شیشه‌ای» یک سریال اپیزودیک و راجع به یک مجری تلویزیون در برنامه‌ای پربیننده است، همچینین همسرش تهیه‌کنندگی این برنامه را به عهده دارد که حدیث تهرانی نقش آن را بازی می‌کند. داستان این‌طور شروع می‌شود که ما وارد قصه زندگی آدم‌ها می‌شویم و هر قصه توسط بازیگرش که به برنامه می‌آید روایت می‌شود. در کنار قصه زندگی آدم‌ها، زندگی شخصی مجری را هم می‌بینیم.
 
  واشقانی درباره ویژگی این سریال گفت: اغلب سریال‌های اپیزودیک خیلی سریع مخاطب خود را از دست می‌دهند زیرا هر قسمت داستانی مجزا دارد و مخاطب اگر قسمتی را از دست بدهد مسئله‌ای پیش نمی‌آید. اما سریال «دیوار شیشه‌ای» این‌طور نیست زیرا بستر اصلی داستان که مربوط به مجری می‌شود همچنان پیش می‌رود و اگر کسی قسمتی را از دست بدهد و دوباره بخواهد کار را دنبال کند قصه اصلی را از دست داده است.

بازیگر سریال «برادر» با بیان این که «دیوار شیشه‌ای» شبیه به برنامه «ماه عسل» است، گفت: این سریال به برنامه «ماه عسل» شباهت‌هایی نیز دارد. به هر حال برنامه احسان علیخانی صاحب یک برنامه پرطرفدار است و ما هم در این سریال یک برنامه پرطرفدار را تعریف می‌کنیم.
 علیخانی

وی ادامه داد: من تا به همین امروز احسان علیخانی را از نزدیک ندیده‌ام ولی تمام برنامه‌هایش را دنبال کرده‌ام و در این چند سال برنامه‌ای از «ماه عسل» نبوده که آن را از دست داده باشم. اما این‌که بخواهم برنامه‌هایش را ببینم و بخواهم ادایش را در این سریال در بیاورم اصلا اینطور نیست. به‌خاطر این‌که این کاراکتر تعریف دارد و ما زندگی شخصی‌اش را می‌بینیم. ما هرچقدر هم که احسان علیخانی را بشناسیم به زندگی شخصی‌اش وارد نمی‌شویم و چیزی از آن نمی‌دانیم ولی در این داستان وارد زندگی این کاراکتر می‌شود.

واشقانی در پاسخ به این سوال که آیا شخصیت شما همان احسان علیخانی است، گفت: اگر یک برشی از کار را مدنظر بگیریم و آن برش، برش برنامه‌ای باشد که در داستان اجرا می‌شود بله می‌توانیم بگوییم خیلی شبیه احسان علیخانی است و مطمئنا در زمان پخش، این سریال با برنامه «ماه عسل» مقایسه خواهد شد.

واشقانی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد اجرا داشته یا نه، گفت: بله پیشنهاد اجرا داشته‌ام اما به‌دلیل این که سر کار بودم نتوانستم بپذیرم زیرا برنامه به‌صورت روزانه اجرا می‌شود. اجرا به اندازه سریال وقت می‌گیرد از این‌رو باید تسلط زیادی در آن داشت. البته اگر برنامه خیلی خوب و پربیننده باشد پیشنهاد اجرا را می‌پذیرم زیرا فکر می‌کنم که توانمندی آن را دارم ولی ترجیحم بازیگری است و اصلا قصد این را ندارم که بگویم من هم مجری هستم هم بازیگر.

این بازیگر در پایان گفت: نقش من در سریال «دیوار شیشه‌ای» نخستین نقش اول من در سریال‌هایی است که تاکنون داشته‌ام. مضاف بر این که نقش بسیار جذاب است و به همین دلیل بسیار سخت بود. فعلا ما بخش‌های استودیویی را می‌گیریم و بعد وارد بخش زندگی این کاراکتر می‌شویم و فکر می‌کنم حداقل تا یک ماه دیگر کارمان ادامه دارد و امیدوارم کار خوبی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین