کد خبر: ۴۲۲۴۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

عباس جدیدی میکروفن خاموش فریاد می‎زد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر یک از اعضای شورای شهر عملکرد خود را در صحن شورا اعلام کند تا مشخص شود که چه کسی برای خود و چه کسی برای مردم کار کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : عباس جدیدی در تذکرات پیش از دستور صد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: باید بیشتر به سمت سرمایه برویم تا بتوانیم نسبت به خرید تجهیزات و دیگر امکانات مورد نیاز در شهر تهران اقدام کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: عده‌ای به دنبال آن هستند که در وحدت مردم رخنه ایجاد کنند و از هر موضوعی که به وجود می‌آید سازهای خود را کوک می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: محمدرضا پهلوی پسر شاه مخلوع شهادت آتش‌نشانان را به عنوان هلاکت گفته است و این روزها نتانیاهو با هموطنان ایرانی ابراز همدردی می‌کند ما با رژیم کودک‌کش هیچ گونه ارتباطی نخواهیم داشت.

جدیدی در ادامه به صورت میکروفن خاموش گفت: وحدت ما همچنان ادامه دارد و نباید اجازه دهیم که عده‌ای دشمنان این وحدت را از بین ببرند.

وی همچنان با آنکه میکروفنش خاموش بود ادامه داد: هر کمیسیون و اعضای محترم گزارش عملکرد را 10 دقیقه در صحن ارائه دهند تا مشخص شود چه کسی برای مردم و چه کسی برای شهر کمک کرده است و در این صحن فرار رو به جلو نکنید و کارنامه هر کس در گردنش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
به اين بگيد ابروي قهرمانيت را هم از دست دادي ! بس كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
ورزشکار محبوب جایش توی سالن پهلوان سازی است که مثل شیر شاگردانش را هدایت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
1
وقتی یک ادم بیسواد که فقط زور با و دارد یک شبه دکتر میشود نمیشود بیش از این انتظار داشت . ..................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
1
آدم بیسواد که الکی مدرک گرفته همینه.آقای جدیدی، رضا پهلوی نه محمدرضا!محمدرضا نام پدر هست.ضمنا خوب بود از اهدای دسته گل هم حرف میزدی. خلاصه اش که خیلی بیشعور تشریف دارید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین