کد خبر: ۴۲۲۶۹۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
گزارش لحظه‌به‌لحظه از حادثه‌پلاسکو در هشتمین روز...

ارجاع 16 پیکر حادثه پلاسکو به کهریزک/پیکر پانزدهمین آتشنشان شهید کشف شد+تصاویر

هشتمین روز حادثه پلاسکو در حالی آغاز می‌شود که هنوز آواربرداری‌ها برای یافتن پیکر سایر شهدا و جان‌باختگان این حادثه ادامه دارد. بر این اساس تاکنون پیکر 15 آتش‌نشان از زیر آوار ساختمان پلاسکو خارج شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان 54 ساله پلاسکو، در حالی وارد روز هشتم خود می‌شود که روز گذشته با تلاش نیروهای عملیاتی بیش از 85 درصد آواربرداری‌ها انجام شد و پیکر بی جان هشت آتش‌نشان محبوس در زیر آوار از ضلع شمال و شمال غرب ساختمان خارج شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ بر این اساس تاکنون پیکر 15 آتش‌نشان از زیر  آوار ساختمان پلاسکو خارج شده که با احتساب یک نفر از آتش‌نشانان که در بیمارستان به شهادت رسید، تعداد شهدای آتش‌نشان به 16 تن رسیده است. همچنین پیکر 4 تن از هموطنان نیز کشف شده است.

**23:55: حضور سگ‌های جسدیاب برای پیدا کردن پیکرهای احتمالی شهروندان گرفتار در زیر آوار

** 22:45: توضیحات سرپرست دادسرای جنایی درباره اجساد کشف‌شده

سرپرست دادسرای جنایی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در محل حادثه پلاسکو، گزارشی از روند کشف اجسادِ زیرآور مانده ارائه کرد. قاضی شهریاری گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته است از ظهر دیروز اجساد تازه‌ای کشف شد، تا این لحظه که آخرین جسد هم منتقل شده است و ما جمعاً شانزده شهید آتش‌نشان داریم. در حال حاضر ۱۶ کاور به آتش‌نشانی منتقل شده ولی معلوم نیست که داخل هر کاور، تنها یک جسد باشد یا خیر. احیاناً ممکن است قطعاتی از یک بدن داخل هر یک از کاورها باشد و این امر به تلاش‌های بعدی آتش‌نشانان بستگی دارد که این اجزای بدن مربوط به اجساد الحاقی باشد یا اجساد دیگر.

وی ادامه داد: در هر صورت آنچه اهمیت دارد این است که اولویت با کشف اجساد جان‌باختگان این حادثه است و روش تشخیص هویت این اجساد یافت‌شده هم آزمایش DNA است که به این صورت تشخیص هویت انجام خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی می‌شود. ما چهار پیکر غیر آتش‌نشان را از زیر آوار بیرون آوردیم و هویت هر چهار جسد نیز تعیین شده و سه تن از این اجساد امروز صبح تحویل گرفته شده و یک تن دیگر نیز تا فردا تحویل خواهد شد.

سرپرست دادسرای جنایی افزود: تعداد کمی در حدود سه یا چهار تن مفقودی اعلام شده و ما در حال آنالیز و بررسی این مسأله هستیم و همچنان به جست‌وجو ادامه می‌دهیم و در مورد صحت و سقم این مسأله هم در حال بررسی هستیم. در یکی از این موارد اعلام شده است که یک رهگذر در زیر آوار مانده و ما در حال بررسی صحت این مسأله هستیم. برای مثال دو مورد از این موارد گزارش شده بود که پس از بررسی، مشخص شد که در مکان دیگری بوده‌اند و اتفاق دیگری برایشان افتاده بود.

وی همچنین تاکید کرد: در عین حال عملیات آواربرداری و جست‌وجو تا آخرین لحظه ادامه پیدا خواهد کرد که اگر کوچکترین اثری از مفقودین وجود داشته باشد کشف کنیم. در ضمن آوارها به مکان دیگری منتقل می‌شوند و ما در آن مکان نیز آوار جمع‌آوری شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم که اگر احیاناً قطعه یا قطعاتی از اجساد در آن یافت شد، بررسی کنیم.

شهریاری در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه "حداقل باید منتظر پیدا شدن چه تعداد جسد باشیم؟" اظهار کرد: ما منتظر پیدا شدن همان تعدادی که خانواده‌ها اعلام فقدان کرده‌اند هستیم اما در عین حال ممکن است قطعاتی از بدن آتش‌نشانان نیز در زیر این آوار وجود داشته باشد و به هر صورت فعلاً قادر به ارائه آمار دقیق نیستیم.

** 22:27: بدرقه شهدای آتش‌نشان به قطعه 50 بهشت زهرا (س) با مراسمی ویژه

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: طی مراسمی با حضور عموم شهروندان تهران، شهدای آتش‌نشان در قطعه 50 بهشت زهرا (س) بدرقه می‌شوند.

مجتبی یزدانی اظهار کرد: همچنین در خصوص شهروندان غیر از آتش‌نشان، کلیه خدمات دفن بر عهده شهرداری خواهد بود.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته مقارن ظهر هشتمین روز از عملیات آواربرداری نیز گفت: هزار و 405 سرویس کامیون از محل حادثه پلاسکو نخاله و آوار منتقل شده است. از مجموع سرویس‌های منتقل شده، تعداد 350 سرویس آهن آلات بوده است و مابقی سرویس‌ها، بتون و نخاله را به منطقه‌ای برای بررسی انتظامی و قضایی منتقل کرده است.

پیکر پانزدهمین شهید آتش‌نشان از زیر آوار خارج شد

پیکر پانزدهمین شهید آتش‌نشان از زیر آوار خارج شد.در ادامه روند آواربرداری و جستجو در محل حادثه ساختمان پلاسکو، پیکر پانزدهمین شهید آتش‌نشان از زیر آوار خارج شد.با احتساب این پیکر تمام آتش نشانان شهید از زیر آوار خارج شدند. تلاش برای یافتن اجساد شهروندان گرفتار زیر آوار همچنان ادامه دارد.

**21:40: اظهارنظر در مورد تعداد اجساد به بعد از آزمایش DNA موکول می‌شود

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی نیز بابیان اینکه اجساد آتش نشانان و شهروندان کشف شده به پزشکی قانونی انتقال داده شد، گفت: پزشکی قانونی شبانه روز فعالیت می‌کند و به روش DNA پیکرها را شناسایی می‌کند.

وی گفت: با توجه به حجم بالای آوار و حرارت نمی‌توان تعداد دقیق اجساد را اعلام کرد.
 
** 21:30: بازدید شبانه قالیباف از محل پلاسکو

دقایقی پیش محمدباقر قالیباف شهردار تهران در بازدید از محل حادثه پلاسکو در جریان روند آواربرداری قرار گرفت.

**20:00: جای خالی قهرمان پلاسکو بر روی صندلی جلسه امتحان

در روز پایانی دی ماه وقتی برای خاموش کردن آتش ساختمان پلاسکو رفت، قرار بود بعد از تمام شدن عملیات بیاید و برای آخرین امتحانش که به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی و اعلام تعطیلی رسمی کنسل و به روزهای ابتدایی بهمن ماه تغییر یافته بود، آماده شود، اما گویا خداوند او را در امتحان الهی قبول کرده بود.

 یادبود امتحان پایان ترم امیر حسین داداشی، آتش نشان شجاع و فداکار، دانشجوی کارشناسی ارشد واحد تهران شمال با حضور همکلاسی های داغدار ، دکتر علی محمد صفانیا، رئیس واحد تهران شمال و جمعی از دوستداران برگزار شد.

** 18:43: زمان دقیق اتمام عملیات آواربرداری را نمی‌توان اعلام کرد/وضعیت ساختمان پشتی پلاسکو بررسی شده است

سخنگوی ستاد بحران پلاسکو با بیان اینکه در عملیات آواربرداری دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم گفت: همکاران ما در نظام مهندسی وضعیت ساختمان پشتی پلاسکو را بررسی کرده اند.

سیدجلال ملکی بیان کرد: آواربرداری سمت جنوبی پلاسکو تقریباً رو به اتمام است و به کف رسیده‌ایم و در حال حاضر مشغول آواربرداری ضلع شرقی نیمه‌شمالی هستیم و این سمت نیز رو به پایان است.

** 17:03: خانواده شهدای آتش‌نشان به کربلا مشرف می‌شوند

ترکی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: در جریان سفر استاندار نجف به تهران و جلسه‌ای که با آقای هاشمی استاندار تهران، داشتند، مقرر شد استاندار نجف پذیرای خانواده‌های شهدای آتش نشان در عتبات عالیات باشد.

وی افزود: در این جلسه قرار بر این شد تا از طریق استانداری تهران برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام خانواده شهدای آتش‌نشان به عتبات عالیات انجام شود. در استان تهران پیگیریم تا این سفر در اسرع وقت انجام شود.

** 16:34: مردم اعتماد کنند/وجب به وجب پلاسکو را می‌گردیم

شریف‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ضمن اشاره به ادامه روند جستجو و آواربرداری در محل حادثه ساختمان پلاسکو گفت: در عملیات جستجو، شهروندان و آتش‌نشانان تفاوتی با یکدیگر ندارند و وجب به وجب خاک پلاسکو را برای پیدا کردن شهدا و هم‌وطنان‌مان جستجو می‌کنیم.

وی افزود: تلاش جهت رعایت احترام به پیکر شهدا حین جستجو سرلوحه کار ما قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد: هموطنان در این راستا مثل همیشه به آتش نشانان اعتماد کنند.


**15:32: آخرین وضعیت عملیات آتش‌نشانان در پلاسکو

سید جلال ملکی، سخنگوی ستاد بحران پلاسکو، درباره آخرین وضعیت محل حادثه اظهار کرد: تا کنون پیکر 14 تن از شهدای آتش نشان از زیر آوار خارج شده که با احتساب آتش‌نشانی که در بیمارستان شهید شد، تعداد شهدای آتش نشانی اکنون 15 تن است.

ملکی با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها و اطلاعات، پیکر یکی دیگر از آتش نشانان هنوز در زیر آوار است گفت: تلاش‌ها برای شناسایی محل و یافتن پیکر این آتش نشان همچنان ادامه دارد.

وی درباره وضعیت افراد عادی و غیر آتش نشان که در زیر آوار مانده‌اند، گفت: پیکر 4 تن از این افراد از زیر آوار خارج شده و پیش بینی‌ها حاکی از این بود که حداکثر 10 تن از افراد غیر آتش نشان در زیر آوار حضور داشتند که تلاش‌ها برای یافتن این افراد ادامه دارد.

وی درباره روند آواربرداری و عملیات در این محل نیز گفت: عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد و آتش‌نشانان مشغول عملیات هستند و آنطور که به من اطلاع دادند، تا صبح امروز بیش از 90 درصد آوار پلاسکو از محل خارج شده است.

13:40 تعداد شهدای آتش‌نشان به 15 تن رسید/تنها یک آتش‌نشان زیر آوار است

هشتمین روز حادثه پلاسکو در حالی آغاز می‌شود که هنوز آواربرداری‌ها برای یافتن پیکر سایر شهدا و جان‌باختگان این حادثه ادامه دارد.

حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان 54 ساله پلاسکو، در حالی وارد روز هشتم خود می‌شود که روز گذشته با تلاش نیروهای عملیاتی بیش از 85 درصد آواربرداری‌ها انجام شد.

**13:31: دقایقی پیش پیکر چهاردهمین شهید آتش‌نشان از زیر آوار خارج شد

به این ترتیب با احتساب آتش‌نشانی که در بیمارستان شهید شد، تعداد شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو به 15 تن رسید.

به گفته ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی یک آتش‌نشان همچنان در زیر آوار است.

وی افزود: کماکان جستجو برای یافتن تعداد دیگری از پیکرهای هموطنان‌مان که در این حادثه مفقود هستند، ادامه دارد.

ملکی تاکید کرد: اولویت ما خارج کردن افراد زیر آوار است، پس از آنکه مطمئن شدیم کسی دیگر در زیر آوار نیست، با سرعت زیاد کار آواربرداری را ادامه می‌دهیم.


آواربرداری به آخرین دقایق خود نزدیک می‌شود

برداشت آوار از سطح زمین ساختمان پلاسکو به‌صورت کامل انجام شده و ماشین‌های مکانیکی درحال خارج کردن آخرین بقایای این ساختمان هستند.

به گزارش خبرنگار مستقر در ساختمان پلاسکو؛ روز هشتم از حادثه فاجعه پلاسکو درحالی آغاز شد که عملیات امدادرسانی با بیم و امید توسط ماموان امداد و نجات ادامه دارد. طبق آخرین گفته سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو؛ تاکنون 13 نفر از آتش‌نشانان مفقود شده و همچنین اجساد 4 نفر از شهروندان از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

باتوجه به اعلام سخنگوی ستاد بحران؛ حداکثر 25 نفر زیر آوار گرفتار شده و جان‌باخته‌اند و امیدی به زنده بودن آنها نیست. هم‌اکنون 4 بیل مکانیکی درحال بارگذاری کامیون‌ها برای تخلیه آخرین بازمانده‌های ساختمان پلاسکو هستند.


11:46تدفین رایگان جانباختگان حادثه پلاسکو

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از هزینه رایگان تدفین شهروندان جانباخته در حادثه پلاسکو خبر داد.

مجتبی یزدانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر  پیکرهای یافت شده شهروندان از آوار پلاسکو در اختیار سازمان پزشکی قانونی است.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده هزینه تدفین و تهیه قبر شهروندان کشته شده در حادثه پلاسکو بر عهده شهرداری است و برای خانواده‌هایشان رایگان خواهد بود، گفت: از روز ابتدایی آوار پلاسکو، 1405 سرویس جابجایی آهن آلات و نخاله صورت گرفته است که 350 سرویس برای جابجایی آهن آلات و مابقی برای جابجایی نخاله و آوار بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه این کامیون‌ها، نخاله‌ها را به سکوی هفت هکتاری منتقل می‌کنند، گفت: با وجود نماینده دادستان و پلیس، یک بار دیگر آوار دپو شده مورد واکاوی قرار می‌گیرند.


10:45کشف 135 گاوصندوق از میان آوار پلاسکو

فرمانده انتظامی میدان در محل آواربرداری حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: تا این لحظه 135 گاوصندوق در جریان آواربرداری از محل حادثه کشف شده که 115 مورد از آنها تا کنون به پلیس آگاهی تحویل داده شده است.

سردار محمدرضا علیپور صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه آواربرداری پلاسکو ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان و مردم گفت: از ابتدای حریق پلاسکو تعداد قابل توجهی از همکاران ما در محل حادثه حضور داشته و مشغول به فعالیت بودند.

وی با بیان اینکه در هنگام آوار و گودبرداری لازم بود که کلیه اموال با دقت توسط کامیون‌ها خارج و به محل دپو منتقل شود، گفت: تا این لحظه 1280 کامیون به همراه یک نفر مراقب از یگان شهرداری، نخاله و آوار را به محل دپو منتقل کردند.

علیپور با بیان اینکه 120 گاوصندوق کشف شده و در روز جاری نیز 15 گاوصندوق دیگر کشف کردیم که جمعا تعداد گاوصندوق‌ها به 135 مورد می‌رسد، گفت: وظیفه ما تنها کشف و نگهداری از گاوصندوق‌ها است و تا کنون 115 گاوصندوق تحویل پلیس آگاهی داده‌ایم تا بررسی‌ها انجام شود.

وی در مورد گاوصندوق‌های شعبه بانک تجارت که در ساختمان پلاسکو فعالیت می‌کرده نیز گفت: مسئولین بانک تجارت هنوز رسما چیزی به ما اعلام نکرده‌اند اما ما در آواربرداری هفت گاوصندوق پیدا کرده‌ایم که شواهد نشان می‌دهد که ممکن است برای بانک تجارت باشند، اما هنوز این مهم تایید نشده است.


** 10:25: تعداد مفقودین کسبه پلاسکو به 10 تن رسید/پلیس به دنبال ردی از آنهاست

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که تعداد مفقودین کسبه حادثه پلاسکو تا کنون به 10 تن رسیده است، گفت: تا این لحظه چهار پیکر از افراد غیرآتش‌نشان پیدا شده و اکنون به دنبال شش نفر دیگر هستیم.

وی افزود: مردم همکاری خوبی داشتند و محدودیت‌ها را کاهش دادیم. اما در عین حال باید بگویم که از دیروز حضور مردم در چهارراه استانبول باعث اختلال شده و از مردم می‌خواهیم به محل حادثه نیایند. می‌طلبد مردم با حضور کمتر در محل حادثه، فرزندان‌شان را برای امدادرسانی یاری کنند.

کریمی در مورد گاو صندوق بانک تجارت نیز گفت: مسوولان بانک تجارت عنوان کرده‌اند که همان لحظات اولیه حریق، مدارک مهم را خارج کرده‌اند و البته ممکن است در میان گاوصندوق‌های پیدا شده، تعدادی هم برای بانک تجارت باشد

وی افزود: تا زمانی که پیکری در آوار باشد، محدودیت‌های ترافیکی کلا برداشته نمی‌شود، اما تا شنبه روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود.

** 10:06: سیدمحمدهادی ایازی، معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، با حضور در محل حادثه پلاسکو بر سلامت روحی و روانی نیروهای عملیاتی در صحنه حادثه و همچنین خانواده‌های داغ‌دار تاکید کرد و گفت: باید به سلامت روان آتش‌نشانان و خانواده‌های آنها توجه شود. وزارت بهداشت در این زمینه اقداماتی را انجام داده است.

** 09:54: باگذشت هشت روز از حادثه آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، نخاله‌هایی که از محل حادثه جمع و به سکوی هرندی منتقل می‌شوند، همچنان داغ و گداخته هستند.

**09:37: دوازدهمین پیکر آتش نشان شهید از میان آوار خارج و بر روی دست همکاران خود به سوی آمبولانس منتقل شد. جستجو برای یافتن پیکر سه آتش‌نشان دیگر ادامه دارد.

** 09:33: تعدادی از هموطنان از روز نخست حادثه، در محل حضور داشته و به صورت داوطلبانه به آتش‌نشان‌ها و نیروهای امدادی غذا، لقمه، شیر و خرما می‌دهند.

** 09:31: دقایقی پیش دود سیاه از محل آوار پلاسکو به هوا برخاست.

**09:21: پیکر تعدادی از آتش‌نشانان از طبقه منفی یک ساختمان پلاسما و از حفره‌ای که در عکس زیر مشخص است، کشف و خارج شده است.

** 09:16: خیابان‌های اطراف محل حادثه ساختمان پلاسکو، توسط نیروهای شهرداری در حال پاکسازی است.

** 08:53 پیکر یازدهمین آتش‌نشان شهید از آوار کشف شد

براساس گزارش خبرگزاری ایسنا، در هشتمین روز از حادثه پلاسکو، پیکر یازدهمین آتش نشان شهید دقایقی پیش از میان آوارها کشف شد.

به این ترتیب با احتساب آتش‌نشانی که در بیمارستان شهید شد، مجموع شهدای آتش‌نشان به 12 تن رسید.

**08:29  خروج ١٨هزار تن نخاله از آوار پلاسکو

جانشین معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انتقال ١٨ هزار تن نخاله خبر داد و به ایسنا گفت: تا صبح امروز(پنجشنبه) 80 تا 85 درصد آوار برداری انجام شده و تا پیدا کردن آخرین جنازه عملیات جست و جو ادامه دارد.

**08:02 توزیع لقمه های مهربانی مردم در میان آتش‌نشان‌ها

**07:17 پیکر یکی از جان باختگان دقایقی پیش از میان آوار خارج شد

در هشتمین روز از حادثه پلاسکو پیکر یکی دیگر از جانباختگان لحظاتی پیش از میان آوار خارج شد و به سوی خودروی آمبولانس منتقل شد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: چند روز قبل در طبقه منفی یک، پیکر چهارنفر از هموطنان را کشف کردیم که سه نفر از آن‌ها از زیر آوار خارج شدند اما وضعیت پیکر یک نفرشان به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم آنرا بیرون بیاوریم چرا که هرگونه دست زدن به پیکر این فرد، ممکن بود شرایط غیرقابل پیش بینی را برای آوار ایجاد کند.

وی افزود: بنابراین طبق نظر کارشناسان و با حضور مقام قضائی قرار شد که تا سبک شدن آوار به این پیکر دست نزنیم که لحظاتی قبل توانستیم به پیکر این هموطن دسترسی یافته و آنرا از طبقه منفی یک خارج کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین به آمار ما چیزی اضافه نشده و همان آمار قبل است با این تفاوت که پیکر یکی از هم‌وطنانمان که زیر آوار مانده بود، خارج شد.

روز گذشته نیز پیکر هشت تن از شهدای آتش‌نشان کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده بود و هنوز پیکر 5 آتش‌نشان پیدا نشده است.

**07:11 خروج دیگ بخار از زیر آوار/ دسترسی به طبقه منفی یک

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نفوذ نیروهای عملیاتی به طبقه منفی یک ساختمان پلاسکو خبر داد.

 سید جلال ملکی با بیان اینکه لحظاتی قبل از سطح ساختمان پلاسکو به زیرزمین یعنی طبقه منفی یک دسترسی یافتیم، گفت: البته از ساعات اولیه بامداد امروز در بخش های مختلف توانسته بودیم به طبقه منفی یک نفوذ کنیم.

وی از خارج کردن یک دیگ بخار از زیر آوار خبر داد و گفت: ما گمانه زنی می‌کردیم که افرادی را در طبقه منفی یک پیدا کنیم اما فعلا کسی را نیافته‌ایم البته جست‌وجوها همچنان در این قسمت‌های ادامه دارد.

**05:01 جستجو پیکر جانباختگان آتش‌نشان و غیرآتش‌نشان در حالی به رغم سردی هوا و دمای 7 درجه بالای صفر در میان آوارهای آتشین ادامه دارد که گاه برخی آتش‌نشان ها مجروح می‌شود اما با این وجود اصرار به ادامه حضور در عملیات دارد.

**04:44 ادامه عملیات جستجو بدون یافتن پیکری از شهدا و جانباختگان

** 02:40 گزارش‌ها حکایت از این دارد که جست‌وجو برای یافتن مفقودان حادثه در ضلع غربی این ساختمان ادامه دارد.

**00:50 جست‌وجوها برای یافتن پیکر پنج آتش‌نشان و دیگر جانباختگان همچنان در حالی در میان آوارهای آتشین ادامه دارد که گاه با یافتن کپسول یا نشان و وسایلی از آتش‌نشانی، ماشین‌ها خاموش می‌شوند و جستجوی دستی صورت می‌گیرد و در ادامه باز هم ماشین‌ها روشن می‌شود و عملیات آواربرداری و جستجو ادامه می‌یابد.

این خبر تکمیل می‌شود...

آخرین عکس ثبت‌شده از شهید آتش‌نشان مجتبی کوهی
آخرین عکس ثبت‌شده از شهید آتش‌نشان مجتبی کوهی
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
7
در چشم بر هم زدنی ، پلاسکو فروریخت و علاوه بر عزیزان جانفشان ، بیش از پنجاه سال خاطره را با خود برد . صرف نظر از قصور و تقصیر قطعی شهرداری تهران که متاسفانه توسط شورای شهر و صدا وسیما پنهان میشود ولی خدا میداند و خلق خدا هم میدانند و اگر مقصرین در این جهان بتوانند از چنگال عدالت فرار کنند ، قطعا در جهان دیگر سخت مجازات خواهند شد ، این فاجعه باعث شد که بخود آئیم . هر لحظه ممکن است سقفی هم بر ما فرود آید و فرصتی برای توبه نداشته باشیم و یا در لحظه ای همه آنچه داشتیم و بدان دلخوش بودیم ، نیست و نابود شود . دنیا بسیار بی ارزش تر از آنست که بدان دل ببندیم و با تکیه بر قدرت و دارایی خود ، خانه ابدی آخرتمان را خراب کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
6
عاجزانه از شما درخواست میکنم فراخوان بدین تا مردم اسامی و مشخصات مفقودینشون رو بدن و شما منتشر کنید. حدود دویست نفر به کلانتری محل مراجعه کردن اما مسئولین کوچکترین حرفی درباره اونها نمیزنن. بترسید از خدا. نزارید آه مظلوم بگیرتتون. این کوچکترین کاریه که واسه خونواده های این 200 300 نفر میتونید بکنید. نزارید تعلقات جناحی باعث بشه حق مردم ضایع بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
3
یک پیشنهاد به شورای شهر تهران
لطفا پارک آب و آتش بزرگراه حقانی به نام شهدای آتش نشان نامگذاری شود.
اردشیر
|
Denmark
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
2
به قول محمودی خودمان تبریک عرض می کنیم صاحب ملک جدید شدند ملیاردها به ملیاردهای دیگرشان اضافه شد
رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
2
لطفا حقایق را منتشر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
1
2
وقتيكه رئيس سازمان آتش نشاني يك فرد بي سواد و رفيق گاز انبري يك سوت زن باشد جوانهاي مملكت همينطوري طئمه آتش مي شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
1
دست کم تعداد آتش نشانای شهید به ۲۰نفر میرسه.جالبه که فقط میگن ۱۶نفر شهید شدن.پس شهید ولی منجیر محمدی و شهید سیف زاده و... چی؟!!!!ا!!!این چه پولتیکیه دیگه که نمیخوان آمار دقیق بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
از مسئولین خواهش میکنم بیشتر نظارت داشته باشن رو چنین ساختمانها که دیگه شاهد حادثه تلخی نباشیم که دیگه همچین دسته گلهایی را از دست ندیم .جوانهایی که از جون خودشون گذشتن فقط به خاطر جان مردم، امیدوارم دیگه این حادثه تلخ و ناگوار تو کشورم اتفاق نیافته
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
1
0
رئیس آتش نشانی - بی سواد - شهردار - سوت زن . و شما حلال مشکلات
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین