کد خبر: ۴۲۲۷۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

علیزاده طباطبایی: سخنان سعید قاسمی در مورد آیت‌الله هاشمی توهین و نشر اکاذیب است/ شکایت‌های قبلی خانواده هاشمی از توهین‌کنندگان به جایی نرسید!

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده آیت الله هاشمی به خبرنگار دیده بان ایران، گفت: متن اظهارات مشارالیه را مشاهده کردم؛ قطعا اینگونه اظهارات در زمره توهین و نشراکاذیب است و قانون این حق را برای بازماندگان مرحوم آیت الله هاشمی قائل شده است تا پیگیری‌های قضائی لازم را به عمل آورند.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید قاسمی که به طرح اظهارات شاذ و توهین به اشخاص و مقامات از طریق تریبون‌های عمومی شهره است و می‌توان او را در زمره همقطاران افرادی همچون حسن عباسی قلمداد کرد، اخیرا نیز در یک محفل عمومی در مشهد مقدس، اظهارات ناروا و توهین آمیزی را در مورد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بکار برده اند؛ اظهاراتی که فاقد از مباحث فقهی آن و حرمت توهین به شخص مومن متوفی می تواند  متضمن تعقیبات کیفری و قضائی نیز باشد.

در همین رابطه محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده آیت الله هاشمی به دیده‌بان ایران، گفت: متن اظهارات مشارالیه را مشاهده کردم؛ قطعا اینگونه اظهارات در زمره توهین و نشراکاذیب است و قانون این حق را برای بازماندگان مرحوم آیت الله هاشمی قائل شده است تا پیگیری‌های قضائی لازم را به عمل آورند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خانواده مرحوم آیت الله هاشمی قصد شکایت از فرد هتاک را دارند یا خیر، گفت: خانواده آیت الله هاشمی هنوز در این رابطه تصمیم گیری نکرده اند اما برخلاف شخص آیت الله هاشمی که معمولا بدنبال پیگیری‌های قصائی در رابطه با توهین و تهمت‌ها نمی شدند، رویه خانواده ایشان پیگیری قضائی و اعلام شکایت به مراجع ذیصلاح است. 

علیزاده طباطبایی این را هم گفت که در رابطه با این قبیل توهین‌ها و تهمت‌ها تاکنون از طرف خانواده آیت الله هاشمی شکایت‌های زیادی از افراد هتاک و مُفتری، تسلیم مراجع قضائی شده است اما متاسفانه به جایی نرسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
1
2
اینا بلندگوی کس دیگه ای هستن
ali
|
Netherlands
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
با سلام
دوستان اين ادمها مريض احوال هستند شايد هم دانسته همچنين حرفي احمقانه را ميزنند چون معاويه و يزيد هم دانسته به حضرت امام علي عليه اسلام و حضرت امام حسن عليه اسلام تهمت ميكردند و انگ خوراجي بودن به سيد الشهدا زدند. باشه بزار مشهور بشند يزيد معاويه هم در تاريخ مشهور شدند مثل امام علي و امام حسن و امام حسين ولي اين كجا و ان كجا. مردم در تشييع جنازه هاشمي سنگ تمام گذاشتند به قول يكي از اساتيد حوزه بعد از تشيييع جنازه امام خميني و ايت الله طالقاني كم نظير بود. خدا اين مردم را ديد و به احترام خلق الله از تقصيرات آيت الله هاشمي مي گذرد (چون هاشمي هم انسان بود و معصوم هم نبود) همين كه دل هاشمي با مردم و اسلام بود توشه خوبي با خودش اون دنيا برد. همه ميميرند مثل معاويه و يزيد و حضرت علي و حضرت حسن و حضرت حسين. خدا اينا را به راه راست هدايت بكند البته جمله اي از امام جعفر صادق هست كه ميگه قلب ادم مانند يه تيكه پارچه سفيد هست هر چقدر گناه بكند اون لكه دار ميشود هرچقدر غرق در گناه بشود اون پارچه سفيد به سياهي تبديل مي شود هر چقدر تيره تر بشود هم ديگر برگشتن سخت تر مي شود. فكر كنم براي آقاي سعيد قاسمي و سعيد طوسي و امثال اينا تيره شده برگشتشان به ره درست سخت تر خواهد بود.
خدايا شر اين ادمهاي داعش صفت را از سر ايران بردار. اينا البته قدرت دستشون هست اما اينا هم مردني هستند ين دنيا ارزش نداره اينقدر تقلا بكني سعيد خان قاسمي.
واسلام
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین