کد خبر: ۴۲۳۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

۷ نکته‌ درباره پزشک شخصی ترامپ+تصویر

بورن اشتاین به احتمال زیاد علاقه‌ای برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات عمومی درباره سلامت رییس‌جمهوری ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- به رسانه‌ها علاقه‌مند نیست، غیر‌متعارف و غیر‌عادی است. این‌ها خصوصیاتی هستند که درباره «هارولد بورن اشتاین» پزشک نزدیک دونالد ترامپ رییس‌جمهوری امریکا که اتفاقا یهودی هم هست گفته می‌شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه «تایمز اسرائیل » با انتشار گزارشی درباره پزشک دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اشاره می‌کند که بورن اشتاین چه خصوصیاتی دارد و چه نکاتی درباره زندگی‌اش وجود دارند: 

۷ نکته‌ درباره پزشک شخصی یهودی‌تبار ترامپ+تصویر

۱-اطمینان‌خاطر او از سلامتی ترامپ 

یک سال پیش در جریان کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا با انتشار نامه‌ای از سلامت ترامپ خبر داد و گفت که درباره وضعیت سلامت او رسانه‌های مخالفش اغراق و مبالغه‌گویی کرده‌اند. او نوشت: «ترامپ سالم‌ترین فردی است که به عنوان رییس‌جمهوری انتخاب شده است». بورن اشتاین راه پدرش جاکوب را ادامه داد و فکر نمی‌کند که ترامپ در ۷۰ سالگی برای ایفای نقش به عنوان رییس‌جمهوری امریکا ناتوان باشد. او در مصاحبه‌ای درباره احتمال سکته قلبی ترامپ گفته بود: «اگر چیزی قرار باشد روی دهد روی می‌دهد مگر در مورد بقیه ما این‌گونه نیست؟‌ پس چرا معاون رییس‌جمهوری و یا رییس مجلس داریم.‌ آنان می‌توانند جایگزین رییس‌جمهور شوند.» 

بورن اشتاین به احتمال زیاد علاقه‌ای برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات عمومی درباره سلامت رییس‌جمهوری ندارد.

۲-خطاب کردن هیلاری کلینتون به عنوان یک «بانوی سالخورده»

بورن اشتاین گفته بود که ترامپ کمی اضافه وزن دارد که هر کسی می‌تواند این را ببیند و متوجه شود و فقط همین موضوع است. او اما درباره هیلاری کلینتون گفته بود که ترامپ یک پیرمرد همانند پدربزرگ او نیست اما از دید او کلینتون یک بانوی سالخورده است. او گفته بود: «او یک زن پیر است. این خنده‌دار است. این‌طور نیست؟»

او در طول کارزار انتخاباتی گفته بود که وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون چندان خوب نیست.

۳-او زبان ایتالیایی می‌داند 

او در توئیتر به زبان ایتالیایی پیامی منتشر کرده بود و نوشته بود dottore molto famoso یعنی او دکتر بسیار معروفی است و ایمیل‌هایی نیز به زبان ایتالیایی ارسال کرده بود. 

۴-همانند ترامپ او نیز طرفدار رسانه‌ها نیست 

او به درخواست مصاحبه‌ها درباره وضعیت سلامتی ترامپ پاسخ منفی داده است و درخواست یک روزنامه‌نگار ایتالیایی را نیز برای مصاحب رد کرد. ظاهرا او در مقابل تقاضای هافینگتون پست برای دریافت اطلاعات پیشنهاد مالی دریافت پول نقدی از آن روزنامه را ارائه داده بود. 

۵-بورن اشتاین متاهل است 

او ازدواج کرده و پنج فرزند دارد. او این موضوع را در توئیتر خود بیان کرده است. نیویورک‌تایمز پیشتر با انتشار گزارشی اشاره کرده بود که او قبلا با خانمی از کانکتیکت در سال ۱۹۸۱ میلادی ازدواج کرده بود اما آن ازدواج موفقیت‌آمیز نبود و به طلاق انجامید.

۶-او فارغ التحصیل دانشگاه تافتس است 

دکتر بورن اشتاین فارغ‌التحصیل دانشگاه تافتس در ماساچوست است. او دوره پزشکی خود را در بخش گوارش در برنامه‌ای وابسته به دانشگاه ییل گذرانده است و کل دوران کاری‌اش را در بیمارستان لوکس هیل در نیویورک  گذرانده است.

۷-پدر بورن اشتاین نیز پزشک ترامپ بوده است 

جاکوب بورن اشتاین پدر هارولد نیز پزشک ترامپ بوده و به نوعی او رشته پزشکی را از پدرش به ارث برده است. پدر بورن اشتاین در سال ۲۰۱۰ میلادی در سن ۹۳ سالگی درگذشت. او فارغ‌التحصیل دانشکده پزشکی هاروارد بود و در جریان جنگ جهانی دوم در ارتش امریکا خدمت کرده بود.

آخرین نامه امضا‌شده و تاییدیه پزشکی به امضای او درباره سلامتی ترامپ
۷ نکته‌ درباره پزشک شخصی یهودی‌تبار ترامپ+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
افشين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
4
آخه يعني چي " که اتفاقا یهودی هم هست " ؟! مگر يهودي بودن چيز عجيب و غريبي است كه اينطور بيانش مي كنيد؟ اين چه جور ادبياتي است؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین