کد خبر: ۴۲۳۳۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

تذکر «قاضی‌پور» به سه وزیر دولت

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر بهداشت باید از خدا بترسد و اینقدر به تولید داخلی با واردات بی‌رویه لطمه نزند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت، ‌گفت:‌ در حالی شاهد واردات بی‌رویه صافی دیالیز هستیم که در کشور 4 میلیون مصرف داریم و در مقابل 10 میلیون تولید باکیفیت و با قیمت مناسب.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو خواستار ساماندهی سدهای منطقه ارومیه و ادامه عملیات احداث آن شد و گفت: چرا برخلاف نظر مهندسان شرکت مهاب قدس برخی از این سدها رها شده و عملیات اجرایی آن متوقف گردیده است.

این عضو فراکسیون کارگری مجلس در ادامه با انتقاد از عملکرد وزیر کار، گفت: آقای ربیعی شما با رأی فراکسیون کارگری وزیر شدید اما علیه کارگران کار می‌کنید و آیا سزاوار است کارگران با حقوق ناچیزی زندگی خود را که شامل مسکن، تحصیل فرزندان، بهداشت و درمان و تغذیه است، اداره کنند.

وی در تذکر پایانی خود با اشاره به تجمع مالباختگان پدیده شاندیز و کاسپین مقابل مجلس، تصریح کرد: آقای رئیس جمهور، وزیر اقتصاد،‌ وزیر کشور، وزیر رفاه، رئیس مجلس،‌ وزیر دادگستری و سایر مسئولان باید به داد این مردمی که هستی خود را از دست داده‌اند برسد و مشکلات آنها را مرتفع سازد.

قاضی‌پور در پایان از مقام معظم رهبری خواست با دستور به دولت پس از حکم اخیر دولت آمریکا برای اعمال محدودیت‌ علیه اتباع ایرانی شرایط را برای بازگشت ایرانیان مقیم آمریکا به جز اعضای گروه‌های ملحد و خائن فراهم کند و با عفو عمومی شرایط حضور این افراد را در کشور ایجاد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
اگر ملحدو خاین نباشند برای چی تقاضای عفو بکنند؟؟؟؟
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
افرادملحدوخائن ومجرمین برابرقوانین توسط قوه قضائیه ایران اسلامی محاکمه میشوند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین