کد خبر: ۴۲۴۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

طرح مجلات معتبر جهان علیه ترامپ/ترامپ سر دموکراسی آمریکایی را بریده+تصاویر

تندترین ‌طرح متعلق به نشریه آلمانی «اشپیگل» است که در آن ترامپ را در ظاهر یک بیمار روانی که سر مجسمه آزادی را بریده به تصویر کشیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- تظاهرات سراسری در جهان علیه ترامپ و  فرمان او مبنی بر ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران و اعتراض مکزیکی‌ها به طرح او برای کشیدن دیوار در مرز آن کشور با امریکا همگی سبب شده‌اند تا ترامپ از خود چهره‌ای منفور در افکار عمومی بین‌المللی ارائه دهد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این موضع خود را بر روی دکه‌های روزنامه‌فروشی نیز نشان داده است و مطبوعات جهان نسبت به آن از خود واکنش نشان داده‌اند. 

طرح مجلات معتبر جهان علیه ترامپ/ترامپ سر دموکراسی آمریکایی را بریده+تصاویر

نشریه «اکونومیست» با انشار عکسی از ترامپ او را در قامت یک شورشی در آمریکا معرفی کرده که اکنون بر مسند ریاست‌جمهوری در کاخ سفید نشسته است. اکونومیست فرامین اجرایی جنجالی ترامپ را به پرتاب کوکتل مولوتف‌های سیاسی او در واشنگتن تعبیر کرده است. 

نشریه «نیویورکر» که سال‌ها حامی لیبرال‌ها و دموکرات‌ها در امریکا بوده نیز نود و دومین طرح روی جلد خود را با ناراحتی به تصویری از دست مجسمه آزادی به همراه شعله در حال خاموش‌شدن اختصاص داده که از آن دود بلند شده است و نمادی از مرگ ارزش‌های امریکایی است. 

نشریه «بلومبرگ» که منافع سرمایه‌داران را در نظر می‌گیرد اما روی جلد خود عکسی از ترامپ و امضای جالب او را منشر کرده است. این نشریه نیز نوشته است که فرامین ترامپ از نظر قانونی مشکوک و از منظر اقتصادی بی‌ثبات‌کننده هستند. 

در همین حال تندترین ‌طرح متعلق به نشریه آلمانی «اشپیگل» است که در آن ترامپ را در ظاهر یک بیمار روانی که سر مجسمه آزادی را بریده به تصویر کشیده است. 

روزنامه دیلی میل با انتشار گزارشی اشاره کرده است که طراح این طرح روی جلد تند و جنجالی ایدل رودریگز بوده است. او گفته که به نظرش ترامپ سر دموکراسی آمریکایی را بریده است. این تصویر یادآور سر بریدن گروگان‌های داعش در عراق و سوریه توسط آن گروه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین