کد خبر: ۴۲۵۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

خود را مکلف به صیانت از آرای مردم می دانیم

استاندار کرمانشاه گفت: صیانت از آرای مردم را وظیفه اصلی خویش می دانیم.
آفتاب‌‌نیوز :
اسدالله رازانی در نشست با اعضای هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان و رییس و دبیر ستاد انتخابات استان، با اشاره به ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: افتخار داریم در نظامی زندگی می کنیم که میزان بودن رای ملت در عرصه عمل به بهترین وجهی به منصه ظهور می رسد .

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جهموری و پنجمین دوره شوراها در اوایل سال آینده، گفت:: دولت تدبیر و امید، دولت قانون است وموضوع انتخابات یک موضوع 100درصد جدی و وظیفه ذاتی وزارت کشور و استانداری ها است و در این راه خود را مکلف و ملزم به برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم دانسته و صیانت از آرای مردم را وظیفه اصلی خویش می دانیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در راه تحقق این مهم با هیات های نظارت برانتخابات شوراها و ریاست جمهوری همکاری و هماهنگی لازم را خواهیم داشت.

 حسن سلیمانی رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه نیز گفت: یکی از وظایف نمایندگان ملت نظارت بر حسن اجرای قانون است و نظارت برگزاری انتخابات شوراها از وظایف منتخبان مردم در جلس شورای اسلامی است.

 وی افزود: در بررسی پرونده داوطلبان قانون و مقررات، ملاک اصلی هیات های نظارت خواهد بود .

سلیمانی در ادامه بر تعامل هرچه بیشتر بین هیات نظارت بر انتخابات شوراها و ستاد انتخابات استان تاکید کرد و این مهم را زمینه ساز آرامش خاطر شرکت کنندگان  دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین