کد خبر: ۴۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

گازگرفتگی ۱۴ دانش آموز در مشهد

در این حادثه 14 دانش آموز به احتمال گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان منتقل شده بودند.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: 14 دانش آموز بر اثر گاز گرفتگی و مسمومیت با منواکسیدکربن روز دوشنبه در این بیمارستان مشهد بستری شدند.
 
به گزارش ایرنا، علی باغستانی افزود: هم اکنون حال عمومی همه این دانش آموزان مطلوب است و در چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می شوند
 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد نیز در خصوص این حادثه گفت: حادثه مسمومیت دانش آموزان در مدرسه ای پسرانه در خیابان دانش مشهد حوالی سرای بلور ساعتی قبل به سازمان اعلام شد.
 
مهدی رضایی افزود :در این حادثه 14 دانش آموز به احتمال گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان منتقل شده بودند.
 
وی با با بیان اینکه این عملیات قبل از ظهر دوشنبه پایان یافت، اظهار کرد : کارشناسان سازمان بررسی های لازم در محیط برای مشخص شدن علت این مسمومیت را انجام دادند.
وی گفت : در زمان حضور ماموران آتش نشانی و بررسی های میدانی هیچ آثاری از انتشار گاز منواکسید کربن در محل وجود داشت و بخاری نیز ایمن بود.
 
محمد امیری نژاد مسئول پیشگیری سازمان آتش نشانی مشهد اول مهر ماه سال جاری اعلام کرده بود ، کمتر از 15 درصد مدارس مشهد دارای تاییدیه ایمنی هستند.
 
حدود 60 درصد جمعیت دانش آموزی یک میلیون و 200 هزار نفری خراسان رضوی در مشهد تحصیل می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین