کد خبر: ۴۲۵۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
گزارشی از عیادت کنندگان و آخرین وضعیت سلامت؛

هیچ عارضه‌ای سلامت ناطق‌نوری را تهدید نمی‌کند/ از احوال‌پرسی رییس مجلس تا ابلاغ سلام خاتمی

کادر درمان تصریح کردند که هیچ عارضه‌ای سلامت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری را تهدید نمی‌کند و حال عمومی خوب وی نیز موید همین امر است.
آفتاب‌‌نیوز :
 حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری امروز دچار یک عارضه خفیف قلبی شده بود که  با تماس و کسب اطلاع از یک منبع آگاه مشخص شد، مساله مهمی عارض نشده و حال ایشان کاملا مساعد است.

نزدیکان حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در پی انتشار خبر بستری شدن وی به دلیل عارضه قلبی خبر دادند که هیچ نگرانی وجود ندارد، حال عمومی او مساعد است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

هاشمی وزیر بهداشت که برای افتتاح پروژه‌های بهداشتی و  درمانی به استان گلستان سفر کرده است ابتدا در گفت‌وگوی تلفنی با حجت الاسلام ناطق نوری برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کرد و به محض بازگشت از سفر به عیادت وی رفت.

رییس مجمع نمایندگان و نماینده اول تهران، دکتر محمدرضا عارف تیز طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، ضمن جویا شدن حال عمومی این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بهبودی وی را از خداوند متعال خواستار شد.

هم‌چنین محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور و مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری با حضور در بیمارستان از ناطق نوری عیادت کردند.

نهاوندیان همچنین در گفت و گو با پزشکان در جریان روند درمان حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری قرار گرفت.

سیف رییس بانک مرکزی و محمدعلی نجفی مشاور رییس جمهوری نیز با حضور در بیمارستان از رییس دفتر بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.

شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم از حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری عیادت کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در گفت‌وگوی تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری از وضعیت سلامتی وی مطلع شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگو ضمن اطلاع از روند درمانی و سلامتی حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری که به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری است،  شفای عاجل و  بهبودی کامل وی را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

پزشکان معالج حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری اعلام کردند که هیچ عارضه‌ای سلامت وی را تهدید نمی‌کند.

نماینده مردم اردکان نیز عصر امروز ضمن عیادت از حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت، در جریان سیر درمان وی قرار گرفت.

محمدرضا تابش در این دیدار با آرزوی بهبودی و سلامتی کامل برای حجت‌الاسلام ناطق نوری که از وی به عنوان شخصیتی ارزنده برای نظام و انقلاب یاد کرد، مراتب سلام و احوال پرسی و دعاگوئی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی را به وی ابلاغ کرد.

علی‌اکبر ناطق نوری نیز با قدردانی از لطف رئیس دولت اصلاحات، مراتب سپاسگزاری خود را از عیادت تابش ابراز داشت.

 به گزارش جماران،در این دیدار که پزشکان معالج نیز حضور داشتند، اقدامات تشخیصی و احتیاطی جهت حصول اطمینان از سلامتی حجت‌الاسلام ناطق نوری تشریح شد و کادر درمان تصریح کردند که هیچ عارضه‌ای سلامت وی را تهدید نمی‌کند و حال عمومی خوب وی نیز موید همین امر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین